Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2010
‎Kanpoaldea oroitzapen gotizisten imafronte boteretsua zen, eta lau dorrek eusten zioten. Jatorrizko proiektuan pinakuluek ematen zioten akabera, baina ez dute gaur egunera arte iraun.
‎Orain arte herri prentsaren irakurleak neurtzeko maiz erabili izan da, ale bakoitza 3 lagunek irakurtzen zuela. Emaitzek argitu dute gaur egun ez dela baliagarria datu hori.
2012
‎25), eta herritarren sostenguan islatu da, nabarmen jaitsi delako. Zenbait faktorek azaltzen dute gaur egungo egoera. Alde batetik, antzinako arazo batzuek beren horretan diraute, esate baterako, segurtasun faltak.
2013
‎«Dualtasun ekonomiko finantzarioak» eta «erakunde sozialen kudeaketa orekatuak» erabateko garrantzia eskuratzen dute gaur egungo krisi finantzario eta fiskalaren baitan. Krisi horrek induzituta, hezkuntza erakundeen aurrekontuak murriztu egin dira, bai erakunde publikoetan, bai eta administrazioarekin hitzarmenak sinatu dituzten bestelako erakunde pribatuetan ere.
2014
‎c) Euskal Herriko eragile politikoek, haien jarduera, jarrera eta iritziek zer nolako lekua dute Gaur Egun albistegian?
2022
‎Hura, gerora, nafarlapurtera literario deitu izan da, eta, 1944an, Piarres Lafitte-k Grammaire basque navarro labourdin litteraire lanean deskribatu zuen. Eredu hori erabiltzen dute gaur egun Iparraldean, zenbait aldaketa gorabehera, eta Iparraldeko batua deitzen dute. Barietate horrek izaera lokalagoa du:
‎Jakintzaren ekonomian, enpresen arrakastarako gakoa balioa gehitzeko gaitasuna da. Horregatik, erakundeek baliabide ukiezinetan gehiago zentratzeko joera dute gaur egun, batez ere ezagutzan oinarritutako baliabideetan, hau da, kapital intelektualean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia