Emaitzak: 12
2013 | ||
izileku berria hautatu duzue, eta datozen jardueretan hainbat ezagutza jasoko dituzu hautatu duzun bizilekuaren ezaugarri batzuk balioesteko; hala nola, non dagoen (kokapena), han zer ordu den (ordu eremuak) eta nolako ingurua duen (erliebea); izan ere, baldintza horiek guztiek eragina izaten | dute gure bizitzan. | |
2 Hainbatetan, baditugu lan baterako baliagarriak izan daitezkeen irudiak, baina, agian, ez | dute guk nahiko genukeen kalitatea edo ez dugu haiei buruzko informaziorik. Nola konpon dezakegu hori? | |
Haurrei zuzendutako ipuin baten egokitasuna aztertu | dute gure herriko Udal liburutegian. Horretarako, 60 kidez osatutako guraso eta irakasle talde bati inkesta bat egin diete. | |
c) Haurrei zuzendutako ipuin baten egokitasuna aztertu | dute gure herriko Udal liburutegian. Horretarako, 60 kidez osatutako guraso eta irakasle talde bati inkesta bat egin diete. | |
Mugimendu nahasiak eta kaotikoak ote dira astroenak? Zer nolako eragina ote | dute gure eguneroko bizitzan. Pentsatu duzu inoiz gai horiei buruz? | |
rdenagailuek eta prozesu automatikoek gero eta presentzia handiagoa | dute gure egunerokoan. Baina prozesu horiek gertatu aurretik, norbaitek erabaki du zer egin behar duen makinak edo ordenagailuak egoera bakoitzean. | |
2016 | ||
Baina, zer alde dago elikagai eta mantenugaien artean? Zer funtzio betetzen | dute gure organismoan. Zer eta nola jan behar dugu gure dieta orekatua izan dadin? | |
Nola aritzen gara? Zer ondorio izaten | dute gure eztabaidek. Egoki eztabaidatzen trebatu nahi? | |
Unitate didaktiko honetan, aldaketa kimikoen ezagutzan sakonduko dugu eta substantziek elkarrekin erreakzionatzen dutenean emaitza berri ugari sortzen dituztela ikusiko dugu. Izan ere, gure inguruan, materiaz eta energiaz betetako inguru honetan, ohartu ala ez, materialen molekulek era askotara eragiten | dute gure bizitzan. | |
2017 | ||
eraikuntzak, ehizarako tresnak, apaingarriak, eskulturak, errota harriak, dikeak eta beste hamaika gauza egiteko erabili izan dira. Baina zer ziklo geologiko jasan | dute gureganaino iristeko? | |
Elementu erradioaktiboak datazioak egiteko erabiltzen dira eta geologoek ez | dute gure planetaren historia ezagutzeko beste frogabiderik. | |
Izandako bizipenek pisu handia | dute gugan; bizipen onak norekin izan, hari ematen diogu leku bat gure bizitzan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 12 (0,08) |
Argitaratzailea
Ikaselkar | 12 (0,08) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gu eguneroko | 2 (0,01) |
ukan gu nahi | 1 (0,01) |
ukan gu planeta | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |