2002
|
|
Guregandik oso urrun dauden gizarteak aztertzerakoan, Bartolome Clavero k aztertu du haiek ulertzeko antropologiak sortutako analisi metodoek eta kontzeptuek historian izan dezaketen eragina. Pentsa dezagunahaidetasun harremanak aztertzeko antropologiak garatu
|
duen
metodologiaz, etaAntzinako Erregimeneko gizarte estamental bat aztertzean horrek izan dezakeeneraginari buruz. Clavero k azpimarratu egin ditu erakundeen historia egitean daudenarriskuak:
|
|
Gainera, erabiliko dugun dokumentazioak berak, eskatzen?
|
duen
metodologia da. Dokumentazioak berak eraman gaitu horrelakoikerketa metodoa aukeratzera.
|
|
Hau da, euskaraz idatzitakoak corpus itxia osatzea, bere erreferentziak beste euskaldun batzuek idatzitakoan aurkituz. Ez da horrelakorikgertatu; izan ere, euskarazko idatziak gure diziplinak garatu
|
duen
metodologia, oinarri, hipotesi eta paradigmen barruan kokatzen dira, onerako eta txarrerako.
|
2007
|
|
EFQMk dio enpresa batek, produktu ona etabezeroak pozik edukitzeaz aparte, irabaziak izateaz gain, estrategiak ondo formulatuta edukitzeaz beste, langileriaren poztasuna ere neurtu egin behar duela. Beraz, EFQM, gure lan egiteko modua neurtzen
|
duen
metodologia bat da, gure enpresabikaina den ala ez dioena.
|
|
Gaur egun, ordea, autore gehienak ez datoz bat baieztapen horrekin. Izan ere, Rebecca Eder ikertzaileak (1989, 1990) erakutsi zuen mintzamen maila apalagoabehar
|
duen
metodologia bat erabiliz gero, (hain zuzen ere, haurrei, bakarrikjolastea gustatzen zait/ lagunekin jolastea gustatzen zait, eta antzeko esaldienartean aukeratzeko eskatuz) hiru urte eta erdiko haurrak beren buruak deskribatzean ezaugarri psikologikoak aipatzeko gai zirela.
|
2008
|
|
29.Hansmann en azterketa hau bereziki interesgarria da erabiltzen
|
duen
metodologiagatik. Hala ere, ez da lan honen helburua lan kooperatiben azterketa zehatza egitea, baizik eta kooperatiben aginte edo egituran eragina zehatza duten faktoreak aztertzea.
|
2010
|
|
Ikuspegi integratua barneratzen
|
duen
metodologia familia aproposa IrizpideAnitzeko Analisia (IAA) dugu. IAA ebaluazio tresna gisa izan da diseinatuaegoera konplexuetan sor daitezkeen dimentsio anitzeko eta helburu askori lotutakoarazoak erabaki publikoen alorrean ebatz daitezen.
|
2015
|
|
Aurrez aipatu bezela, esperientzia ardatz
|
duen
metodologiaren abiapuntua pertsonenbeharrizanak, xedeak eta gaitasunak dira. Horregatik, analisi faseko pausu zehatz honekberebiziko garrantzia du, zergaiti horren bilaketa baita metodologiaren funtsa.
|
|
Joera berriek eta gero eta ohikoagoak diren gailu eta funtzio berriek beharrezkoa egiten duteibilgailuaren eta bere arkitekturaren egokitzapena. CAN (Controller Area Network) sarea izanikibilgailuetan gehien azaltzen den komunikazio sarea, artikuluan azaldutako tesiaren muina bereanalisia eta optimizazioa proposatzen
|
duen
metodologia dira. Bere funtzionamendua etaerabilgarritasuna erakusteko kasu praktikoak ere garatu dira.
|
|
Lehen metodologiak, errealitateko gaien inguruko proiektuak burutzea eta arazo errealak konpontzeadu helburu nagusitzat. Proiektua erreala dela kontuan harturik profil, lanbide, diziplina, hizkuntza etakultura ezberdinetako jendearekin elkarlanean aritzea eskatzen
|
duen
metodologia da. Gainera, ikasleenkasuan, ikastegietan teorian bakarrik lan egitea saihestu eta proiektua aplikagarria izango dela jakiteak, ikaskuntza esanguratsua bilakatzen du (Galeana, 2006).
|
|
Argitalpenen artean, Erromako Klubak argitaratutako Meadows Txostenak (The Limits to Growth, 1972) ordura arteko diskurtsoan nolabaiteko aldaketa ekarri zuen. Txostenak oinarri
|
duen
metodologia, Sistemen Dinamika, EEren alorrean erabiltzen da43 Txostenak nazioarteko komunitatearen begietara jarri zituen hazkunde ekonomikoak dauzkan mugak, baliabideen eskasiaz jabetuz eta plazaratu zituen hondamendi aurreikuspenak zirela medio. Irtenbideei dagokienez, «hazkunde zero» edo «egoera geldikorra» proposatzen zuen herrialde aberatsentzat.
|
2019
|
|
Helduaren esku hartze hau gertatuko den testuingurua larrekoordua() izango da (goizeko 11:00: 45 bitartean); beraz, testuingurua ez da gela barrukotestuinguru formala izango, eskolakoa baina gelatik kanpokoa izango baita bai haurrek/ helduekerabiltzen duten hizkuntza, eta baita feedback a ere. Hori horrela, testuinguru honetan eta familiaeuskalduneko eta ez euskaldunekoak diren haurrak parte hartzaile direlarik, feedback a ergatiboarenerabilerarekin lotuko
|
duen
metodologia bat diseinatu da Nafarroako herri txiki bateko eskolakojolastordu garaian martxan jarriko dena. Haurren ezaugarri linguistikoak eta estralinguistikoakkontutan hartuta honako datu hauek biltzea espero da.
|
|
Lan honen helburua PCSK9 aldaeren karakterizazioa errazten
|
duen
metodologia bat ezartzea da, gaixotasun hau duten banakoen identifikazioa erraztuz eta bakoitzari tratamendu eraginkorragoeta pertsonalizatuago bat sortzea ahalbidetuz. Horretarako PCSK9 ren mekanismoa ezarri beharda, 3 ezaugarri ezberdin aztertuz
|