2000
|
|
Ez
|
dut
esan nahi suak guztiak hunkitu behar dituenik. Sua beste fenomenoak bezalakoa da, ez gehiago, ez gutxiago, eta fenomeno batek batzuk hunkitzen ditu eta beste fenomeno batek beste batzuk.
|
2001
|
|
10 berei buruz hitz egiten ari diren guztiak epaitzeko, eta ia olerkari guztiek gauza berberak konposatzen dituztela. lon. Orduan, Sokrates, norbait beste olerkari bati buruz ari denean, zergatik ez dut arretarik jartzen eta, loak naramala, baliozko ekarpenik egiteko ahalge aurkitzen naiz, baina norbaitek Homero aipatu orduko esnatu eta arreta jartzen
|
dut
esateko gauza asko ditudala?
|
|
nuke zuk egia esatea, lon; baina rapsodok, eta autoreak eta zuek abesten dituzuen olerkien egileak jakintsuak zaretelako ustean nago. Nik, niri dagokidanez behintzat, egia besterik ez
|
dut
esaten, gizon arruntak egin behar duen moduan. Eta orain, pentsa ezazu galdetzen nizun horri buruz, zein erraza eta ohikoa den gizon guztiek nik esaten nuena ulertzea, hots, baten batek teknika osoa lortzen duenean azterketa metodoa berbera dela.
|
|
Baina bi hauek azken batean Jainkoaren ideia behar bazuten beraien teoria oinarritzeko, Kantek espazioaren eta denboraren izaera subjektiboa eta ideala defendatuko du, hau da, hauek subjektuaren begiespenaren forma hutsak dira. Ideia hau beti ere oztopo handia izan da Kant ulertzeko unean, eta nik hauxe besterik ez
|
dut
esango oraingoz: espazioari eta denborari buruzko pentsamendua zentzuduna izatekotan giza ekimenaren baldintzak direla pentsatu behar da.
|
2005
|
|
Horregatik, irakurleek zerbaiten gabezia atzeman dezakete zuzenbide desberdinen arteko arazoak eta generoak bereizteko orduan, batez ere, esateko moduetan eta ordenari dagokionez. Horren inguruan hauxe baino ez
|
dut
esango: hark, gai zalantzagarriren bat argitu nahi duenean, adibide gutxi jartzen ditu, eta, gainera, adibideok beti ez dira onargarri; gainera, juriskontsultoen agintea hartzen du oinarri, bere erantzunak emateko orduan, eta erantzun horietatik asko kontsultagilearen nahierara moldatuak izan dira, ez, ordea, zuzenaren eta ez zuzenaren arteko bereizketan mamituak.
|
|
Barkamena eskatu behar
|
dut
esandakoagatik eta beharbada, konplexutasunagatik ere. Irakurleei eroapena eskatzen diet eta aldez aurretik hala dela sinestu didatela, gero egiaztatuko baita hori; hasiera aspergarri gerta daiteke, anitzek esaten baitute gai hau aski ezaguna dela eta errepikatze hutsa dakarrela.
|
2007
|
|
Gizakia gai da, orain, bere buruaz erantzuteko eta bere iragan propioaren aurrean modu aske eta erantzule batez jokatzeko. (Horrekin ez
|
dut
esan nahi gizakiak dena aitortu behar duenik, ez eta horrek agian aitortzeko eta ahoskatzeko modukoa dena bakarrik ahoskatu behar duenik. Hainbat gauza, besterik gabe, bizitzaren prozesu naturalak berak ekartzen ditu.
|
2011
|
|
Bidaia liteke beste edozein ziorengatik ere kanposantuetara, memoria ezberdinen biltegi horiek, eta hainbat poesia eta filosofia aurkituko duzu beti. Ez
|
dut
esan nahi Kerameikosera izan behar duela derrigor, edo Appia Anticara (jende askok bisitatzen ditu hor katakonbak). Edozein herritako hilerriak dira kuriosoak, merezi dute, Gaztelako herriska bateko kanposantutik (Unamunoren" corral de muertos, entre pobres tapias,/ hechas tambien de barro") British Museumen ikusten diren Mausoleoaren pusketaraino.
|
2012
|
|
Eskolioa Becketti egindako erreferentzia batekin bukatzen du Badiouk: " Hala ere, justizian gaude, inoiz ez
|
dut
esan aurkakoa". Eta justiziari berari dagokio jarraitu egin behar dela:
|
2017
|
|
Erabilera enpirikoan eta egunerokoan hartuta, ‘absentzia’ adigaia ez nuke baliatuko edozein motatako ‘hor ez egotea’ adierazteko, hori garbi dago. Hasteko, ez badut nire tabako paketea bere lekuan aurkitzen, ez
|
dut
esango absente dagoenik; nahiz eta adieraz nezakeen ‘hor egon behar zuela’ Azken batean, objektu material edota tresna baten lekua, nahiz eta zenbaitetan leku zehatz bat egoki dakiokeen, ez da bere izaeratik ondorioztatzen. Horrek leku bat aitor liezaioke soilik, baina nire bitartez hartzen du tresna batek lekua.
|
2021
|
|
gure nerbio sistemako eremu oro, sistema sentsoriomotorra, garunaren sare eta funtzioak, anatomia, egungo jokabideen iturri diren iraganeko oroitzapen eta sentimenduak... erlazio, esperientzia eta praktiken baitan eta bidez garatzen eta taxutzen dira, generizazio prozesu etengabe eta berezituetan murgilduta. Argitzen duenez," honekin ez
|
dut
esan nahi zakila eroriko denik edo obulutegia desegingo denik, baizik eta fisikoa, funtzio anatomikoa eta gorputz sexualaren esperientzia bera denboran zehar aldatu egiten direla" (ibid.: 289).
|