Emaitzak: 6
2011 | ||
euskararen balio soziala, esaterako. Baina argitu behar | dugu ikerketa hau ez dela «hizkuntza paisaiari» buruzko ikerketa bat. Kontzeptu aberasgarri horrek «kaleko ateak» ireki dizkio hizkuntza aniztasunari buruzko ikerketari (Landry eta Bourhis, 1997; Shohamy eta Gorter, 2008; Gorter, 2006). | |
2017 | ||
Aipatu dugu, halaber, bitartekariaren figura ere kontuan hartu behar dela haur literaturan; batzuetan, umearekin irakurtzen duen gurasoak, irakasleak edo beste heldu batek zentzua eraikitzen laguntzen dio umeari (Riquelme eta Munita, 2011). Gure aldetik, azaldu behar | dugu ikerketa honetan ez ditugula analizatu testuaren harrerarekin lotutako alderdiak. | |
2019 | ||
Hirugarrenik, Carmen Larrañagak (1995, 2000) kritikatu izan du orain arte bertsolaritza inprobisazioarekin, plazarekin eta gizonekin lotu izan dela, gauzak asko sinplifikatuz aniztasunaren kaltean. Guk ere bat egiten | dugu ikerketa honetan Larrañagarekin, gizonak ez ezik emakumeak ere egon direlako eta, bat batekotik haraindi, bertsoak beste bideak ere egin dituelako bere ibilbidean. | |
2020 | ||
Haur Hezkuntzan egiten diren lanketei dagokienez, ez da soilik erregistratu, baizik eta horiek duten izaeraren inguruan hainbat argibide ere topatu dira, hainbat indargune eta ahulgune identifikatuz, Hots, ikerketa honek agerian uzten du oraindik lan handia geratzen dela egiteke Haur Hezkuntzan. Hala ere, kontuan izan behar | dugu ikerketa hau bost adituren elkarrizketetan oinarritu dela, beraz, nahiz eta gaiaren begirada poliedriko bat lortu nahi izan, lan honek ere zenbait muga ditu, ez baita hezkidetza lantzen den proiektu oro ezagutu eta aztertu. | |
2022 | ||
Euskal Herrira etorrita, Txikipedia ere badugu, euskal wikilari batzuek 2015ean abiatutako Vikidia egitasmotik haur eta gaztetxoei bideratuta sortua, eta beste herrialde batzuetako egitasmoak ez bezala, Wikipedian integratutakoa (Biguri in Irureta, 2018). Txikipediak badu matematika sarrerez osatutako atal berezia, eta arestian aurreratu gisa, atal hori osatzen duten zenbait matematika sarreraren edukia baliozkotu nahi izan | dugu ikerketa honen bidez. | |
2023 | ||
Lan honetan, irudikapen sozialen ikuspegi teorikoa baliatzen dugu zahartzaroko mendekotasunari buruz gizartean errotutako esanahia soziokulturalak sakonago ulertzen laguntzeko, eta egungo tentsio eta kontraesanak zeintzuk diren ezagutzeko. Beraz, gaiari buruz dauden ikuspegiek egun gertatzen ari diren eraldaketa eta eztabaida sozialak azaleratzen laguntzea espero | dugu ikerketa honekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikerketa | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikerketa hau | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |