Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2011
‎Lehen klasea ematen ari nintzen bitartean, gertatuaren berri mundu guztiak bazekiela sartu zitzaidan buruan; are gehiago, nik baino dezente gehiago zekitela. Gauza horiek, irakasleen biografia sentimentalari buruzkoak alegia, sekulako garrantzia dute ikasle emakumezkoen artean bereziki eta abiada bizian hedatzen dira. Batzuen irribarrea maltzurregia iruditzen zitzaidan eta beste batzuen begirada, gaiztoa.
2015
‎Ez dut uste berak esan zigunik lehenengo lana zuela, beharbada ez zigun inortxok ere esan, gauza horietarako antena sentibera moduko batzuk ditu ikasle jendeak: haurrek beren artean barre egiteko gizajoari berehala antzematen dioten bezala, maitale krudelak amoros inozo eta koitaduari igartzen dion moduan, halaxe detektatzen dute ikasleek irakasle bat noiz den hasi berri esku txuri asmo onekoa, hartaz trufa, iseka eta ahalik burla gehien egin ahal izateko.
‎ikasiko dute ikasle gazteek.
2016
‎Herri batzuetan, adibidez, doakotasuna ezarria dute, eta beste batzuetan bidean dira: matrikularen zati bat ordaintzen dute ikasleek hasieran, eta, egoki arituz gero, gainerakoa ez dute ordaindu behar.
2017
‎Irakasleen artean ere antzematen da halakorik. Mila bider lasaiago, aberatsago, doiago eta errazago egiten dute ikasle irakasle horiek, normalean, gaztelaniaz?. Mikel Zalbide.
‎Beti jarraitzen dute arau bera: esaten dute ikaslea gaixo zegoela, laguntza behar zuela. Baina dena gezurra da:
‎Noski, errazagoa da azterketa batean 10 ateratzea, ze proiektuetan beti daude hobetzeko gauzak. Masterrean bertan, lehen egunetik galdetzen dute ikasleek nola ebaluatuko den nota. Alde batetik, normala da, ze egundoko presioa dago, unibertsitatera ere notagatik sartzen zara.
‎Derrigorrezko bigarren hezkuntzan, matematika ikasgaian lantzen dira batik bat finantzei lotutako kontuak. Ezagutza nahiko murritza eraman ohi dute ikasleek etxetik. Mailegu bat eskatutakoan interes batzuk ordaindu behar izaten direla azaldutakoan, harrituta begiratzen diote irakasleari.
2020
‎Gure ikasleengan ezagutzeko grina piztu behar dugu, ulertzeko nahia. Unibertsitateek lan egin behar dute ikasleek egun ezagutzen diren interpretazioak edo egoerak zalantzan jar ditzaten. Informazioa edo datuak antolatu gabe daudenean edo, informazio kaotikoan murgilduta gaudenean, argudiatzen erakutsi behar ditugu.
2022
‎Manbijen, berriz, zirkasierazko eskolei ekin diete. Turkiaren menpeko borrokalariek bereganatutako lurraldeetan, ostera, Afrinen eta Gire Spin esaterako, erabat debekatu da kurduerazko irakaskuntza, eta turkieraz –bai, turkieraz, eta ez arabieraz– ikasi behar dute ikasleek.
‎Ez al dago nahiko garbi? Irakaslea bizikletan ibiltzen bada, zer egin behar dute ikasleek. Buruen gainean ibiltzea beste erremediorik ez zaie geratuko!
2023
‎Autobetetako profezia. XIX. mendeko 60 hamarkadetan Rosenthal eta Jacobsonek egindako ikerketen arabera, irakasleek modu ezberdinean jokatzen dute ikasle batzuekin eta besteekin, haiengandik espero dutenaren arabera. Ikerketa egin ahal izateko, irakasleak manipulatu egin zituzten.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia