Emaitzak: 5
2007 | ||
euskal herritar asko eta asko zergatik daude horren kezkatuak kulturaglobal inperialistak ekar ditzakeen ondorio larriez, ondorio horiek baino larriagoakdagoeneko ekarri dituen beste kultura nazional inperialista baten aurrean hainotzan agertuta? Zergatik jokatzen | dute hain otzan, ulerkor eta are konplize naziokultura espainiarraren eta frantsesaren aitzinean. Azken kultura inperialista hauenmonopolioa kritikatzeko eta salatzeko gaitasunik eta praxirik erakusten ez duenak, gainera, zer zilegitasun du globalizazioaren aldetik datorkigun erasana horrenzorrotz kritikatzeko? | |
2009 | ||
Historia Garaikideaz arduratzen diren sailetan harridura handia eragindu egoera berri horrek eta egoera berri horretara egokitzeko gaiari buruzko obraeta ikerketa berriak erabili dituzte. Hala ere, alde batera utzi | dute hain arrotza zaienmetodologia arkeologikoa. Aranzadi Zientzia Elkartea tradizionalki ez da arogaraikidearen azterketaz arduratu, baina diziplina anitzeko taldeei esker orain arteegin diren esku hartze guztietarako konponbiderik hoberena topatu dute. | |
2011 | ||
Dena den, nerabe guztiek ez | dute hain argi ikusten markaren produktuen erabilera ekonomiko hori. Izan ere, pelikulari atxikiak agertzen diren produktuak pelikula bera zabaltzeko estrategiaren barnean kokatzen dituzte gazte batzuek. | |
2012 | ||
ere. Askotan, frustrazioa eta etsipena eraginizan duen eredua izan da, bertako botere ilunek higiezinen espekulaziorako haingoxoa den lurraldea ez | dute hain erraz eskapatzen utziko, baina bidea egiteabadagoela ez du inork ukatzen. | |
2014 | ||
Beste zenbait ikerketaren arabera autoinstrukzioek ez | dute hain eragin positiborik (Abikoff eta Gittelman, 1985). Palkes, Stewart eta Freedman en arabera (1972), autoinstrukzioen bidez haurren latentzia luzatu egiten da, eta erantzun oldarkorrak gutxitu egiten dira, baina ez dute huts gutxiago egiten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan hain | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan hain erraz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |