2008
|
|
Testuinguru horretan arrantza egiten ikasi behar
|
dugula
uste dut eta gure hizkuntzarentzat erronka dena abagune bihurtu. hitzen forma idatzian oinarritutakoa, motz ari da geratzen. Alde guztietan web semantikoaz hitz egiten entzuten da.
|
|
Testuinguru horretan arrantza egiten ikasi behar
|
dugula
uste dut eta gure hizkuntzarentzat erronka dena abagune bihurtu.❚
|
2009
|
|
Begoña Ibarrolak, psikologo eta adimen emozionalean adituak, emozioek gizakion portaeretan berebiziko garrantzia dutela dio; zenbait emoziok ongi egoten laguntzen digutela eta beste batzuek elkarbizitza oztopatzen eta pertsonen arteko harremanetan arazoak sortzen dituztela (Ibarrola, 2009). Beraz, gure helburua hizkuntza portaeretan eragitea bada, emozioen alderdia aintzat hartzen saiatu behar
|
dugula
uste dugu. Hortaz, ez al genuke kontuan hartu hizkuntza normalizazioan gabiltzanok hizkuntzaren inguruan demagun gurasoei, sortzen zaizkien emozioak?
|
2010
|
|
Derrigorrez, gerturatu egin behar dugu gazteengana eta ondoren saiatu euskararen erabilera handitzeko kanpotik bultzada bat ematen norberaren ibilgailuak aurrera egin dezan bere kasa. ...ik egokiena, jarrerak eta portaerak lantzea dela iruditzen zaigu, jarrerak eta portaerak aldatu elkar eraginaren eta motibaziaren bitartez (kontzientziak astinduko badira, motibazio integratibo edo intrinsekoa bultzatu dugu), euskararen inguruko pentsamendua edo kognizioa garatuz; izan ere, zenbat eta gehiago jakin, eztabaidatu eta hausnartu euskarari buruz, esatetik egiterako pausoa arindu egingo
|
dugula
uste baitugu.
|
|
Egoera oso konplexua da baina hiru azter lerrotan zentratzen bagara, argi apur bat egiteko modua izango
|
dugula
uste dut.
|
2012
|
|
Ikerketaren lehen fase honetan, aritu eta aditu horiek elkarrizketatuta proposatutako hipotesiak baieztatu, matizatu edo ezeztatzeko oinarri sendoa izan
|
dugula
uste dugu, baina jakitun gara, tesina honi tesi forma ematen hasten bagara, bestelako ikerketa teknika osagarriak baliatzea ere komenigarria izango dela, –esperimentuak kasu–, lortutako emaitzak kontrastatu eta modu sendoagoan erakusteko eta ikerketaren beste ertz batzuetan sakontzeko, geroago azalduko dugunez.
|
2017
|
|
Hurbiltze etnografikoa nerabeen hizkuntza praktiketara kontua" delako. lezon eta pasaian egindako ikerketan nerabeak helduen munduaren emaitza eta ispilu direla ondorioztatu nuen: nerabeen mundutik gustukoa ez duguna, helduen mundutik gustatzen ez zaiguna da. eta ondorio horrek berdin balio du hizkuntza praktikak deskribatzeko eta, baita, genero desberdinkeriaz hitz egiteko ere. haur, nerabe eta gazteei buruz hitz egin baino, haur, nerabe eta gazteekin hitz egin eta egon behar
|
dugula
uste dut. haien ahotsak entzun behar ditugu, asko esateko dutelako eta gako diren gauza asko adierazten digutelako. beharbada, euskarari buruz gutxiago hitz egin behar dugu, eta gizartean ditugun praktika, diskurtso eta arau sozial eta kulturalei buruz (eta kasu honetan genero ardatza bereziki kontutan hartuta) gehiago hitz egin behar dugu eta zalantzan jarri behar ditugu. horiek baitira boterezk...
|
2021
|
|
" Euskara, kirolkidek" helburu nagusia du kluba euskararen babesgune gisa definitzea; hots, kirol kluben ikuspegitik euskararentzako kirol aisialdi babestua zertan datzan zehaztu nahi dugu datozen urteotan. testuinguruan agertutako kontzeptua
|
dugula
uste dugu, eta emergentzia antropologiko (Del Valle 2006/ 7) gisa har dezakegulakoan gaude.
|