Emaitzak: 7
2009 | ||
Adibidez: geure bizitzan helburuak jartzeak duen garrantzia ikusita, helburuak nola jarri azaltzen da, eta gurasoak erabakiko du zer lortzeko erabiliko | duen metodologia hori. | |
Bestalde, urte hauetan guztietan parte hartzea sustatzen | duen metodologia erabili dugu. Izan ere, langileen inplikazioa ezinbestekoa iruditzen zaigu planek arrakasta izan dezaten. | |
Bestalde, urte hauetan guztietan parte hartzea sustatzen | duen metodologia erabili dugu. | |
2011 | ||
Liburu honetan eskaintzen den azterketa oso sakona eta konplexua da, besteak beste, erabiltzen | duen metodologiagatik, aztertzen duen populaziogatik eta tratatzen dituen gaiengatik. euskararen normalizazioari begira ere ekarpen garrantzitsua eta onuragarria egiten du. Izan ere, euskararekiko jarrera epela dutenak identifikatu eta hizkuntza egoera nola bizi duten deskribatzen baitigu. | |
2013 | ||
Ildo horretatik, ikastetxeetako eta ikasturte bakoitzeko helburu zein egitekoekin bat datorkeen proposamena gauzatu da, Genevako eskolak proposatzen | duen metodologian oinarrituta (Dolz & Pasquier, 2000; Dolz & Schneuwly, 1997, 1998; Bain al., 1998; Dolz et. al, 2001). Maila bakoitzerako bi SD sortu dira: | |
2015 | ||
Ildo horretatik, ikastetxeetako eta ikasturte bakoitzeko helburu zein egitekoekin bat datorkeen proposamena gauzatu da. Aurretiagotik argitaratutako artikuluetan zehaztu dira SDak (Zabala 2012, 2013, 2014) Genevako eskolak proposatzen | duen metodologian oinarrituta (Dolz & Pasquier 2000; Dolz & Schneuwly 1997, 1998; Bain al. 1998; Dolz al. 2001). Orotara, zortzi SD eraiki dira, maila bakoitzerako bi. | |
2023 | ||
Ipar Euskal Herriko testuinguru erdaldunean elkarrekintzak haurren artean euskararen erabilera ez formala eta espontaneoa areagotzeko duen baliagarritasuna aztertu du. Uztaritzeko ikastolan elkarrekintza erdigunean | duen metodologia aplikatuz emandako urratsak deskribatu ditu eta, hortik abiatuta, pista orokorrak ateratzen saiatu da. Azkenik, lan marko bat proposatzen du egileak ikastetxe gehiagotan erabili eta esperimentatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan metodologia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan metodologia aplikatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |