2002
|
|
Hezkuntzaren arloan, alde horretako haur pobreenek kalitatezko hezkuntza eskuragarria izan dute, adin goiztiarrenetik hasita, eta, batez ere, neskatilen hezkuntzan eragin berezia izan du, tradizioz eskolatik baztertuta egon baitira. Ekintza Lagungarriak landa eskolarako proposatzen
|
duen
metodologiak, beharrezko azpiegitura eta material pedagogikoak hobetzeaz gain, irakasleak gaitzea, eskola sareak eta baliabide zentroak sortzea ere barne hartzen du, eta hori guztia landa errealitatea ezagutu, aztertu eta eraldatzera bideratuta dago. Jarduera horiek garapen integraleko programa batean integratzen dira.
|
2007
|
|
Omega 3 sintesia Berriz ere, adituek teknologia genetikoaren alde egiten dute, elikagaien kalitatea «hobetzeko». Jonathan Napierren arabera, Rothamsted eko (Erresuma Batua) Ikerketen Institutuko proiektu europarreko parte hartzaile eta adituetako bat, itxaropen gehien sortzen
|
duen
metodologietako bat da, ez baitago jatorri naturaleko landarerik «kate luzeko omega gantz azidoak sintetizatzeko» gaitasuna duenik. Ikerketak aurrera egin arren, oraindik bost urte inguru lirateke animaliak elikatzeko labore transgeniko mota horretako soroak edukitzeko.
|
2009
|
|
Doktoretza, gure herrialdeko unibertsitate ikasketen hirugarren maila, Goi Mailako Hezkuntzaren Europako Esparruak (EES) izango
|
duen
metodologia eta oinarrizko printzipioetara egokitzeko berritu da. Ikasketa ofizial horietan eragina duten aldaketa nagusietako batzuk dira sartzeko prestakuntza baldintzak eta ikerketa tesia aurkezteko modua.
|
2010
|
|
Aterosklerosiarekin lotutako proteinak bilatzea errazten
|
duen
metodologia bat garatu dute
|
2011
|
|
ikastetxeetan gailu mugikorrak erabiltzea debekatu ordez, ahalik eta gehien ustiatu behar da hezkuntza ingurunean ikasteko tresna gisa duten ahalmena. Mugitzen ikastea Mugitzen ikastea e Learning gailu mugikorretara egokitzearen ondorioz sortzen da e Learning (ikaskuntza elektronikoa) irakaskuntzan balio pedagogiko ukaezina
|
duen
metodologia gisa ezartzeak inbertsio handia ekarri du hezkuntza administrazioen aldetik, ikastetxeetan ohiko erabilerarako beharrezko azpiegitura teknologikoa eskaintzeko. Baina gaur egun baliabideak mugatuak dira oraindik.
|
|
Irakasleak ikasgelan irakasteko metodologia hartu behar da kontuan. Irakasgaiari buruzko lanak berak emango dizkio ikasleari gai hori arrakastaz gainditzeko teknikarik egokienak zein diren jakiteko aztarna nagusiak, baina, horrez gain, irakasleak ikasgelan irakasteko
|
duen
metodologiari ere erreparatu behar zaio, haren eskakizunak eta irakasgaian gehien baloratzen dituen alderdiak egiaztatzeko. Bi premisa horiekin, ahalik eta etekin handiena atera behar zaio azterketari, eduki bakoitzari gehien egokitzen zaizkion metodoekin.
|
2012
|
|
Bolognako Prozesuak ezarri
|
duen
metodologiak, ongi aplikatuz gero, gabezia horiek konpontzeko balio behar luke.
|
2013
|
|
Lau dira proiektua definitzen duten lan ildoak: «Irakaskuntza benetan pertsonalizatzeko aukera ematen
|
duen
metodologia, irakasleen rolen aldaketa, hezkuntza espazioen ikuskera berria eta eskolaz kanpoko jarduera ikaslearen garapenaren eta helburuen zati gisa sartzea». Erronka nagusia irakasleei dagokie, gazteak ohituta baitaude gailu teknologikoak erabiltzen.
|
2016
|
|
Hori dela eta, diseinu fasea edo ekodiseinua hain kritikoa da ekonomia zirkularrera aurrera egiteko. Ekodiseinua, ingurumenerako diseinutzat ere ezagutzen dena, ingurumen aldagaia beste irizpidetzat hartzen
|
duen
metodologia gisa aurkezten da, industria produktuak diseinatzeko prozesuan erabakiak hartu behar direlako, eta, gainera, beti kontuan hartu diren beste batzuk ere kontuan hartu behar direlako, hala nola kostuak, kalitatea… 5 Hondakinen ingurumen inpaktua nabarmen murritz daiteke ekodiseinu irizpideak aplikatuta Irudia: Eroskik Eroski Taldeak ekodiseinu proiektu bat egin du arroparako leungarri ontziarekin.
|
2017
|
|
OSPAR Hitzarmenak erabiltzen
|
duen
metodologia kontuan hartuta, itsas zaborraren %52 ez daiteke jakin nondik datorren edo jatorri batekoa baino gehiagokoa da.
|