2013
|
|
Nahikoa hitz egin
|
dugu
orain arte. Jar dezagun praktikan irakurri dugun guztia.
|
|
gure gizarteak gorde dituen kultura, esperientzia, ohiturak eta folklorea zabaltzea. Zeregin horretan, zuen laguntza behar
|
dugu
orain. 10 urteko gazteen artean ondare hori zabal dadin nahi dugu, horrek lagunduko baitizue, zalantzarik gabe, iraganean errotutako gizaki modernoak izaten.
|
|
Horiei bioma deitzen zaie, eta lotura zuzena dute klimarekin. Hain zuzen, horixe aztertuko
|
dugu
orain.
|
2014
|
|
Ikuspegi bat baino gehiago izan ditzakeen beste gai batez jardungo
|
dugu
orain: txirrindularitza eta dopina.
|
|
Epe luze horretan lurraldeetan gertatutako aldaketez jabetzeko, oso baliagarriak dira mapa historikoen segidak. Horiek aztertzen ikasiko
|
dugu
orain.
|
|
mapa dinamikoak. Horiek nola interpretatu aztertuko
|
dugu
orain.
|
|
aztertu eta balioetsiko
|
dugu
orain.
|
|
Nabigazio arloan, adibidez, Juan Sebastian Elkano nabigatzailea nabarmendu zen. Haren bizitzan sakonduko
|
dugu
orain, informazio iturri digitalak arakatuz.
|
|
Aro Modernoan europar herrialdeak munduaz jabetu ziren eta hainbat inperio sortu zituzten. Garai horretan europar herrialdeek izandako bilakaeraz jardungo
|
dugu
orain.
|
|
Zergatik erori zen Konstantinopla musulmanen esku eta zer ondorio izan zituen gertaera horrek aro berri baten hasiera data dela esateko? Konstantinoplaren erorialdiaren kausa eta ondorioetan sakonduko
|
dugu
orain.
|
|
Dagoeneko zehaztu ditugu lurralde berrien aurkikuntzen kausak. Esplorazio horiek europarrentzat nahiz indigenentzat izandako ondorioetan sakonduko
|
dugu
orain, eta horretarako, aurkezpen multimedia aztertuko dugu. Laburtu ezazue jasotako informazioa eskema batean.
|
|
Munduko biztanleriaren bilakaera ez da adin talde eta leku guztietan berdina izan. Bilakaeraren ezaugarri horietan sakonduko
|
dugu
orain.
|
|
Migrazioen kausa nagusia jatorrizko herrialdeko egoera ekonomiko kaskarra dela ikusi dugu. Migrazioetan sakonduko
|
dugu
orain, mugimendu nagusien nondik norakoak identifikatu eta ezaugarri nagusiak aztertuko ditugu.
|
|
Hori guztia aztertzen du demografiak. Demografiaren ezaugarriak identifikatu eta horiek nola kalkulatzen eta irudikatzen diren aztertuko
|
dugu
orain.
|
|
Mundu mailako egoera aztertu ondoren, Europako biztanleria aztertuko
|
dugu
orain.
|
|
DBH 1 mailako lehen unitatean leku batean edo bestean bizitzeko hainbat arrazoi aurkitu genituen. Horretan sakonduko
|
dugu
orain.
|
2016
|
|
Bai, irakurle, oretua ta pizkortua. Idazlearen arnasa dariten liburu gutxi izan
|
dugu
orain arte gure artean: gehienetan idazlea kanpoaldetik baizik ez zaigu agertzen, barnetik ez ordea.
|
|
Sektore ekonomiko guztietan, jarduera ekonomikoek hainbat elementu eta urrats batzen dituzte, zenbait baliabide behar dituzte, hainbat prozesu gauzatu eta zerbait produzitu edo zerbitzuren bat eskaini. Gai hori sakonago landuko
|
dugu
orain binaka.
|
|
Zenbait herrialdek, gehienetan herrialde ez demokratikoek, herritar askoren aurkako legeak egiten dituzte. Hegoafrikaren kasua aztertuko
|
dugu
orain.
|
|
" Horrez gain, gastuak ordaintzeko irizpidea aldatu behar genuke. Soldata desberdinak izan arren, diru kantitate berdina ordaindu
|
dugu
orain arte. Eta, nire ustez, bakoitzaren diru sarreren arabera proportzionalki ordaindu genuke:
|
2017
|
|
Aurreko jardueran, informazio genetikoa zelulen bidez nola transmititzen den aztertu duzu. Gai horretan gehiago sakonduz, gizakion odol taldeen herentzia aztertuko
|
dugu
orain. Zer gertatzen da beste norbaiten odola behar dugunean?
|
|
10 Elkarbizitza ona
|
dugu
orain: elkarren beharrak ulertzen ditugu.
|
|
Higidura uniformeaz ibilbide zirkularra egiten duen higikariaren kasua aztertuko
|
dugu
orain, hau da, higidura zirkular uniformea (HZU). Hain zuzen, higikariak abiadura konstantez ibilbide zirkular bat egiten dueneko higidura da higidura zirkular uniformea.
|
|
eredu atomiko molekularra. Erreakzio kimikoak nola interpretatzen ditugun gogoratuko
|
dugu
orain.
|