Emaitzak: 10
2000 | ||
—Zuen mutila apala ez balitz, Urbiaingo andere beneragarri hori, ez nituzke orain erranen ditudanak haren aitzinean erranen, baina mutila duzuen bezalakoa duzue, etxegoiendar guztiak bezala ezpal onekoa, eta ez | dugu horretaz zertan kezkatu ez arduratu. | |
2004 | ||
Gure eraginagatik izan dela uste dugu. Ikusiko | dugu horrek zer ekartzen duen. Azkeneko txanda aldaketan grebalariek esan zuten orain arte ez zela justizia administrazioa euskalduntzeko hitzik inon entzuten, baina urte hauetan hori aldatu dela. | |
2008 | ||
Garbia da, baita ere, haren asmoa, ondorioa eta arrisku nagusia. Orain pentsatu behar | dugu horren aurrean zer egin, herri bezala. | |
Azken hitza epaileena da, eta ez dago jakiterik zer norabidetan joango den. Dena dela, bizpahiru urteotan atez ateko bilketarekin emaitza batzuk izango ditugu, eta uste | dugu horrek zer pentsatua emango digula denoi ea orain arte erabili ditugun eskema horiek indarrean jarraitu behar duten edo ez. | |
2011 | ||
Badakigu asko direla mundu zabalean, handi eta txiki, halako ametsik buruan dutenak. ez da gure gai hau, seguru, XXI. mende hasierako gizarte globalizatu krisidun honek bihotz begietan duen kezkarik handiena. Bada ordea, eta ez | dugu horretaz zertan lotsatu, aldibereko nortasun anizkoitzen paradigma modernoan bizilagun txikientzako kabia, modus vivendi duin gutxienekoa, definitzeko saiotxoa. Txikia eta apala, behin behinekoa, kontrastatu eta, ebidentzia sendoagoen edo paradigma teoriko jasoagoen ildotik, hobetu beharrekoa. ez gaitu horrek bereziki kezkatzen. | |
2012 | ||
–Iriarte sinetsita dago hura istripua izan zela. Ez | dugu hori zertan aldatu. | |
2020 | ||
Urrats berriak egin behar ditugu, eta urratsak ez ezik, jauzia eman behar dugu, bi esparrutan batik bat: bata, eremu ez formala da; hau da, eskolatik kanpo, haur eta gazteek duten mundua, dela eskolorduz kanpoko jarduerak, ikus entzunezkoen kontsumoa eta krisi honetan garbi ikusi | dugu horrek zer garrantzi duen, eta lan mundua, izan ere, zertarako ari dira euskaraz ikasten, gero badute euskaraz ere lan egin. Txostenean diogunez, aipatu bi esparru horietan jauzia emateko baldintzak ditugu. | |
2021 | ||
Elisa Kaltzadak gogoan duenez, txikitan kuadrillatxoan joaten ziren haren txaletera –Abinan Nikolasak eraiki zuen etxeari halaxe esaten zioten, aurrerago ikusiko | dugu hori zertan den– harriak jaurtitzera. Hain bakana zen lekua, hain ederrak kristalak, hain aspergarriak arrastiak! | |
Izatez bereak ziren arren. Ez zen hori Luis Arana Goiriren iritzia, laster ikusiko | dugu hori zertan zen. | |
Gurekin baino hobeto egongo da. Ander eta biok bizirik segi dezakegu, itxuraz, baina ez | dugu horregatik zertan bizirik egon. Eta bizitza da Jorgek behar duena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
ELKAR | 5 (0,03) |
Argia | 3 (0,02) |
Berria | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan hori | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan hori zer | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |