2005
|
|
9 Erregistratzaileek zuzeneko komunikazioa izan behar
|
dute
erregelamendu honen 398 c) artikuluak aipatu finka eta eskubideen Aurkibide Nagusi Informatizatuarekin, horren edukiari buruzko informazioa lortzeko, bertako artxiboetan eskatzailearen identitatea eta eskabidearen arrazoiak agerraraziz.
|
|
Erregistratzaileek euren erantzukizunpean kalifikatuko
|
dute
erregelamendu honetan obra berrien adierazpenak inskribatzeko xedatu dena bete dela, eta betekizunak betetzen ez dituzten agiriak ez dira inskribatuko, kasu bakoitzean aplikatu beharreko legeriaren arabera hirigintza irregularitatearen erregistro publizitateari buruz xedatutakoari kalterik egin gabe.
|
2007
|
|
Politika hori gauzatuko
|
dute
erregelamenduek zein kasuan kasuko administrazio jardunek eta, batez ere, kapitulu honetan arautu diren jardunek. Jardun horien helburua izango da prebentzio arloan eskumenak dituzten administrazio publikoak koordinatzea, eta lege honen arabera subjektu publiko zein pribatuei dagozkien jardunak bateratzea.
|
|
Ondorio moduan, eskumen printzipioari erreparatu behar diogu gai zehatz bat arautzeko eskubidea nork duen jakiteko (hori Konstituzioak, autonomia erkidegoetako estatutuek eta «konstituziotasun bloke» izenekoaren gainerako arauek esango digute, guztiak Konstituzio Auzitegiak interpretatuta). Zein antolamendu aplikatu behar dugun dakigunean, hau da, Estatukoa edo autonomia erkidego batekoa, antolamendu horren barruan hierarkia printzipioa aplikatu dugu (legezko arauek lehentasuna
|
dute
erregelamenduen gainetik, etab.). Behin printzipio horiek aplikatuta, bi arau homologoren artean gatazka planteatzen bada (jo dezagun eskumena Estatuarena dela, Estatuaren bi arauk lerrun bera dutela, adibidez, bi lege arrunt direla; orduan, horiek interpretatzen eta integratzen ahalegindu dugu, biak bateragarri eginez. Hori ezinezkoa balitz, geroko arauak aurrekoa indargabetzen duela ulertu da).
|
|
Horiek Espainiako antolamendu juridikoan duten hierarkiari dagokionez, legezkotasunaren eta arau hierarkiaren printzipioek ezarri
|
dute
erregelamenduak legearen mendekoak izan behar direla beti. Hau da, erregelamendu independenteak edo antolaketa erregelamenduak izan arren (eta, noski, arau-emaileak badira), legearen mende daude beti, eta zer esanik ez, baita Konstituzioaren mende ere, eta ezin dituzte lege erreserbapeko gaiak arautu, EKren 97 artikuluak eta GLren 23 artikuluak ezarritakoari jarraituz.
|
2023
|
|
kontsulta egin duenaren identifikazioa; kasuaren nondik norakoak eta inguruabar garrantzitsuak; kontsulta bera, zehatz eta argi. TFAOek (eta TLOk) onartzen
|
dute
erregelamendu bidez ezartzen diren organismo edo erakundeek ere tributuen araubideari, sailkapenari edo kalifikazioari buruzko kontsultak egitea, baldin eta euren kide edo bazkide guztiak ukitzen dituzten gaiei buruzkoak badira: merkataritza ganberak, lanbideetako elkargoak, aholkulari fiskalen elkarteak, sindikatuak, enpresarien elkarteak, eta abar.
|
|
Arabako eta Bizkaiako foru arauek TOLTBk 53.8 artikuluan zehazten den informazio betebeha berdina ezartzen dute honako formularen bitartez: " Titulu honetan araututako eragiketen gainean Arabako Foru Aldundiaren organo eskudunek ezagutza izan behar
|
dute
erregelamendu bidez ezartzen den moduan" 633 eta" Kapitulu honetan araututako eragiketen gainean Bizkaiko Foru Aldundiaren organo eskudunek ezagutza izan behar dute erregelamendu bidez ezartzen den moduan" 634.
|
|
Arabako eta Bizkaiako foru arauek TOLTBk 53.8 artikuluan zehazten den informazio betebeha berdina ezartzen dute honako formularen bitartez: " Titulu honetan araututako eragiketen gainean Arabako Foru Aldundiaren organo eskudunek ezagutza izan behar dute erregelamendu bidez ezartzen den moduan" 633 eta" Kapitulu honetan araututako eragiketen gainean Bizkaiko Foru Aldundiaren organo eskudunek ezagutza izan behar
|
dute
erregelamendu bidez ezartzen den moduan" 634.
|