Emaitzak: 6
2005 | ||
Astean behin gure iduriko andaƱo batekin elgarretaratuz, noizean behinka andana eder batekin, kuraia hartzen dugu. Ikusten | dugu ez garela tetelekerietan eroriak diren menskila bakarti batzu. Ez garela zenbaitek nahiko luketen bezain a normalak. | |
2009 | ||
Etxea eta etxaldearen arteko banaketa, azaldu gura dugunera hurbiltzeko orientagarria da. Baina sakontzen hasi ahala ikusiko | dugu ez dela erabat horrela. Caro Barojak bere azterlanetan argitzen duen eran1, beste autore askoren bide beretik, nekazaritza giroko gizarte ereduaren sorkuntza eta garapenean berebiziko garrantzia izan du emakumeak. | |
Jatabeko adineko biztanleen artean sarri entzun | dugu ez zutela deskantsatzeko asti handirik edukitzen. Beti zegoela beharra aldea etxean eta sano txikerretatik lanean igaro behar izan zutela bizimodua. | |
Jataben, Euskal Herri osoan bezala, bost jatordu egin litezke egun berean. Eta hipotetikoa erabiltzen | dugu ez zelako derrigorrezkoa bostak egunero egitea. Bost horietatik hiru dira nagusiak eta beste bi bigarren mailakoak. | |
2019 | ||
Ildo horretan, beraz, aipatu diren bikote harreman gatazkatsu eta pertsonaia neurotiko obsesiboen maitatu ezinaren dramaren harira, iradokizun interesgarriak aurkitu badira ere, uste | dugu ez dela behar bezainbeste azpimarratu eta aztertu Saizarbitoriaren unibertso literarioan harreman horietan emakumeari esleituriko profilak, eta ez direla behar bezainbeste seinalatu pertsonaia femeninoengan protagonista maskulinoek duten eragina, eta nola agertzen duen emakumeen agentziak eta autonomiak soilik lagunduko duela gizarte patriarkalak hain sendo finkatutako bikote harreman erromantiko... | |
2021 | ||
" Kontuan hartzen baldin badugu gaur egun curriculumean aipatzen dela multimedia testuinguru batean bizi garela eta ikasleak multimedia horretan trebatu behar direla, uste | dugu ez dela bakarrik irudia, ez dela bakarrik literatura, eta hemen agertu behar direla adierazpide multimodalak ere. [...] Gauza bat da irudia interpretatzen ikastea eta beste bat da adierazpide multimodalak interpretatzen ikastea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Labayru | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ez | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |