Emaitzak: 9
2002 | ||
Helburua honako hau da: . Guganako ontologia historiko baten bidez, esaten, pentsatzen eta egiten dugunarekiko kritika?; edo,, garena eginarazten gaituenaren kontingentzia onartzea eta, hortik abiatuta, garena, pentsatzen duguna eta egiten | duguna ez izatea, ez egitea eta ez pentsatzearen posibilitatea? (2000: | |
2003 | ||
–Guk nahi ez | duguna ez dugu beste inon nahi?. (E5) | |
2004 | ||
Lockeren posiz.ioa.beraz, bikoitza da: (i) inferentziak kontuan izanik, kanpo objektuak badaudcla onartzen du, baina (ii) zuzenean hautematen | duguna ez dela sekula objektu matcriala izaten dio, gogamenaren mende dagocn zerbait baizik (errepreseniazioak, ideiak). Horri errealismo errepreseniazionala edo krilikoa deritza. | |
2007 | ||
Gure giltzarrien arteanezagutza partekatzea funtsezkoa da. Guk ikasten | duguna ez da gurea bakarrik, baizik eta gurea eta Irizar-ena. | |
Zertarako behar dugu, ordea, kontzeptu berria? Gorago esan | duguna ez esateko: alegia, gauza bat delaeuskalduna izatea eta, beste gauza bat, arras bestelakoa, herri honetako hiritarraizatea. | |
Berriro diot: biziberritunahi | duguna ez da bizirik dena, bai, ostera, bizirik nahi duguna eta gu (geureburua) izateko erabili nahi/ behar duguna. Baina adi, hau ez da eskizofrenia, batzuek hala esan arren, Modernitate goien honetako bizimodu arrunta da.Aniztasuna, kultur eta identitate askotasuna, ez da soilik asko elkarren ondoanegotea: | |
2011 | ||
Telebistan ikusten | duguna ez dugu askotan komentatzen. Interesgarria baldin bada bai, baina normalean ez. | |
2015 | ||
Orain esplikatu berri | duguna ez zen Feurren interpretazioa. Izan ere, haren helburu nagusietako bat inperialismo batzuk justifikatzea zen, beste justifikagaitz batzuen aurrean. | |
2019 | ||
Egoerekosatzen dute esperientzia mota guztien oinarrizko unitatea eta inguratzen gaituen esperimentatutako munduabezala definitu daiteke hau. , egoera hitzarekin izendatzen | duguna ez da isolatutako objektu bat edo gertakizunbat edo gertakizunen multzo bat. Guk inoiz ez dugu esperimentatzen isolatutako objektu ezta isolatutakogertakizunen gaineko epaiketa formalik, testuinguruaren osotasun batekin harremanetan baizik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duguna | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ez | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |