Emaitzak: 7
2002 | ||
UPV/EHUk urruneko irakaskuntzari nola erantzuten dion adierazten dakomunikazio honetan. Eta, bide batez, euskararekin konpromisoa dutengainerako unibertsitateekin ere elkarlana eskaintzen | dugu arlo honetan. | |
UPV/EHUk urruneko irakaskuntzari nola erantzuten dion adierazten dakomunikazio honetan. Eta, bide batez, euskararekin konpromisoa dutengainerako unibertsitateekin ere elkarlana eskaintzen | dugu arlo honetan. | |
Potentzialki autonomia estatutuaren bamean ere zereginik dagoen arren, orainarteko praktika politikoa ez da bide horretatik abiatu. UPVko irakasle lagunenborrokaren prozesuaren bamean, guk beti defenditu | dugu arlo hori lantzearen premia, eta hortik ere Irakaslego Propioaren problematika aurrerantz bultza daitekeela. Hala ere, orain arteko praktika autonomikoa sistema funtzionariala tabutzathartzearena izan da, eta espainiar gobemuaren menpeko funtzionaritza sistemariburuzko kritikarik ez egitea. | |
Finantzazioa. Harritzekoa den zerbait topatzen | dugu arlo honetan. HegoEuskal Herriko unibertsitate publikoetan funtzionario espainolak diren irakasleen soldata autonomia erkidegoetatik ordaintzen da. | |
2004 | ||
Artikulu honen helburua, eztabaida horiek maila teoriko eta doktrinalean kokatzea da. Alde praktikoa inolaz ere ahaztu ezin den arren, ez | dugu arlo hori sakonduko, filosofikoki eta modu abstraktuan jorratuko baita arazoen azterketa: kokapen teoriko hori gauzatzeko, Jose Maria Arizmendiarrietaren pentsamenduaizango dugu irizpide. Beraz, arizmendiarrietar filosofia gure lanaren iparrorratzgisa harturik, bi aukera horiek egitura autoeratuak bultzatzeko orduan komenigarriak direnentz aztertuko dugu; eta bide batez, On Jose Mariaren pentsamenduaekonomia eta gizarte testuinguru berrira eguneratzeko saiakera egingo dugu. | |
2007 | ||
Gureabantaila da, beste komunikabideekin alderatura, guk telebista bi eta lau dauzkagula. Beraz, kanpaina indartsuak egiten inbertitu dugu, eta askolandu | dugu arlo hori, jakinik, gure komunikabideetan, kosturik, gabe zabaldudezakegula. | |
Lan honen helburua herri baten kultura sistematikoki gorpuztea da. Hortaz, garrantzi handikoa | dugu arlo eta atal guztiak ikuspegi diakronikoz jantzitaaztertzea eta azaltzea. Natur zientziek, geografiak, giza eragileek, geologiak berak, guztiek badute iragana. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan arlo | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan arlo hori | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |