Emaitzak: 7
2001 | ||
Elebitasun prozesua nola gertatzen den aztertzeko, gehienbat elebitasun aditibo/ sustraktibo motak azaltzeko?, egoera sozialen eta prozesu psikosozialen arteko zubi moduan aztertu ohi da gizabanakoen sare soziala (Hamers etaBlanc, 1983). Euskararen jabekuntzan | duen eragina ere Cenoz eta Valencia (1993) ikertzaileek frogatu dute, bizitasun etnolinguistikoarekin eta motibazioarekinerlazionatuz. | |
2002 | ||
Gizarte zibilak Euskal Herriko gizarteko zenbait neurri sozio-ekonomiko edopolitikoren sustatzaile gisa izan | duen eragina ere ukaezina da. Ildo horretan, aisialdiaren eta kulturaren inguruan eratutako elkarteen jarduera garrantzitsuaazpimarratu behar da, Une honetan baliabide klasikoen (alderdi politikoak) bidezko gizartearen iritzi adostasuna handia da, beharbada, baina kontsulta zabalakegitea eta iritzi publikoari aurkeztea ere garrantzia hartzen ari dira. | |
Gero eta gehiago bigarren motako irakasleekin osaturik, geroeta onura gutxiagorekin, gero eta desprestigio handiagoarekin, euskal adarraren etorkizunari iraupen, kaxkarra? emango genioke, eta unibertsitateak gizartearen euskalduntzean | duen eragina ere kontsideratu beharkogenuke, euskararen balioa indargabetuko lukeelako?. | |
2014 | ||
Horrela lortzen dute eskizofreniako sintoma positibo eta negatiboak desagerraraztea. Eskizofreniaren sorreran glutamatoaren transmisioaren disfuntzioak | duen eragina ere kontuan hartzekoa da. | |
2017 | ||
Izan ere, giltzurrunetan pilatzen den CaOxanalizatzea egokia izango litzateke, gaixotasunaren ondorio bat delako. Bestetik ere, CRISPR Cassistemak denbora luzean | duen eragina ere aztertzea komenigarria litzateke, ondorio kaltegarriren batote duen ikusteko, etengabe espresatzen baitago. Azkenik, metodoaren segurtasuna dela eta, bestelakoorgano eta ehunetan CRISPR Cas sistema espresatzen den edo ez aztertu litzateke, gibela ezden beste ehunetan espresatzen eta eraginik (Off target ak) ditugun edo ez ziurtatzeko. | |
2019 | ||
Ekimen hau baliatu da haurrei inkesta bat pasa eta hauek informatikari buruz dutenezagutza eta ikuspuntua zein den aztertzeko. Horrez gain, inkestetan jasotako datuen bidez ikasle bakoitzareninguruak horretan | duen eragina ere aztertu nahi izan da. | |
hemen erabili dena baino orokorragoa da.Kasu honetan NORK+ haurrak erabili duen aditz berbera erabili du helduak haurraren argibideaeskatzeko. Modu honetan haurrak bere ekoizpenean ergatiboaren esaldia zuzentzen duen edo ezikusiko da eta horren arabera, feedback negatiboak ergatiboarengan | duen eragina ere aztertuko da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragin ere | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |