Emaitzak: 6
2000 | ||
Egun, lehen mundua deitzen diogun herrialde garatuetan noski, arazo nagusia ez da gizakiak irakurtzen ez jakitea, edo liburutegiak erabiltzeko eskubiderik ez izatea; egungo arazo nagusi bat informazio bolumenak sortzen du, hau da, informazio ugaritasuna da arazoa. Informazioz inguratuta bizi garen gizarte honetan arazoa dugu maiz, behar dugun informazio kopurua baino gehiago eskuratzen dugunean edo/ eta sarri behar | dugun informazio hori falta dugunean. Honen ondorioz gizakiok desorientazio egoera bati aurre egin behar izaten diogu behin baino gehiagotan. | |
2014 | ||
Testuaren analisi linguistikoa egitea ezinbesteko pausoa dela esan dugu; izanere, testua ez badugu analizatzen ditugu egitura konplexuak detektatu ez etahoriek berridazteko erregelak aplikatu. Analisia testuari metainformazioa gehitzeada eta gehitzen | dugun informazio horrekin egingo dugu lan. Ondorengo lerroetanegiten dugun analisia zerrendatuko dugu, kurtsibaz tresnen izenak agertzen dira. | |
Gezur bat, azalduko duena nola lortzen | dugun informazio hori | |
2018 | ||
Zuhurtziarik gabe jokatu badugu eta sinestarazten badigute, erabiltzailea blokeatu eta plataformari gertatutakoaren berri eman. Zaindu pribatutasuna. Era berean, gure telefono zenbakia Interneten partekatzeak eta datu pertsonalak ahulago bihurtzen gaitu, eta iruzurren edo iruzurren biktima izan gaitezke. identitatea ordezkatzea jakinarazi | dugun informazio horretaz baliatu ahal izatea. Laguntza zerbitzuetara joan, adibidez IS4K en laguntza lerroa() Bertan, bai adingabeek bai helduek laguntza psikosoziala jaso ahal izango dute, bai eta kasu pertsonalari egokitutako jarraibideak ere, horrelako egoerak saihestu, prebenitu eta horien aurrean erreakzionatzeko. | |
2019 | ||
Patologikoa izango da pertsona hor geratzen bada kateatuta, hau da, kroniko bihurtzen bada. Bestela, lagungarria da amigdalan | dugun informazio hori pixkanaka asimilatzen joateko". | |
2020 | ||
Etxeko leihoan ere egin liteke, argiari begira jarri, begiak itxita, baina mendian oraindik indargarriagoa da, mendiaren energiak kargatu egiten zaitu… Ezinbestean, bertsotarako behar duzu maila bat eta beste kontu batzuk… Baina lagun lezake. Zentzumenetatik jasotzen | dugun informazio horri jaramon gehiago egin behar genioke, ez bakarrik adimenetik jasotzen eta ulertzen dugunari; zentzumenetatik sormenerako material bikaina pila liteke”. Martinek ere lotzen du burua gorputzarekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugun | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Bertsolari aldizkaria | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan informazio | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan informazio hori | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |