Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2002
‎Hezkuntzaren arloan, alde horretako haur pobreenek kalitatezko hezkuntza eskuragarria izan dute, adin goiztiarrenetik hasita, eta, batez ere, neskatilen hezkuntzan eragin berezia izan du, tradizioz eskolatik baztertuta egon baitira. Ekintza Lagungarriak landa eskolarako proposatzen duen metodologiak, beharrezko azpiegitura eta material pedagogikoak hobetzeaz gain, irakasleak gaitzea, eskola sareak eta baliabide zentroak sortzea ere barne hartzen du, eta hori guztia landa errealitatea ezagutu, aztertu eta eraldatzera bideratuta dago. Jarduera horiek garapen integraleko programa batean integratzen dira.
2007
‎Omega 3 sintesia Berriz ere, adituek teknologia genetikoaren alde egiten dute, elikagaien kalitatea «hobetzeko». Jonathan Napierren arabera, Rothamsted eko (Erresuma Batua) Ikerketen Institutuko proiektu europarreko parte hartzaile eta adituetako bat, itxaropen gehien sortzen duen metodologietako bat da, ez baitago jatorri naturaleko landarerik «kate luzeko omega gantz azidoak sintetizatzeko» gaitasuna duenik. Ikerketak aurrera egin arren, oraindik bost urte inguru lirateke animaliak elikatzeko labore transgeniko mota horretako soroak edukitzeko.
2009
‎Doktoretza, gure herrialdeko unibertsitate ikasketen hirugarren maila, Goi Mailako Hezkuntzaren Europako Esparruak (EES) izango duen metodologia eta oinarrizko printzipioetara egokitzeko berritu da. Ikasketa ofizial horietan eragina duten aldaketa nagusietako batzuk dira sartzeko prestakuntza baldintzak eta ikerketa tesia aurkezteko modua.
2010
‎Aterosklerosiarekin lotutako proteinak bilatzea errazten duen metodologia bat garatu dute
2011
‎ikastetxeetan gailu mugikorrak erabiltzea debekatu ordez, ahalik eta gehien ustiatu behar da hezkuntza ingurunean ikasteko tresna gisa duten ahalmena. Mugitzen ikastea Mugitzen ikastea e Learning gailu mugikorretara egokitzearen ondorioz sortzen da e Learning (ikaskuntza elektronikoa) irakaskuntzan balio pedagogiko ukaezina duen metodologia gisa ezartzeak inbertsio handia ekarri du hezkuntza administrazioen aldetik, ikastetxeetan ohiko erabilerarako beharrezko azpiegitura teknologikoa eskaintzeko. Baina gaur egun baliabideak mugatuak dira oraindik.
‎Irakasleak ikasgelan irakasteko metodologia hartu behar da kontuan. Irakasgaiari buruzko lanak berak emango dizkio ikasleari gai hori arrakastaz gainditzeko teknikarik egokienak zein diren jakiteko aztarna nagusiak, baina, horrez gain, irakasleak ikasgelan irakasteko duen metodologiari ere erreparatu behar zaio, haren eskakizunak eta irakasgaian gehien baloratzen dituen alderdiak egiaztatzeko. Bi premisa horiekin, ahalik eta etekin handiena atera behar zaio azterketari, eduki bakoitzari gehien egokitzen zaizkion metodoekin.
2012
‎Bolognako Prozesuak ezarri duen metodologiak, ongi aplikatuz gero, gabezia horiek konpontzeko balio behar luke.
2013
‎Lau dira proiektua definitzen duten lan ildoak: «Irakaskuntza benetan pertsonalizatzeko aukera ematen duen metodologia, irakasleen rolen aldaketa, hezkuntza espazioen ikuskera berria eta eskolaz kanpoko jarduera ikaslearen garapenaren eta helburuen zati gisa sartzea». Erronka nagusia irakasleei dagokie, gazteak ohituta baitaude gailu teknologikoak erabiltzen.
2016
‎Hori dela eta, diseinu fasea edo ekodiseinua hain kritikoa da ekonomia zirkularrera aurrera egiteko. Ekodiseinua, ingurumenerako diseinutzat ere ezagutzen dena, ingurumen aldagaia beste irizpidetzat hartzen duen metodologia gisa aurkezten da, industria produktuak diseinatzeko prozesuan erabakiak hartu behar direlako, eta, gainera, beti kontuan hartu diren beste batzuk ere kontuan hartu behar direlako, hala nola kostuak, kalitatea… 5 Hondakinen ingurumen inpaktua nabarmen murritz daiteke ekodiseinu irizpideak aplikatuta Irudia: Eroskik Eroski Taldeak ekodiseinu proiektu bat egin du arroparako leungarri ontziarekin.
2017
‎OSPAR Hitzarmenak erabiltzen duen metodologia kontuan hartuta, itsas zaborraren %52 ez daiteke jakin nondik datorren edo jatorri batekoa baino gehiagokoa da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia