2001
|
|
Zehaztuta
|
dugu
orain arteko estrategia, baina, hona hemen arazoa, ohiko testu mota guztiak jaso eta produzitzeko gauza bagara, zer egingo dugu. Testuen aukeraketa berria, testu espezializatuetara jo?...
|
|
Eta zer egin
|
dugu
orain arte Euskaltegian ikasleei gutxieneko trebakuntzaestrategiko hori emate aldera. Nire iritziz, oso gutxi.
|
2002
|
|
Albistearen irakurketan egituraketa semantiko estilistikoa egin
|
dugu
orain arte: makroegiturak aztertu ditugu lehenbizi, ondoren gainegiturak analizatzeko.
|
2003
|
|
Hedabideetan azaldutako kritiken artean, bi nabarmendu nahi ditut. Lehenengoa Zeruko Argia n argitaratu zen, sinadurarik gabe, eta behin baino gehiagotan aipatu
|
dugu
orain arteko orrialdeetan58 Kazetariaren ustez, UEUk bazuen zer hobetu: «Nortzuk joan diren?
|
2006
|
|
Arabako kasua aztertu
|
dugu
orain arte; baina Bizkaiko kasuan, bertako kapareek bildu, eta, era kolektiboan, Bizkaiko jaunarekin bere eskumenak eta pribilegioak zehaztu zituzten. Arabakoen antzera? 1342an Gernikan, mendiaren erabilera hizpide izan zutelarik batik bat.
|
2007
|
|
Beharbada,, desikasi? eginbehar
|
dugu
orain arte ikasitako guztia. Zeren eta enpresetan kontzeptu eta modu batzuk barneratu ditugu, izateko modu bat.
|
|
Zer esan nahi izan
|
dugu
orain artekoarekin. Zer esan nahi du gizartearenidentitate kolektibo orokorraren eta hizkuntza identitate soziolinguistikoaren artekoelkarreragin eta elkar mugatze horrek?
|
2009
|
|
Hirugarren deskribatzaile estandarra, errore irteerarena, ez
|
dugu
orain artean inoiz erabili; eta oraingoz bere horretan utziko dugu. Azalduko dugu aurrerago nola eta zertarako erabili.
|
|
Sarea pixka bat arakatuz gero, programaziorako editore mordoa topatuko dugu. Guk ez ditugu denak probatu, baina ezagutzen ditugunen artean Notepad++ gomendatzen dugu Windows erabiltzaileentzat (Notepad erabili
|
dugu
orain arte eta Notepad++ hemendik aurrera!). Linux erabiltzaileek ez dute aplikazio berririk instalatu beharrik, sistemak berarekin dakarren Emacs programaziorako editorea oso ona baita.
|
|
Horrez gain, arazo praktiko bat ere planteatzen du, fitxategiak lerroz lerro prozesatu ohi ditugunez, lerroko lehen hitza letra larriz hasten bada, nola jakin hitz berezia den ala ez? Aurreko lerroko azken karakterea puntuazio marka den ala ez begiratu genuke, eta horrelakorik ez
|
dugu
orain artean egin.
|
2011
|
|
Eskolaren esparruan hizkuntza gutxituak irakasteko eta ikasteko ezarri izan diren ereduez jardun
|
dugu
orain arteko orrialde guztietan, baina ia batere zehaztu gabe programa horien atzean dauden erronka didaktikoak zein diren. Horretarako, hizkuntzen didaktikako ikerketetara jo beharra dago, iker arlo horrek eskolan gertatzen diren hizkuntzen irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak aztertzea baitu helburutzat.
|
2012
|
|
Azaldudugu nola egituraz (Hegel) nola estrategia teorikoan (Nietzsche) modernitatera dengerturatzen. Ez
|
dugu
orain arte aipatu baina nabarmendu litzateke Oteizakaldarrikatzen dituen artistak ere bete betean direla moderno: Kandinski, Mondrian, Malevitx (Oteiza, 1988:
|
|
Azaldudugu nola egituraz (Hegel) nola estrategia teorikoan (Nietzsche) modernitatera dengerturatzen. Ez
|
dugu
orain arte aipatu baina nabarmendu litzateke Oteizakaldarrikatzen dituen artistak ere bete betean direla moderno: Kandinski, Mondrian, Malevitx (Oteiza, 1988:
|