Emaitzak: 6
2005 | ||
“Publizitatea afinatzeko tresnak ditugu”, eta, beraz, “serioski lan egin nahi dugu, industriarekin eta kontsumitzaileekin lankidetzan” esan zuen. Atzo indarrean sartu zen kodeak baieztatzen du ez dagoela behar adinako ebidentzia zientifikorik haurren hauteskundeetan publizitateak | duen eragin maila frogatzeko, baina onartzen du ezin dela alde batera utzi haren “preskripzio efektua”, batez ere kontuan hartzen bada Espainiako haurrek batez beste bi ordu eta erdiko telebista ikusten dutela. Lobok nabarmendu zuen publizitatearen bidez jasotzen dugun informazio guztiaren zati handi bat iristen zaigula kontsumo produktuei eta elikagaiei buruz; beraz, funtsezkoa da informazio hori zuzena izatea, eta are gehiago haurren kasuan: | |
2011 | ||
Ahalik eta modu fidagarrian kuantifikatu nahi da pertsona baten koipe kopurua, eta adin eta sexuagatik duen egoera indibidualarekin erlazionatu. Gantz edukia zehazteaz gain, beste proba analitiko batzuk ere egin daitezke, gantz kopuru horrek pertsona baten osasun orokorrean | duen eragin maila zehazteko. Horrela, hasiera batean paradoxikoak izan daitezkeen egoerak identifika daitezke, GMI bakarrik aplikatu ondoren, GMI osasungarri batekin (18,5 eta 25 arteko balioak) “mehetzat, baina ikuspuntu metabolikotik gizentzat” jotzen diren heldu gisa. | |
Kutsatutako itsaskia kontsumitu ondoren intoxikatzen da, batez ere molusku bibalbioak, ostrak, txirlak edo muskuiluak, besteak beste. Gizakiengan | duen eragin maila hainbat faktoreren araberakoa da: kontsumitzen den itsaski kantitatea, elikagaien toxina maila edo adina. | |
Ez infekziosoak Azaleratzen ari den gaixotasunaren ikuspegi berrienak kutsagarriak ez diren eta gero eta lehentasun handiagoa duten gaixotasunak hartzen ditu, hala nola asma. Eritasun bat azaleratzen ari dela esaten da azken urteetan izan | duen eragin maila nabarmen handitzen denean biztanleriaren artean. Kontzeptu honen ikuspegi gaurkotuenak kutsakorrak ez diren eta gero eta indar handiagoa duten minak biltzen ditu. | |
2023 | ||
Izan ere, AEPk berak gogorarazten duenez, pantaila gehiegi erabiltzearen arriskuak ez dira gutxi. Osasunean | duen eragina maila guztietan. Pantailen aurrean bi ordu baino gehiago pasatzeak osasun fisikoari (loa, elikadura, begiak…), sozialari (bizitza errealeko interakzio txikiagoa) eta mentalari (depresio sintomak izateko arrisku handiagoa) eragiten die. | |
7. irudia. Ocean i3 proiektuan parte hartzeak | duen eragina maila pertsonalean eta profesionalean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragin | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragin maila | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |