2001
|
|
Neurriz kanpokoak, eta gogoa kentzeko modukoak, egia esan. Batzuetan, dudarik ez, kritikoak bidegabe joka dezake," pasa" daiteke (hau sinatzen
|
duena
ere ez dago pekatu horretatik libre, baina ikasten saiatzen da), eta kasu horietan erantzun behar da, noski (polemika osasuntsua izan daiteke), baina neurrian. Kritika txarrak jasotzea ez zaio inori gustatzen, baina jasaten ikasi behar da.
|
2004
|
|
antropologo, boluntario). Linda Whitek" genero kutsadura" 5 deitzen
|
duena
ere gertatzen da euskaraz: izen neutroak pentsamenduan genero batekin identifikatzen ditugu (medikua, langilea, politikaria, erizaina, idazkaria, garbitzailea), generoa morfologikoki ez da ia agertzen euskaraz, asoziazio kultural baten ondorioz gaineratu/ ezarri zaio.
|
2005
|
|
Jaungoikoa gutaz arduratzen dela sinesteko, Berak hitz egin behar digu. Nik Jesukristo Jaungoikoa dela sinesten dut eta horregatik esaten
|
duena
ere bai. Nire bizitzan ondorioho rretaraxe iritsi naiz.
|
2012
|
|
Ilunabarreko Teleberri informatiboa ikusten ari nintzen ETB2n. Halako batean emakumezko bat agertzen da esanez berak ez dituela bere bi umeak txertatu eta esperoan
|
duena
ere ez duela txertatuko. Txertoek ondorio txarrak izan ditzaketela gaineratu zuen, bere umeak ez direla gaixotu txertatu ez izanagatik eta antzeko argudioekin jarraitu zuen.
|
2014
|
|
Sobiet Batasuna, ekologia, egungo filosofia, langabezia...); zabaletik, gaien aukeraketan eta ikuspegien aniztasunean ere zabaletik ibili da. Oraingo leloak (herria, kultura, hizkuntza), egungo ikusmoldea ez eze, historia osoan landu izan
|
duena
ere egoki laburbiltzen du.
|
2017
|
|
Estatuek eta, batez ere, merkatuek arautzen duten espazioa; askea ez dena; soilik sinbolikoa ez dena eta zeharo materiala eta erreala dena. Baina baita distantzia geografikoak ezabatzen dituen espazioa eta, beraz, maila batean, muga geografikoak eta administratiboak gainditzeko aukera
|
duena
ere. Argi esanda:
|
2018
|
|
Autore batzuek kontsumitzailearen autonomia azpimarratzen dute, bai eta ekoizle kontsumitzailearen arteko banaketaren ahultzea ere (prosumer bezalako kontzeptuak erabilita). Horren arabera, sarean eta eskuratzeko modu errazean (legala edo alegala zein ilegala izanik) dagoen kultura digitalaren eskaintza handiaren artean, norberak aukeratzen du dastatu edo kontsumitu nahi duena; bai eta partekatu nahi
|
duena
ere. Beste autore batzuek sarean egiten diren erabilera eta kontsumo partekatuak azpimarratzen dituzte:
|
2019
|
|
Helburua? " Mugimenduan den mapa bat bistaratu eta eraldaketa bultzatzea"; kritika erabiliegietan edo egin beharrekoaren proiektu handiegietan galdu gabe, jada egiten ari direna partekatzea, baita huts egin
|
duena
ere. Aula Obertan izandako hogei parte hartze jaso dira liburuan.
|