2001
|
|
1 Nobelatxoaren atalaren hasiera: bertan oinarrizko egoera ematen zaie, eta ikasleek erauzten
|
dute
behar duten informazio inplizitua.
|
2005
|
|
Egin agian bai, baina... denek egin? Hondarribian isun mehatxuz adierazten
|
dute
beharra. Hirihonetan, XVII.ean ez bezala30, XVIII.ean, alardea eta prozesioa, biak bat datoz: 1718ko abuztuaren 3ko udalbatza, irailaren 8ko Amabirjinaren Jaiotzarako mangaantolatzeko, eros dadila behar adinako bolbora eta soka, eta hemezortzi eta hirurogeiarteko guztiak joan daitezela egun hartako alarde eta prozesiora beren zizpekin, ohibezala (Portu: 444).
|
|
– Ikastetxe guztiek ezin
|
dute
behar adina gela espezializatu izan.
|
2007
|
|
Zentroteknologikoei dagokienez, batzuetan enpresen beharretatik eta errealitatetik urrunegoten dira. Zentroetako enplegatuek ez
|
dute
behar bezala konektatzen enpresekin (ez dira, enpresaren hizkuntzaz, mintzatzen).
|
2008
|
|
Horra hor, hain zuzen, zergatik den lankidetzaren erronka estrategikoa horrelako erdibideko egoerei lege irtenbideak emateko duten betebeharraz legegileak kontzientziatzea. Hala ere, merkataritza arloko legelariek eta legegileek ez
|
dute
behar den sentsibilitatea arazo honen garrantziaz eta berari irtenbideak bilatzearen interesaz konturatzeko. Hori dela-eta, ziur asko, kooperatiben legelariak izan dira bide honetatik lehenengo urratsak emango dituztenak.
|
2009
|
|
«karreradunak» eta «feministak»), konpetenteakbaina desatseginak direnak. Emakume hauek genero igurikimenak apurtzendituzte, ez
|
dute
behar heterosexualik asetzen eta gizartearen botere harremaneiaurre egiten diete. Horrela, sexismo anbibalentearen teoriak bi emakume motaproposatzen ditu, exotalde estereotipatuen bi dimentsioetan bereizten direnak, gustukoak baina errespetatu gabeak eta ez gustukoak baina errespetatuak, alegia.Edukian ezberdinak diren estereotipo horiek adierazten dituzten jarrerak ereezberdinak dira, emakumeen azpiestereotipoek jarrera polarizatuak islatzendituztelarik.
|
|
Beste alde batetik, aplikazio guztiek ez
|
dute
behar fidagarritasunik. Horregatik, garraio mailak bi zerbitzu desberdin eskainiko dizkio aplikazio mailari, bata fidagarria eta bestea arina.
|
|
Entitate zerbitzariaren atalak datuen prozesamendua, sarealdea, eta datuekiko interfazea dira. Erabiltzailearekin zuzenean harremanik ez dutenez, zerbitzariek ez
|
dute
behar erabiltzailearekiko interfazerik. Aplikazioko entitateen arteko harremanetarako protokoloa HTTP da webaren kasuan.
|
2011
|
|
Ez da aski apurtxo bat idazten jakitea. (...) Izlariak gaia sakonki ezagutu bear du ta euskera euskalariek soillik ezagutzen
|
dute
bear den neurrian» (Intxausti, 1962: 310).
|
|
Ikastaroetara joaten diren irakasleen erdiek ondo baino hobeto dakite ordenagailuak erabiltzen. Han irakasten dena ez
|
dute
behar, eta haiek ikasi nahi dutena da zelan erabili ordenagailua ingelesa, matematika, «lengua» edo dena delakoa irakasteko; hau da, pedagogia. Metodologia aldatu behar da.
|
|
Ondorioz, harengandik bereizteak barne herstura handia eragin du beraiengan. Ahoaroan ez
|
dute
behar besteko asebetetzerik izan edo gehiegizko asebetetzea izan dute. Haurtzaroko gehiegizko asebetetzeei edo frustrazioei erantzunez, jarrera oral pasibo bat garatu dute, eta hori karakterearen ahultasunean edo alkoholismorako joeran islatu da.
|
2014
|
|
Mutiko bat sortzea zaila baldin bada, neskato bat sortzea erraza da (medikuntza liburuek adierazten dutenez). Emeek ezdute behar ezer eraikitzea, gehiegizko artasuna erauztea besterik ez
|
dute
behar. Alorhonetan aski ezaguna den kirurgialari batek bota zuen moduan:
|
|
Lan oroimena erabiltzeko zailtasunak dituzte, ariketa bat egiten ari direla alboan utzi dutena gogoratzeko arazoak. Ikasitakoa ez
|
dute
behar dutenean gogoratzen. Gordetako oroitzapenak aurkitu eta egungo informazioarekin integratzeko «bilatzaile» desegokia daukate.
|
|
loaren faseetan gertatzen denarekin, loaren faseen arteko orekarekin eta lotan emandako denborarekin. Horrela, esate baterako, ez REM faseko IV. azpifasean (uhin makalen azpifasean) asaldurak dituztenek ez
|
dute
behar besteko atsedena lortzen. Beraz, loa eraginkorra den ala ez jakiteko ez da nahikoa jakitea pertsona batek zenbat denbora ematen duen ohean etzanda; beharrezkoa da jakitea denbora horretatik zenbat denbora ematen duen lotan:
|
2015
|
|
Nanomaterial manufakturatuen arriskuen ebaluaketa eta kudeaketaren eztabaida ez da mailaestatalean zentratu behar, maila komunitarioan baizik, nanoteknologien gobernantza gidatzekoeskumena Europar Batasunak (aurrerantzean, EB) beregain hartu duen gaia baita. Nanomaterialmanufakturatuen inguruan egituratzen doan sistema normatibo komunitarioan, arriskuen ebaluaketaeta kudeaketa fase horiei buruz aipatu berri diren elementurk ez
|
dute
behar adinako harrerarik.Ikerketa honen helburua beraz, maila komunitarioan nanomaterial manufakturatuen arriskuenebaluaketa eta kudeaketa faseak aurrera eramatean planteatzen diren gabeziak identifikatu eta horiekgainditzeko aplikatu daitezkeen zenbait printzipio eta erregela juridiko proposatzea da.
|
|
ikasleek ez dituzte gehiago erabiltzen arrazoibide euklidearrak, eta, ondorioz, frogapen geometriko batean, ezin dituzte kateatu pauso anitzeko arrazoibideak, beren esperientzia matematikoan oinarrituz ez dutelako horren beharrik sentitzen. Ez
|
dute
behar den instrukzioa ere.
|
2017
|
|
Gainera EOD ko erramintek ez
|
dute
behar emozionalak identifikatzeko beharrezko denikuspegia. Izan ere, erabiltzailearen esperientziak jaso ahal izateko, obserbazioa baino hizketaldiaizan behar da helburu.
|
2019
|
|
Topoisomerasak DNAren topologian eragiten duten entzimak dira, DNA katebikoitza kiribiltzen edo deskiribiltzen
|
dute
beharren arabera (Pommier, 1998). Itopoisomerasa hain zuzen, DNAren kate batean ebakia eginez kate bikoitzadeskiribiltzen du tentsio suprahelikoidala murrizteko, hortaz, ezinbesteko entzimada ziklo zelularraren hainbat prozesuetarako (erreplikazioa, transkrizpioa etakonponketa) (Pommier, 1998).
|