2010
|
|
Azpimarratu beharra dugu komunikazio gaitasuna lan honetan adierazten den zentzurik zabalenean kontuan izan behar dugula, ingurunea eta pragmatika ere kontuan hartuta. Irakasleak izan beharreko komunikazio gaitasunaren berri emateko orduan, Europako Erreferentzi Marko Bateratuak definitzen
|
duen
euskarako C1 maila aintzat hartu dugu. Hortaz, irakaslearen hiru lan esparru, beharrezkoa duten C1 maila eta komunikazio gaitasuna kontzeptua uztartu ditugu.
|
2011
|
|
Galdu diren hizkerak, desagertu diren mintzamoldeak eta abar galtzaile. Baina zer gertatzen zaio «hizkuntza» estatusa
|
duen
euskarari, eta edozein hizkuntzari, diglosia egoera batean?
|
|
da euskarazko izen gutxi topatuko dugula merkatu globalean. Ez dugu aurkitu, ez dugu ezagutzen merkatu eskala horretan jokatzen
|
duen
euskarazko marka izenik. Nazioartekoan ere antzeko egoera dugu.
|
|
Ikerlanaren helburua izan da aztertzea zeintzuk diren Leintz bailarako gaztetxoen (12 urte) kontsumo ohiturak, ikus entzunezko produktuenak. Horrekin batera, jakin gura izan da zein motibazio dituzten kontsumo ohitura horiek izateko; eta amaitzeko, jakin gura izan da gaztetxoen ikus entzunezko kontsumoan zein leku betetzen
|
duen
euskarazko produkzioak.
|
2013
|
|
8 Ez dakigu zer etorkizun izango
|
duen
euskarazko bikoizketak, jarduera hau asko urritu baita azken urteotan.
|
2015
|
|
Goiena, paperezko produkzioa eta sarekoa TB produkzioarekin uztartzen
|
duen
euskarazko talde komunikatibo nagusia da herri prentsa legez ezagutzen den esparruan. Debagoieneko informazioa lantzen duen hedabide kooperatiboa da.
|
2017
|
|
Beharbada joera horri erantzuna emateko, eta horrek sortzen
|
duen
euskara literatura kritiko eta akademikotik desagertzea geldiarazteko, 2002 urtean guztizko aldaketa planteatu zen eta testu oro itzulita agertuko da lehen aldiz 47/ 48 zenbakian, udako alean. Horrela, zenbaki horretatik eta azkenera arte, 2009an agertu zen 65a alegia, testu guztiak bi hizkuntzetan argitaratuko dira, euskararen presentzia bermatzeaz gain, hizkuntza horretan idatziriko testu anitz eskainiz, gerora euskarazko ikerketarako funtsezkoak izan daitezkeenak.
|
|
Beti da ederra lagun baten urteurrena ospatzea, eta Uztaroren 100 zenbakia artez betetzea izan daiteke oparirik egokiena. Izan ere, Uztarok bere ibilbidean sustatu
|
duen
euskarazko produkzio akademikoa eta bi egileok artearen esparruan dugun esperientzia uztartuz, jakintzaren sorkuntzari lagundu dion gainbegiratu bibliografikoa osatzea izango da artikulu honen helburu nagusia. Hain zuzen, arte garaikideari egingo diogu so, bai ekoizpenaz mintzo diren artisten idatziei, baita ikuspegi historiografiko edo kritiko batetik sortutako testuei ere, batez ere artearen historialari eta teorialarien eskutik.
|
2020
|
|
Euskarara egokitutako eta baliozkotutako ebaluazio tresnak garatzeak behar bat izaten jarraitzen du. Egun ez dago adineko pertsonen dimentsio emozionalaren ebaluazioa egiteko aukera ematen
|
duen
euskarazko galde sortarik. Behar horri erantzuteko, lan honetan, Escala de Ansiedad y Depresion de Goldberg (EADG) galde sorta euskarara egokitzeko ikerketa pilotua gauzatu da.
|