Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 38

2000
‎Identifikazio efektuek etengabeki tolesten dute eragiketa analitikoa. Horretatik dator, sugestioak eragiketa analitikoaren errealitatean zein parte hartzen duen ikustearen auzia.Zein analistak esan lezake inoiz ez duela erabili Bestearengandik emana datorkioninbestidura. Zuzen ulerturik, larritasun subjektiboen aurrean, botere horretaz balialiteke analista, eta baliatu ere baliatu behar litzateke, bere burua puntu finko modura eskaini, psikotikoarentzat aldaezina den puntu modura; deserosotasun une batean obsesibo baten trantzea aurkitzen badu, hitzak eragindako esanekotasunerajotzen ba al daki?
2002
‎Hego Euskal Herriko zerbitzuetako egiturara hurbilduko gara, ondoren euskalekonomiaren sektore pisudunenak nolako barne osaketa duen ikusteko. Hurbilketahori gauzatzeko, 9.2 taulan oinarrituko gara lehenik.
‎Behin mendebaldeko ingurune hauetan (ez hain) ezezagunak diren ideia horiek plazaratu ostean, guztiontzat ulerterrazagoa izango den gai bati irekiko zaio lekua. Hain zuzen ere, horrek guztiak politikan zein eragin duen ikusiko da, espazio publiko berrien beharra azpimarratzearen bidetik.
‎Horrela, botereak kontzientzia nola moldeatzen duen ikustea da eginbeharra. Pentsamendua konfiguratzeko eta jokaerak bideratzeko boterearen bideak zeintzuk diren detektatu behar da.
2004
‎Haren leoriak ekidin beharrcko ondoriorik ba ote duen ikusi.
2005
‎Ahal bada, ariketa praktikoak testu berarekin egitea komeni da, eta aipatutako ordenan gainera, atalez atal. Zein eragin duen ikusteko, bi grabaketa egitea gomendatzen da. Bata ariketak egiten hasi aurretik, eta, egin ondoren, bestea, bien artean zein aurrerabide egin den ohartzeko.
2007
‎Lurralde banaketa eta oreka mundu osoarenarazoa izan da betidanik, argi dago, baina interesatzen zaigu azpimarratzea nolabaiteko aldaketa hasi dela etorkizuneko atarian ate joka. Azken bi hamarkadetan, komunismoaren hondarrrak Hirugarren Munduko miserietara baztertuta, arteanjaun eta jabe agintean egona zen neoliberalismoak dirudunen eta pobreen artekodesoreka azken muturreraino nola eramaten duen ikusita, aske sentitzen direnintelektualen artean pentsamolde berriak ari dira sortzen. Sinesmenak, filosofiak, politologiak tentuz hartuta, fisikotasunaren bidetik argi gehiago pizten ari zaigu.
2008
‎Menpeko aldagaian eragina duen ikusteko aldatzen den aldagaia.
‎Era berean, hizkuntzaren garapenean haurrak izan dezakeen atzerapena edo arazoak antzemateko erabil daiteke tresna hau. Horren arabera, atzerapena hizkuntzaren zein arlotan duen ikusita, neurri zehatzak hartzeko beharra denetz jakin daiteke, baita balizko neurri horien nondik norakoa ere.
2009
‎2 Animalia plataforma zulatuaren gainean kokatu eta zuloen azpitikdagoen beheko atea ireki animaliak burua erakusten duen ikusteko.
‎Idatzitako lerroei antzik hartzen ez badiezu, ez arduratu, berehala aztertuko dugu-eta lerroz lerro kaixoMundua.pl programa. Baina lehenbizi exekuta dezagun zer egiten duen ikusteko.
‎Exekuta dezagun zer egiten duen ikusteko:
‎Badakigu sintaxi hori nola erabili gure beharretara egokitzen diren patroiak eraikitzeko, baita gero patroi horiek nola parekatu teklatu edo fitxategi bidez jasotako datu multzoekin ere. Baina aurrera jarraitu aurretik, une egokia da geldialditxo bat egin, eta patxadaz Perl ek sintaxi hori nola aplikatzen duen ikusteko. Adierazpen erregularren parekatze mekanismoak nola funtzionatzen duen aztertzeko, alegia.
2011
‎eskola gazteek ba ote dakiten zein baldintzaren arabera funtzionatzen duen ikus entzunezkoen lengoaia komunikatiboak,
2012
‎Egiaztapenak barne hartzen ditu planak egokiro funtzionatzen ote duen ikusteko zaintza ekimenez gainera aplikatzen diren bestelako metodo, prozedura, entseiu eta ebaluazioak. Egiaztapena gauzatuko dutenak kualifikatutako pertsonak izango dira eta beharrezko jakintza teknikoak izango dituzte.
2014
‎Irakurketen ostean eta Alzolarenmarrazkiak denon artean komentatu ondoren, ikasleei eskatuko zaie Iholdi marrazdezaten irudikatu duten bezalaxe. Oso interesgarria izango da bakoitzak Iholdi nolamargotzen duen ikustea, estetikaren araudiak hausten dituzten aztertzea. Zer ulertzenduten edertasunaz.
‎12 hilabetetik 18 hilabetera bitartean, umeak objektuekin aktiboki esperimentatzen hasten dira, eta arazoak ebazteko metodoak asmatzen eta emaitza interesgarriak erreproduzitzen saiatzen dira. Jostailuzko ahate bati karranka eginarazteko, hura estutu egin zuen umeak, efektu berdin edo desberdinik lortzen ote duen ikusteko, orain, beharbada, hura zapi batekin botatzea, zapaltzea eta estutzea erabakiko du. Edo, beharbada, bere esplorazioetan ohartuko da janaria paretan itsasteko, hobe dela listua botatzea, besoei eragitea baino.
2015
‎i) lehena pirolisia da, non plastikoa termikoki degradatukoden 500 °C tan, iturri ohantze konikoa deitzen den erreaktorean; ii) bigarrena, pirolisitik irtetendiren gasen bapore bidezko erreformatua, ohantze fluidizatuko erreaktorean burutzen da, nonhidrogenoa lortuko den. Bigarren etapa honetako erreakzioa tenperatura desberdinetan eramanda aurrera, tenperaturak hidrogenoaren ekoizpenean nola eragiten duen ikusteko.
‎Etapa honetako ohantzea, 0.4 0.8 mm-tako 12.5 g katalizatzailek eta 0.30.335 mm-tako 12.5 g harek osatzen dute. Erreformatuko tenperaturak nola eragiten duen ikusteko, erreakzioa hiru tenperatura desberdinetan egin da 600, 650 eta 700 °C. Tenperaturen goiko mugakatalizatzaileak mugatzen du, tenperatura altuagoak bere desaktibazio itzulezina eragin dezakeelako.Beheko limitea aldiz, ezkoen transformazio osoa ziurtatzen duen tenperatura bat da, izan ere, tenperatura baxuagoek operazio arazoak eta material karbonotsu baten agerpena ekarri dezakete....
‎4) Telebista aisiazko esperientzien marko gisa hartzen duen ikus entzuleen aisiarenazterketa, interpretazio eta azalpenerako eredua proposatzea.
‎Talde horren barruan arlo ezberdinak jorratzen dira eta 8 pertsona inguruk osatzen dugun azpitaldea da Lurralde Antolaketakoa. ...at edukita, ondo baderitzozue, lehenengo eta behin lurralde antolaketako artezpideak zer diren ikusiko dugu labur, zeintzuk diren gaur egunean indarrean daudenlurralde antolaketako artezpide edo gidalerroen ondorioak gidalerro horienak, eta baitahorrek 2012tik hona berrikuspen fasean daudenez, zer den berrikuspen horietan planteatzen dena.Berrikuspen horretan hizkuntzak lurralde ereduan zer eragin duen ikusiko dugu, nola erabiltzen denhizkuntza likido bat, beharbada, lurralde eredu zehatz bat diseinatzeko, eta baita lurralde ereduhorrek euskarri fisikoaz aparte, gure bizimoduan, gure ohituretan, gure kulturan, gure hizkuntzan, zer nolako eragina izan dezakeen.
‎Hau da literalki aipatzen duena. Eta era berean, herritar guztiongarapena eta ongizatea dela helburu esaten da, espazio ekonomikoen nazioarteko inguru berrianekoizpenerako lurralde lehiakorra lortzea ahaleginduz horrek zer esan nahi duen ikusi beharkolitzateke, inbertsio berritzaileen erakarpenagatik lehian.
‎Talde horren barruan arlo ezberdinak jorratzen dira eta 8 pertsona inguruk osatzen dugun azpitaldea da Lurralde Antolaketakoa. ...at edukita, ondo baderitzozue, lehenengo eta behin lurralde antolaketako artezpideak zer diren ikusiko dugu labur, zeintzuk diren gaur egunean indarrean daudenlurralde antolaketako artezpide edo gidalerroen ondorioak gidalerro horienak, eta baitahorrek 2012tik hona berrikuspen fasean daudenez, zer den berrikuspen horietan planteatzen dena.Berrikuspen horretan hizkuntzak lurralde ereduan zer eragin duen ikusiko dugu, nola erabiltzen denhizkuntza likido bat, beharbada, lurralde eredu zehatz bat diseinatzeko, eta baita lurralde ereduhorrek euskarri fisikoaz aparte, gure bizimoduan, gure ohituretan, gure kulturan, gure hizkuntzan, zer nolako eragina izan dezakeen.
‎A galdetegian, ikasleek Z1 zeregina PA ED sekuentzian ebazten dute, eta Z2 zeregina ED PA sekuentzian. B galdetegian, alderantzizko ordena erabili da, Z1 zereginari EDPA egokitu zaio, eta, Z2 zereginari, PA ED. Modu horretara, erabilitako baliabideen ordenak emaitza baldintzatzen ote duen ikusi nahi da.
‎Gazteako Twitter, Facebook eta Youtube erabilera nitxo berriek erraztu dute hizkera bernakuluen hedapena. Youtuberrak proiektuko bideoek erakusten digute euskalkiek gaur egun euskal gazteen media eremu publikoan duten lehentasunezko tokia, eta bide batez sendotzen dituzte globalki zirkulatzen duen ikus entzunezko kultura popularrean dialektoak hartzen ari diren garrantzia azpimarratzen duten ikerketen ondorioak (Androutsopoulos & Tereick, 2016).
‎Lehenak, transmedia banaketa deituko dugunak, edukia barreiatzeko eskura dauden medio eta plataformak kontuan hartzen ditu, horietariko asko telebista industriaren lan eremutik kanpo egon izan direnak. Bigarrenak, ikus entzuleen erabilbidean jartzen du arreta eta nola, noiz eta non topo egiten duen ikus entzunezko produktuekin eta zelako kontsumo moduak dituen. Azken horien artean kokatzen dira, zelan ez, ikus entzuteaz haratagoko komunikazio praktikak:
2017
‎Hurrengo taulan kolore arrosaren erabilerak zer nolako presentzia duen ikus daiteke. Ehunekoak aurkezteko orduan ere bakarrik kontuan hartu dira kolore arrosa agertzen dituzten liburuak.
‎Baita ere interesgarria izango litzateke aztertzea ea liburuaren egilearen sexuak emakumearen eta gizonaren irudian eragina duen ikertzea. Azkenik, modu kualitatibo batean idazleekin elkarrizketa sakonak egitea idazleen ideologia feministak liburuetako emakumearen irudian nolako eragina duen ikusteko. Horrela egileen feminismoak zenbaterainoko jarrera kritikoa izatea ahalbidetzen duen frogatu genukeelako.
‎Lan honek aditza+ izena motako Unitate Fraseologikoak (UF) eta itzulpen automatikoa ditu aztergai.Gaztelaniazko UF sorta bat eta haien euskarazko ordainak aztertu ondoren, azterketa horretatik ateratako informazio linguistikoa Matxin itzultzaile automatikoaren sisteman sartu dugu, itzulpen kalitateanzer eragin duen ikusteko. Bai metrika automatikoek eta bai eskuzko ebaluazioak argi erakutsi duteinformazio linguistikoak sistemaren emaitzak hobetzen dituela.
‎Seinaleen datu ibilbidearen hurbilketa: oso hurbilketa lagungarria da S/ I azpisistemaren barrukohardware ak nola lan egiten duen ikusteko.
‎Tenperatura igoera honek tumorea hiltzen duen ikusteko analisi histopatologikoak egin dira. Analisihauetan nekrotikoa den tumorearen portzentaia kuantifikatzen da.
‎Morfinaren tratamenduaren azterkari nagusiak inpronta genomikoa duten geneak dira gurelanean. Morfinak gene hauetan eraginen bat ote duen ikusteko, qRT PCR teknikarekininprontadun gene familiaren adierazpen aldaketak neurtu ditugu kontrol eta morfina laginetan.
‎Aurrekariak kontutan hartuta, gure ikerketa lanean aurrera egiteko, alde batetik, sistemakannabinoidearen fisiologia aztertzeko, CB1 eta CB2 hartzaileen faltak obulutegietan eta oozitoetanzer eragina duen ikustea izango da. Bestalde, analizatuko dugu zer nolako eragina duen THCfitokannabinoidearen inkubazioak oozitoen in vitro heltzean geroko ernalkuntza eta enbrioiarengarapena aztertuz, interesgarriagoa baita kannabinoide sintetikoekin baino kannabinoide naturalekinlan egitea etorkizunean gizakiekin entsegu klinikoak egiterako orduan.
‎Azkenik, tratamenduak zuzenketa fenotipikoa izan duen ikusi ahal izateko, oxalatoarenkontzentrazioaren determinazioa burutu zen saguen gernuan. Gernuetako oxalatoaren balio basalakberdintsuak izan ziren PH1 eta WT animalien kasuan.
‎Izan ere, giltzurrunetan pilatzen den CaOxanalizatzea egokia izango litzateke, gaixotasunaren ondorio bat delako. Bestetik ere, CRISPR Cassistemak denbora luzean duen eragina ere aztertzea komenigarria litzateke, ondorio kaltegarriren batote duen ikusteko, etengabe espresatzen baitago. Azkenik, metodoaren segurtasuna dela eta, bestelakoorgano eta ehunetan CRISPR Cas sistema espresatzen den edo ez aztertu litzateke, gibela ezden beste ehunetan espresatzen eta eraginik (Off target ak) ditugun edo ez ziurtatzeko.
2019
‎Metodo honi esker, eskuz etiketatu beharreko datu kopuru handiekiko dependentzia arindu egiten da, etiketatutako corpus txikiekin ere sailkapen egoki bat egitea ahalbidetuz. Honela, sistemaren garapeneta ebaluaketarako, sistemak ikas dezan eta ikasitakoa ondo aplikatzen duen ikusteko, 1.000 txio eskuz etiketatudira. Euskarazko 1.000 txio hauek ausaz aukeratu dira eta txio batek formal etiketa eramango du, hizkuntza estandarrean idatzia izan bada, edo informal etiketa, txioa modu kolokialean idatzia izan denean.
‎Ikus entzunezko enpresak zuzentzeko etakudeatzeko erabiltzen diren prozesuak, baliabideak eta teknikak ezagutu behar dituzteikasleek, beren industria egituraren baitako azterketa eginez. Horretarako, produktu edozerbitzu jakin bat egin eta hedatzeko helburua duen ikus entzunezko enpresa batensorrera simulatu behar dute.
‎Horretarako, UCSC genoma bilatzailea erabiliz (http://genomeeuro.ucsc.edu) SNP honen eremua aztertu genuen eta deskribatu gabeko lncRNA batentzat intronikoa delaikusi genuen (2.Irudia A). LncRNA hau RGS1 genearekiko alderantzizko transkritoa izanik, genearenadierazpena erregulatzen duen ikusi nahi izan genuen. Zelulen nukleoak banatu eta RT qPCR teknikazbaliatuz lncRNA hau, hots, IncRGSI, gehien bat nukleoan adierazten dela ikusteko gai izan ginen lanhonetan erabilitako lerro zelularretan (Hek293FT eta Jurkat zelulak) (2.Irudia B).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia