Emaitzak: 9
2009 | ||
Nehork ez du halakorik egin. Baliatzen ahal | dute ikasleek eta irakasleek. Kongresuak ere egin ditugu, hala nola Arnaut Oihenarti buruz, Jean Baptiste Elissanbururi buruz, Anton Abadiari buruz, Txillardegiren Leturiaren egunkari ezkutua lanari buruz? | |
2010 | ||
b) partez edo osoz euskaraz ikasiz hizkuntza gaitasun hobea lortzen | dute ikasleek euskaraz, oro har, nagusiki erdaraz ikasita baino. Horrekin ere ez da lortzen, ordea, euskara ikasleen mintzo gozo, erraz eta lasai bihurtzea. | |
ordu asko pasatzen du ikasleak, urtearen buruan, irakaslearen azalpenak entzuten, hari erantzuten edo ikaskideekiko jardunean (txutxu mutxuka zein talde hizketa zaratatsuan). Jarduera horiek guztiek indartu egiten | dute ikaslearen gaitasuna, hitzez eta idatziz. | |
LMHtik DBHrako jauzian ez da eredu aldaketa handirik gertatzen: ordura arte etorritako eredu berean jarraitzen | dute ikasle gehien gehienek. | |
nola ulertu behar da, izan ere? Hizkuntza batean zein bestean jarduteko behar adinako gaitasun praktikoa, ez ezagutza teoriko hutsa, eskuratu behar | dute ikasleek: argi esana dago hori. | |
Batzuetan batera egiten | dute ikasleek (ikasle askok), eta besteetan bestera: hori da egungo egunean gero eta maizago antzeman litekeena. | |
Irakasleen artean ere antzematen da halakorik. Mila bider lasaiago, aberatsago, doiago eta errazago egiten | dute ikasle irakasle horiek, normalean, gaztelaniaz. Ez gara hemen hizkuntzaren preziosismo kontuez ari, gaitasun linguistikoaren oinarri oinarrizko falta gabeziez baizik. | |
d) Eleaniztasun kontuei berariazko atentzioa eskaini behar zaie eskolan: goazen mundura goazelarik, ingelesa edota beste atzerri hizkuntzaren bat beharrezko osagaia izango | dute ikasleek beren horniduran. Horrek ez du esan nahi, gure artean emandakotzat ematen bada ere sarri, soluzioa content based teaching goiztiarra denik. | |
2023 | ||
SDaren hasieran ikaslearen ahozko gaitasunen argazki bat jasotzea eta lanketaren ondoren, bukaeran, beste argazki bat jasotzea. Grabazio horiek ere bidea ematen | dute ikasleek ahozkoaren gaineko kontzientzia hartzeko, ongi egiten dutenaz zein hobetu behar dutenaz jabetzeko, irakasleen jarduna ebaluatzeko (zer landu duen jakiteko, egindakoarekin asmatu duen ala ez jakiteko eta abar). Hortaz, ikasleen grabazioak lanerako tresnak dira, idazlan bat izan daitekeen moduan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |