Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 25

2002
‎Ingelesa da, alde handiz, bigarren hezkuntzangehien ikasten den atzerriko hizkuntza. Europar Batasuneko beste hizkuntzaofizialek agerpen txikiagoa dute kurrikuluan, eta ikasleek neurri txikiagoaneskatzen dituzte.
2008
‎hirugarren enpresekiko datu pertsonalak, eta baja, konpainia horiek informazioa. Baina, NotchUp ek zaintzen du erabiltzaileak erabakitzen dituen enpresek ezin dute curriculuma aurkitu datu basean, eta ikusezin bihurtzeko aukera ematen dio talentu ehiztariak. Izan daitezkeen murrizketa horiek eskaintzen dira, arrazoi honengatik:
2009
‎Nahiz eta ez duten aitortuko gehienek lotura eskutak dituztela botika horiek ekoizten dituen industriarekin. Hauek finantzatzen dituzte beren ikerketak, hitzaldiak ordaintzen dizkiete, bidaiak, hauei esker gizentzen dute curriculuma, eta abar luzea.
‎Egin gabeko ikasketak. Hamar espainiarretik bik adierazi dute curriculumean beren ikasketa maila faltsutu dutela. Horren bidez, puntuak lortu nahi dira hautatzailearen aurrean.
‎Eusko Jaurlaritzak eta Nafarroako Gobernuak eskumena dute curriculumaren %45 erabakitzeko. Hura baliatuta, Espainiako Gobernuak aurreikusitakoa baino ordubete gehiago eman diote eskoletan Erlijioa irakasgaiari.
2010
‎Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologiak (IKT) eskolan eta etxeetan txertatu dira, ohiko ikaskuntza kanalen osagarri gisa. Irakaskuntza errazten dute, eta, kasu askotan, bide interesgarriagoa ematen dute curriculumeko edukiak barneratzeko, diseinu erakargarriari eta osagai ludikoari esker, hezkuntza xedearekin prestatutako aplikazio informatiko gehienak osatzen baitituzte. Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko (UAB) Pedagogia Aplikatua Saileko Hezkuntza Teknologiako irakasle titularra da Pere Marquès.
2012
‎Curriculuma interpretatzerainokoa? Zentroek interpretatzen dute curriculuma, betiere esentzia gordeta. Curriculumaren zati bat zentroak garatu behar du.
2016
‎–Ez da oso prozedura gardena. Interesatuek epaitegietan uzten dute curriculuma. Esperientzia handiko exekutiboak izaten dira, ekonomistak, merkataritza abokatuak...
‎Zeintzuk dira martxan diren aldaketa nagusiak. LOMCE eta Eusko Jaurlaritzak egin duen Heziberri desberdindu behar ditugu. Heziberrik jasotzen ditu LOMCEren eduki batzuk, lehenago aipatu dudan bezala –Oinarrizko Lanbide Heziketa, irakasgaien aldaketak, Lehen Hezkuntzako 3 eta 6 mailako azterketak…–, baina beste batzuk ez –Eskola Kontseiluen eskumenen murriztea, ibilbide goiztiarrak…– Errebalidek zentralizatuko dute curriculuma, Madrildik ipinitako azterketa gainditu baita DBHko eta Batxilergoko titulua lortzeko, baina, esan bezala, oraindik argitzeko dago kontu hori.
2017
‎Denok ez dugulako erritmo eta baldintza berdinetan ikasten, gela arruntetan zailtasunak dituzten ikasleek bestelako dinamika batean aurrera egiteko aukera dute Curriculum Aniztasuneko gelan. Dinamika horren adibide arrakastatsua da Gure Txoriak proiektua, gaitasun ugari lantzeko eta motibazioa, jakin mina eta autoestimua handitzeko aproposa.
2018
‎Aurrerago azalduko den modura, Finlandiako ikastetxeek ez dute curriculum bateraturik, aldiz, ikastetxe bakoitzak horixe lantzen du bere ikasleekin: ulermena.
‎Talde garrantzitsuetan jokatu eta igoerak ospatu ditu une gozoetan. Zenbatek dute curriculumean Lehen Mailarako igoera bat. Baina lesio delikatuei eta klubetako erabaki mingarriei ere aurre egin behar izan die momentu garratzetan.
2019
‎M. Oribe: Printzipioz, konpetentzia bezala eskola guztiek adin guztietan sartu behar dute curriculumean transbertsalki. Baina hori da paperak dioena eta gero dago hori egiteko irakasleek daukaten gaitasuna, zer ulertzen duten sexualitatea esanda, edota hasieran aipaturiko norberaren motxila, tabu eta beldurrak.
‎Euskaraldiaren lantaldeak dinamizatzea, ekimenera jende berria erakartzea, komunikazio lanak egitea eta Euskaraldiaren inguruan antolatzen diren ekintzak gidatzea eta herriari begirako egitasmoak antolatzea. Interesdunek abenduaren 8ra arte izango dute curriculumak bidaltzeko aukera.
2020
‎Kontrataziorako dirulaguntzekin batera, menpekotasuna duten pertsonak nahiz 0 eta 14 urte bitarteko umeak zaintzeko prest dauden herritarren osatuko du udalak, herritarren arteko harremana errazteko helburuz. izena eman nahi dutenek ekainaren 12ko 12:00ak arterako epea izango dute curriculumak gib@azpeitia.eus helbidera bidaltzeko edo Gazte Informazio Bulegora (astelehenetik ostiralera 10:00etatik 12:00etara) eramateko aukera.
2021
‎Aurreko ataletan adierazitakoari jarraiki, irakaskuntzan literaturari oro har behar besteko garrantzirik ez zaiola ematen dio NE1 k, eta hau izan daiteke aurreko elkarrizketatuek arloaren irakaskuntzari egozten dioten egokitasun falta horren arrazoietako bat. Bere ustez idazmenak nahiz irakurmenak pisu handia dute curriculumetan eta horregatik ematen zaie gaitasun horiei garrantzi handia, baina ez, ordea, literaturari. Nolabaiteko borondatea edo nahia ikusten du hezkuntza munduan baina, zehazten duen moduan," gauza bat da irakurmena edota idazmena lantzea, eta beste zerbait da literatura, literaturzaletasuna edo literatur gustua eta praktikak lantzea" (NE1).
‎Topaketarako begiraleak eta sukaldariak behar ditu Uemak, eta horiek hautatzeko prozedura abiatu du. Hautaketa prozesuan parte hartu nahi dutenek martxoaren 31 baino lehen bidali dute curriculuma, hemen klik eginda zehazten den prozeduraren eta baldintzen arabera.
‎Bigarren mailako matrikulazioak gorantz doaz halaber, nahiz eta kopuruak txikiagoak izan lehen mailakoekin alderatuta, zeren ikasle ugarik sail elebidunak uzten baitituzte beraien eskola ibilbidean zehar, batez ere haur eskola eta kolegioaren arteko eta baita kolegio eta lizeoaren arteko trantsizio faseetan. Guztira, ikasturtean, kolegioko 2.326 ikaslek, hau da, seitik batek, eta lizeoko 583 ikaslek, hots, hamaikatik batek, jarraitzen dute curriculum hori. Aitzitik," eta bitartean, urteroko batezbesteko hazkundea% 4,6koa da kolegioan eta% 6koa irakaskuntza orokorreko eta teknologikoko lizeoan" (MI, MCC eta MEER 2016:
2022
‎Errespetatu dute curriculum barruan eman beharreko eskaintza, gurasoek aukera eduki dezaten hartzeko edo ez. Ikastetxe horretan erlijio askotako ikasleak egon daitezke, eta errespetatu behar da.
‎Lanpostuan interesa dutenek Lansarean webgunearen bidez edo posta elektronikoz bidali dituzte curriculumak edo motibazio gutunak. Email bidez egin nahi dutenek mikel@topagunea.eus helbidera bidali dute curriculuma.
‎Curriculumeko edukiaren iturriak askotarikoago bilakatzen ditugunean, urrats bat ematen dugu norabide horretan. Logika hori segitzen dute curriculum multikulturalek, zeinak garatu baitira Jean Blackburn-ek proposatu eta genero ikuspegitik inklusiboa den curriculumaren ideiatik abiatuta249 Bigarren urrats bat ematen dugu curriculum inklusiboak curriculum nagusi zaharra ezaugarritzen zuen hegemonia iraultzen duenean. Adibidez, langile klaseari erdiko klasearen interesetan ardaztutako ikasketan parte hartzeko eskatu ordez, erdiko klaseko ikasleei eskatzen zaie langile klasearen interesen inguruan antolatutako ikasketan parte hartzeko.
2023
‎Gaitasun handiko adin txikiko batzuk mailaz igo daitezke, baina guztiek behar dute curriculuma aberastea, ikaskideekin egoteko eskola bereziak eta desberdintasunean oinarritutako hezkuntza.
‎" Amerikarrek oso sartuta dute kurrikulum batek porroten bat izan behar duela. Ikusten bada 20 urterekin enpresa bat sortzen saiatu zarela, nahiz eta porrota izan, ahalegindu zarela erakusten du, baduzula grina hori.
‎Eta hauxe gehitzen da beranduxeago: " k) Batxilergoko ikasgaiek euskal kulturaren berariazko dimentsioa txertatuko dute curriculumean, eta lagunduko dute oinarrizko konpetentziak dimentsio guztietan garatzen".
‎Unibertsitatean, osasun zientzien adarreko titulazio gehienetan osasuna sustatzearen eta osasunhezkuntzako prestakuntza urria da, garrantzi eskasa dute curriculumean, kreditu teoriko eta
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia