Emaitzak: 9
2006 | ||
lortuko ote | dugun gure haurra | |
2010 | ||
– Beraiek indarkeriarekin lortzen dutena guk zergatik ezin dugun lortu azaldu egiguzue, arren. Sinetsarazi egiguzue, polizien indarrarekin lortzen dutena zergatik ezin | dugun guk koktelen suarekin edota ur hodien presioarekin lortu. | |
2017 | ||
Erotismoa gure “niaren” zentzuaren hasieren eta gure sentipen indartsuenen kaosaren arteko lekua da. Barne gogobetetze zentzua du, zeina, behin esperimentatuz gero, | dugun gure helburuetatik egotzi. Zeren sentimendu sakon horien osotasuna esperimentatu eta haren boterea aitorturik, autobegirune zentzu bategatik, baitiogu gutxiago exijitu geure buruari. | |
2018 | ||
Irri apalak gailendu dira, eztabaida maiztua zaigulako: Bai, baina, ez dugu zehaztu guk gure artean zer urrats eta zer bide egin behar | dugun guk geuk jardun bat ikerketatzat hartzeko. Beste kide batek bideratu du hausnarketa: | |
2020 | ||
Ikerketa honekin aztertu nahi nukeen horren azpigai bat da memoria: oroimena nola eraikitzen dugun, zer gordetzen dugun, zergatik, zergatik ez, zer lausotzen den, nola berreraikitzen | dugun gure historia pertsonala etengabe. | |
2021 | ||
Asmoa ganorabakoen aldamenean 99 pauso ematea da ea fundamentu gutxiko erantzunen bat aurkitzen | dugun gure galdera potoloentzat. | |
2023 | ||
Hori da interpelazioa: gurea egiten dugu izen hori (identitate hori), nahiz eta ez | dugun guk geuk aukeratu. Ideologiak modu bertsuan funtzionatzen du Althusserren ustez, gu geu jaio baino lehen existituko da, baina ideologia batean identifikatzen garenean soilik eratuko gara subjektu gisa. | |
Institutuan izan nituen irakasleak gogoratu ditut. Antzerkia egiten | dugun gure belaunaldiko askok, haiengatik izan ez balitz, ez genukeen antzerkiarekin topo egingo. Baina ezagutzatik haratago haien transmisioarekiko maitasuna dut gogoan, horrelako irakasleengan badagoelako sarri konpartitzeko eta inplikatzeko modu oso pertsonal bat, ikaslearen esperientzian eragiten duena bete betean. | |
Dejabuk, gure antzerki konpainiak, hogei urte beteko ditu aurten. Zenbat aldiz azaldu behar izan | dugun gure existentzia! Zergatik egiten dugun antzerkia eta zergatik egiten dugun “egiten dugun antzerkia”: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugun | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Susa | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gu geu | 1 (0,01) |
ukan gu koktel | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |