Emaitzak: 7
2009 | ||
Jarri dugun helburua iristerik izan ez badugu, aztertu egin | dugu zer egin: berriz saiatu edo beste bat jarri, aurrekoa baino eskuragarriagoa. | |
2019 | ||
Horrela, azkenik, kontsumitzailearen zalantzak argituko ditugu: behin betiko jakingo | dugu zer egin produktu horiek erabili ondoren, eta askoz errazago aukeratu ahal izango ditugu inguruneari eta hiriko osasun sistemari kalterik egiten ez dieten produktuak. Nor da nor: | |
“Sedentarismoa errotik moztu behar da, eta, horretarako, egunero mugitzen dugunaren erregistroa egin behar da, jaten dugunarekin egin behar dugun bezala. Gure bizimodua aldatu ahal izateko, lehenik eta behin jabetu behar | dugu zer egiten dugun eta zer egiten dugun, bai egiten dugunaz bai gaizki egiten dugunaz”, esan du Imalmentaren nutrizionistak. Zer da elikadura ona? | |
2020 | ||
Lanaldia egoera normalean bezala zenbat eta antolatuago egon, orduan eta probabilitate txikiagoa egongo da arestian aipatutako arazoak gertatzeko. Harmonia desiragarria lortze aldera, inoiz ez da berandu familiarekin ordutegi koadro bat egiteko, “non programatuko | dugu zer egiten dugun orduko aurpegian”, adierazi du Silvia Alavak. “Planaren partaide egitean, haurrek ez dute inposizio gisa ikusi, beren ekimenaren ondorio gisa baizik, eta errazagoa izango da betetzea”. | |
Ikuspegi zabal eta osagarria, Isabel I.a Unibertsitateko ikasleak, kolaboratzen duen hedabideetako publiko orokorra eta argitaratu berri duen' Come segura comiendo de todo' lehen liburuaren irakurleak erakusten dituena. Elkarrizketa honetan, gainera, espartzua, hozkak, komahia eta Betanzosko tortilla izango ditugu hizpide, eta ikusiko | dugu zergatik egiten duen ahalegin handiagoa elikagai industriak elikagai seguruak sortzeko elikagai osasuntsuak baino. | |
Eta eragin hori areagotu egin da gazteengan, eta Sareak, aisialdirako ez ezik, pertsonen arteko komunikaziorako eta hezkuntzarako ere balio du. Hurrengo lerroetan ikusiko | dugu zer egiten duten adingabeek Interneten eta sare sozialetan, baita horiek erabiltzeak dakartzan arriskuak ere. Eta, psikologo baten eskutik, gurasoentzako aholku batzuk ere ematen ditugu. | |
2022 | ||
Ziurtatu behar dugu badakigula zergatik erabiltzen dugun teknologia, eta ez teknologia dela gu erabiltzen gaituena. Jakin behar | dugu zer egin nahi dugun harekin, eta zer paper izan nahi dugun gure bizitzan. Nola egin dezakegu hori? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan zer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan zer egin | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |