2001
|
|
– Ikasle askok ezin izan
|
dute
esan Euskal Telebistako zein saio duten gustuko.Hori, esan beharrik ez dago, nahiko normaltzat hartu genuke, ikasleaskok ez baitute Euskal Telebistarik apenas ikusten. Dena dela, ez litzatekesoberan egongo programazioaren berri ematea ikasleei, beren gustuko saioakaurki ditzaketela ikus dezaten.
|
2002
|
|
Hauek ez
|
dute
esan nahi egia adierazten duten ala ez, egia balioari erantzuten dioten ala ez baizik. Eta, ziurrak diren ala ez, ez zaigu axola, balio hori duten bakarrik.
|
2003
|
|
Estreinako biderrez munduko hiritar izangogarela, mugak desagertuko direla, herri eta pertsonen arteko distantziak murriztueta harremanak areagotuko direla... Zer ez ote
|
dute
esan azken boladan prozesujakin bat justifikatu eta haren azpian dautzan kontraesan lazgarriak estaltzeko. Lilura baliatu dutela, alegia, hitzen eta ideien lilura; izan ere, nork ez ditu dinamismoa, merkatuak malgutzea, unibertsaltasuna, modernitatea, mugarik gabekomundua, liberalismoa eta gisako berba totemikoak entzun globalizazioari buruzkoapologietan?
|
2005
|
|
2002ko bi epaiek aipatzen dute berdintasun eskubideak autonomia pribatuareneskubidearekin talka egiten duela eta, indarra galtzea adierazteaz gain, bi funtsezkoeskubide horien arteko erlazioa modulatu beharra dagoela. Ez
|
dute
esaten eskubidebat bestearen gainetik dagoenik, baizik eta bi eskubideek topo egiten duteneanbien arteko erlazioa orekatu beharra dagoela, baina ez du oreka hori lortu ahalizateko irizpideak zeintzuk diren zehazten. Soilik ondoko argudio okerra erabiltzendu:
|
|
nago azken urteotako diskurtso sakralizatzaileak orain artezuena baino zentzu gehiago eman diola (eman behar izan diola) Alardeari. Etaahalegin horretan beharrezkoa ikusi
|
dute
esatea kanpokook ezin dugula ulertuAlardearen zentzua; Alardea sentipen bat dela, kanpokoek inoiz bizi izango ezdugun goi arnas halako bat.
|
2007
|
|
Nire salatarien eraginez zuek zer sentitu duzuen, jaun atenastarrak, ez dakit; ni neu ordea ia neure buruaz ahaztu naiz haien eraginez, hain konbentzigarri hitz egiten zuten eta. Hala ere, horrela esateko, ezer egiazkorik behintzat ez
|
dute
esan (Platon, Sokratesen defentsa, st. I, p. 17, a).
|
2008
|
|
batzuek dioten muturreraino iristen, hau da, ez
|
dute
esaten gizarte adina garrantzirik gabekoa denik.
|
2011
|
|
Emozio eskasiaren zeinu tipikoak dituzte: keinurik gabeko aurpegi adierazpena; egurrezkoak direla edo izoztuta daudela dirudi, ez baitute ia keinurik egiten; mugimendu espontaneoen murrizketa eta gorputz adierazpenaren gabezia, hau da, ia ia ez dituzte gorputzak mugitzen (orduak eta orduak eman ditzakete postura berean) eta ez
|
dute
esaten edo pentsatzen ari direna gorputz keinuz laguntzen; besteekiko begi kontaktua ekiditen dute eta begirada galdua izaten dute; kongruentzia afektibo gabezia nabarmena izaten da (adibidez, norbait gertaera dramatiko bat kontatzen aritu arren, haien aurpegia irribarretsu egon daiteke); eta, ahots inflexio gabezia dela-eta, haien ahotsaren kalitatea monotonoa gertatzen da.
|
2014
|
|
ta eztakit nola idazten dan, besterik? ez
|
dute
esango, esangodute, besteik?. bai gausa hoyek tia.
|
|
Garaiko idatzizko prentsari begira esan daiteke kritikaegile askori ez zitzaiola biribila iruditu arlo batean edo bestean. Hala ere, denek
|
bategiten
dute esatean ondo idatzita dagoela eta gustura irakurtzen dela. Protagonistaemakumea izateari buruz kritika bakarrean hitz egiten da eta kritikaria oso gusturageratu ez dela nabari da:
|
|
Hiru urte eta erdi edo gehiago bete arte, ume gehienek ez dute kardinalitate kontzeptua erabiltzen kontatzeko garaian. Hau da, sei objektu kontatzeko eskatzen zaienean, hiru urte eta erdi baino gutxiagoko haurrek zenbakiak esaten dituzte (batetik seira), baina ez
|
dute
esaten guztira zenbat objektu dauden (sei). Hala ere, ziur samar esan daiteke bi urte eta erdiko haurrek kardinalitate printzipioa badarabiltela egoera praktikoetan; esate baterako, zein plateretan dauden gaileta gehien esaten dutenean.
|
2017
|
|
Nolanahi dela, nahiz eta audientziak hartzaile rolaz haragoko jarduerak egiteko aukera eta ahalmena duen, ehuneko handi batek hartzaile soil izaten jarraitzen du (van Dijck, 2009 Berrocal et al,, 2014; Simons, 2014; Sánchez Martínez eta Ibar Alonso, 2015). Horren harira, hainbat autorek (Bolin, 2010; Carpentier, 2011; Ballano et al., 2014) bat egiten
|
dute
esaterakoan gutxieneko teknologia trebetasuna ezinbestekoa dela hedabideekin interakzioa izateko, baina baldintza hori ez dela nahikoa jarrera aktiboagoen aldeko aukera egiteko.
|