2005
|
|
1 Eskerrak eman nahi dizkiet honako erakunde eta pertsona hauei: Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerkuntza sailari, horrek emandako ikerketa beka bati esker idatzi ahal izan
|
dut
testu hau; Colorado School of Mines ko Jennifer Schneider eta Carl Mitcham irakasleei, Iñaki Arzozi eta Aitor Panerari.
|
2013
|
|
Ez
|
dut
testu hau amaitu nahi aurten omenduko direnak aipatu gabe, euskara ikasleak hain zuzen ere. Euskal Herriko euskaltegietan 35.000 ikasle daude eta gaur egun murrizketak pairatzea tokatu bazaie ere, hortxe gogor jarraitzen dute, ahalegin handia eginez eta gure hizkuntzaren biziraupenerako zutabe garrantzitsu bilakatuz.
|
2015
|
|
Zentrala, baina ez bakarra. Sumatu
|
dut
testu honetan ‘beste gose bat’, beste egarri bat, ez soilik poetikoa, ez soilik politikoa, ez soilik adierazi ezina adieraziaren beharra dena, baina hori guztia ere badena, hemen eta orain askok partekatzen duguna. Zerbait berria, zerbait gurea, zerbait bestela esan, egin, eman, izateko behar larri hori." (LX)
|
2017
|
|
Oro har, postkolonial eta dekolonial adjektiboak sinonimotzat hartu ohi dira, baina hainbat autorek azkenaren alde egin dute, adieraziz postkolonialismo kontzeptua kulturalismo bat bihurtu dela, non identitatearen nozioa ez den egiturazkoa baizik eta diskurtsiboa; eta gaineratuz, eremu teoriko horretan, XVIII. eta XIX. mendean gertatzen den kolonialismoari erreparatzen zaiola nahiz eta kolonialismoa XV. mendean hasten den. Bereizketa horretan sartu barik, dekolonial terminoa erabiliko
|
dut
testu honetan, nahiz eta argi eduki feminista postkolonialek ekarpen funtsezkoak egin dituztela eta, garrantzitsua dena, lotura estuak daudela bi lerroen artean.
|
|
Lehen esan dudanez, jakintza sortzeko espazio klasikoetatik aparte (modu autonomoan nahiz erakunde politiko edo sindikatuetan lan egiten duten talde edo elkarte feministak, koordinakundeak, plataformak, jardunaldiak, etab.), azken aldian, funtsezko hiru eremu iraunkor daude feminismoan, ekintza espezifikoak bideratzeaz gain mota askotako emakumeen (eta gizon batzuen) bilgune gisa dihardutenak, eta aukera ematen dutenak ezagutza eta ekintzailetza uztartzeko, modu asko eta interesgarrietan: (1) indarra hartzen ari diren graduondokoak eta masterrak; (2) Emakumeen Etxeak, non biltzen baitira emakume taldeak, berdintasun zerbitzuak eta jabekuntza eskolak{ 27}; eta (3) internet eta sare sozialak, baina ez
|
dut
testu honetan horretaz jardungo, ez baitut esparru hori sakon aztertu.
|
2018
|
|
uko egitea aldi berean mundu generoduna izan zukeenari buruzko ikuspegi normatibo jakin bat eman gabe. Alta, adierazi nahi
|
dut
testu honetako ikuspegi normatibo positiboak ez duela hartzen eta ezin duela hartu forma preskriptiborik, hala nola: –irauli dezagun generoa esaten dudan gisan, eta bizitza ona izanen da.?
|
|
3 Jatorrizko euskalkian berrezarri
|
dut
testu hau, zuberotarrez. Lapurdiko euskalkiak aldaera hauek ditu:
|
2019
|
|
Aristotelesek Etican utzi zigun besterik gabeko horren formulazioa, besterik gabe horren indar bultzatzailea bilatuz. Javier Agirrek egindako itzulpenetik hartzen
|
dut
testu hau
|
2020
|
|
Irudikatzen
|
dut
testu honen esanahia, baina ez dut gehiago agertu nahi, irakurleak ospa egin ez dezan. Ziur itzuliko dela.
|
|
Batez ere, ideia horietatik taxuzko ikerketa lan bat atera ahal izateko, ikerketa esparrua mugatzeko beharra dudala ikusi dut. Hala ere, aitortu beharra
|
dut
testu hau idaztea benetan lagungarria izan dela datozen hilabeteetan landu beharreko hainbat kontzeptuz ohartzeko eta proiektuaren nondik norakoak ezartzen hasteko.
|
2021
|
|
Mezua bidali zidan Poloniako lagunak gauza batean ez du arrazoi izan, nazioarteko medioetan oihartzun askorik ez baitu izan albisteak. Horregatik ere idatzi
|
dut
testu hau. Alde batetik, Polonian gertatzen ari denaren berri ematea ardura bat bilakatu zaidalako han egon naizenetik.
|
|
Ez
|
dut
testu hau tiraderaren hondoan gordeko.
|
2022
|
|
Literatura hitza
|
dut
testu honetan sartzerakoan epantxu. Edo solasgai.
|
2023
|
|
Irakurle kronopioarentzako oharra: teatro konpainiarekin berba egin eta eztabaidatu ondoren idatzi
|
dut
testu hau. Nire asmoa da ikuspuntu intersubjektibo batetik lantalde honen estetikaren eta bilatze filosofiaren berri ematea.
|