Emaitzak: 10
2011 | ||
–Perspektiba planoak: aldi berean aurpegi bat baino gehiago ikusten dizkiogun objektuaren marrazkia da, objektua ikusten | dugun moduan egindako marrazkia, alegia. Perspektibak hainbat mota eta modutakoak izan daitezke, ihes lerroek, lurrerako lerroek, zeruertz lerroek eta gainerako lerroek duten noranzkoaren eta luzeraren arabera. | |
2012 | ||
Hitz egiten | dugun modu berean idazten saiatu behar dugu, hartzaileak errazago irakur dezan. Hizkera erraza erabili behar dugu, hitz bihurririk gabe; ez dugu jargoirik edo esaerarik erabili behar, hiztegi urritasuna adierazten baitute. | |
igorlea anbiguotasunez eta zehaztasunik nahiz argitasunik gabe komunikatzen bada, komunikazioan akatsak gerta daitezke. Hori ez gertatzeko, onena izaten da hartzailearen tokian jarrita, mezua nola igorri aztertzea, hartzaileak guk nahi | dugun moduan uler dezan. | |
Azken finean, proiektu bidezko metodoak zera bilatzen du: gizakiok bizitzako edozein esferatan ikasteko | dugun modu naturala eskolako dinamikan txertatzea. | |
– Motibazioaren osagai afektiboa eta emozionala. Pentsatzen | dugun moduan sentitzen dugu(, guztia lazgarria bada? | |
guztia lazgarria bada? pentsatzen badut, azkenean nahigabea edo frustrazioa sentituko dut) eta sentitzen | dugun moduan pentsatzen dugu (haserrea sentitzen badut,, nola edo hala konponduko dut hau? | |
aukeraren bidez, FTP zerbitzarira sartu diren IP helbidedun ordenagailuak zehaztu ditzakegu. Erabiltzaileen atalean azaldu | dugun moduan erabiltzen da, baina, kasu honetan, IP helbide horietatik ezin izango da erabiltzaile bat ere ez sartu. | |
Ondoren, squid.conf fitxategia nahi | dugun moduan konfiguratuko dugu, Linux en bezala funtzionatzen duelako. | |
2017 | ||
Hurrengo urratsa (ez da ezinbestekoa, baina bai garrantzitsua) simulagailua erabiltzea izango da, zehazteko zirkuituak nahi | dugun moduan erreakzionatzen duen edota diseinu edo ezarpen akatsen bat izan den. Horretarako, ezkerretako barran daukagun simulagailuaren ikonoaren gainean klik egingo dugu, edota goiko menutik aukeratuko. | |
2018 | ||
Oihanbide sare egoki bat izatea komeni da: batetik, erretxinariak ahalik eta distantzia txikiena egin behar izan dezan zuhaitzetik pistan den kupelerarte (aurrerago ikusiko | dugun moduan lan honetan denbora xautuz gero,, pica, k egiteko momentua atzeratu egingo da); bestetik, suteak itzaltzea errezten du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugun | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
LANEKI | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan modu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan modu erreakzionatu | 1 (0,01) |
ukan modu konfiguratu | 1 (0,01) |
ukan modu natural | 1 (0,01) |
ukan modu ulertu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |