Emaitzak: 10
2002 | ||
Pertsonen arteko harremanetan, nola ofizialetan hala pribatuetan ere, informazioa | dugu harreman hori ahalbidetzen duena. | |
2007 | ||
(euskal) politikariek nola bizi dute euskaltasunaren iturri den nortasun problematika? Adibide konkretu bat hartuko | dugu harreman hori argitzeko: nola bizi izanzuten Euskaldunon Egunkariaren aurkako eraso totalitarioa politikari horiek? | |
2009 | ||
Lanak figuratiboak dira oro har, eta margoaren lengoaia abstrakzioarekin lotu ohi da. Hala ere, zentzu zabalago batean ulertu behar | dugu harreman hori: Sotoren lanak margoari buruz hitz egin nahi du, ez horren errepresentazioaren kapazitateari buruz. | |
Ez dira gutxi kantagintzan baserri munduko irudien presentzia justifikatzen dutenak, genero horrek bertsolaritzarekin izan duen harreman nahasia dela eta, sakonago aztertuko | dugu harreman hori aurrerago?. Eta kantagintza katalana, berriz, hirian ondutako genero batzuek bultzatuta sortu omen zen. | |
2011 | ||
Bai, baina moratoria horrek izango lukeen kostua negoziatu egin da bankuekin. Zeren eta bankuekin ez | dugu harreman hori soilik, harreman oso estua daukagu beste gai askotan, eta bada negoziatzeko biderik. Guri kasu honetan interesatzen zaiguna, beste kasu batzuetan bankuei interesatuko zaie. | |
2014 | ||
Ume nintzela ondoko baserrikoak esnea partitzera joaten ikusten nituenean arretaz begiratzen nituen eta beti gustatu izan zait etxez etxeko salmentan sortzen den tratua, gertutasuna. Produktore txikiek handiei aurre egiteko baliatu behar | dugu harreman hori, gainera. Handiak merkeago egingo ditu gauzak igual, baina hura han dago; eta guk konfiantza eskaintzen dugu. | |
2017 | ||
Haurrekin | dugu harreman horretan ezinbestekoa da entzutea eta ulertzea, eta, horretarako, beharrezkoa da komunikazioari arreta berezia eskaintzea, bai hitzezkoari bai keinuei. Haurraren sentimenduak, beldurrak, samina, haserrea, errua edo lotsa, etsipena? | |
Esaldiak “helduen estiloa” duela iritzita, ezinbestekoa deritzo guraso eta haurrekin kultur artekotasuna lantzeari: “Gure umeak beste kultura batzuekin bizi dira, guk egin behar | dugu harreman hori sustatzeko ahalegina. Auzokideak gara, ez? | |
2019 | ||
Hala ere, uste dugu interesgarria izan daitekeela eta irakasleak ongi gidatu ezkero, Batxilergoan ere egin liteke. Gure liburuko 5.2 atalean Taverniersek aipatutako indikatzaile horiek eleberriko protagonista nagusiaren jokabideekin sakonki konparatu dugu eta erakutsi nahi izan | dugu harreman horren atzean tratu txar psikologikoak daudela. Irakasleak horra jo dezake hurrengo ariketa prestatzeko. | |
2022 | ||
Gehienak bizi izan gara ama batekin. Nola bizi | dugu harreman hori. Zein eragin du gugan? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Argia | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan harreman | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan harreman hori | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |