Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2001
‎Zehaztuta dugu orain arteko estrategia, baina, hona hemen arazoa, ohiko testu mota guztiak jaso eta produzitzeko gauza bagara, zer egingo dugu. Testuen aukeraketa berria, testu espezializatuetara jo?...
‎Eta zer egin dugu orain arte Euskaltegian ikasleei gutxieneko trebakuntzaestrategiko hori emate aldera. Nire iritziz, oso gutxi.
2002
‎Albistearen irakurketan egituraketa semantiko estilistikoa egin dugu orain arte: makroegiturak aztertu ditugu lehenbizi, ondoren gainegiturak analizatzeko.
2003
‎Hedabideetan azaldutako kritiken artean, bi nabarmendu nahi ditut. Lehenengoa Zeruko Argia n argitaratu zen, sinadurarik gabe, eta behin baino gehiagotan aipatu dugu orain arteko orrialdeetan58 Kazetariaren ustez, UEUk bazuen zer hobetu: «Nortzuk joan diren?
2006
‎Arabako kasua aztertu dugu orain arte; baina Bizkaiko kasuan, bertako kapareek bildu, eta, era kolektiboan, Bizkaiko jaunarekin bere eskumenak eta pribilegioak zehaztu zituzten. Arabakoen antzera? 1342an Gernikan, mendiaren erabilera hizpide izan zutelarik batik bat.
2007
‎Beharbada,, desikasi? eginbehar dugu orain arte ikasitako guztia. Zeren eta enpresetan kontzeptu eta modu batzuk barneratu ditugu, izateko modu bat.
‎Zer esan nahi izan dugu orain artekoarekin. Zer esan nahi du gizartearenidentitate kolektibo orokorraren eta hizkuntza identitate soziolinguistikoaren artekoelkarreragin eta elkar mugatze horrek?
2009
‎Hirugarren deskribatzaile estandarra, errore irteerarena, ez dugu orain artean inoiz erabili; eta oraingoz bere horretan utziko dugu. Azalduko dugu aurrerago nola eta zertarako erabili.
‎Sarea pixka bat arakatuz gero, programaziorako editore mordoa topatuko dugu. Guk ez ditugu denak probatu, baina ezagutzen ditugunen artean Notepad++ gomendatzen dugu Windows erabiltzaileentzat (Notepad erabili dugu orain arte eta Notepad++ hemendik aurrera!). Linux erabiltzaileek ez dute aplikazio berririk instalatu beharrik, sistemak berarekin dakarren Emacs programaziorako editorea oso ona baita.
‎Horrez gain, arazo praktiko bat ere planteatzen du, fitxategiak lerroz lerro prozesatu ohi ditugunez, lerroko lehen hitza letra larriz hasten bada, nola jakin hitz berezia den ala ez? Aurreko lerroko azken karakterea puntuazio marka den ala ez begiratu genuke, eta horrelakorik ez dugu orain artean egin.
2011
‎Eskolaren esparruan hizkuntza gutxituak irakasteko eta ikasteko ezarri izan diren ereduez jardun dugu orain arteko orrialde guztietan, baina ia batere zehaztu gabe programa horien atzean dauden erronka didaktikoak zein diren. Horretarako, hizkuntzen didaktikako ikerketetara jo beharra dago, iker arlo horrek eskolan gertatzen diren hizkuntzen irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak aztertzea baitu helburutzat.
2012
‎Azaldudugu nola egituraz (Hegel) nola estrategia teorikoan (Nietzsche) modernitatera dengerturatzen. Ez dugu orain arte aipatu baina nabarmendu litzateke Oteizakaldarrikatzen dituen artistak ere bete betean direla moderno: Kandinski, Mondrian, Malevitx (Oteiza, 1988:
‎Azaldudugu nola egituraz (Hegel) nola estrategia teorikoan (Nietzsche) modernitatera dengerturatzen. Ez dugu orain arte aipatu baina nabarmendu litzateke Oteizakaldarrikatzen dituen artistak ere bete betean direla moderno: Kandinski, Mondrian, Malevitx (Oteiza, 1988:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia