Emaitzak: 7
2009 | ||
Zehazki, hasiko gara bikote asetasunaz eta hemen dauden genero ezberdintasunez hitz egiten era zabalean, gero, hurrengo atalean, bikote harremana ulertzeko garrantzitsuak diren aldagaiakaztertuko dira genero ezberdintasunak ardatz harturik. Horren ostean, etxeko zereginen, haur zaintzen eta lanen banaketak bikote asetasunean | duen eragina deskribatuko dugu. Beste bi ataletan, bikote asetasunean kide bakoitzak jasotzen duenlaguntza emozionala eta banakako aldagaien eragina jorratuko dira. | |
2011 | ||
Lanbert ikertzailearen lanek, hain zuzen ere, horixe dute ikergai. Polisistemen teoriak, oro har, literatur sistemak kultur sistema orokorrean | duen eragina deskribatzeko balioko luke. | |
2012 | ||
Internetek eta gizarte sareek gizarte isolamendua murriztu dutela dirudien arren, bakarrik bizi diren pertsona gehiago daude. Jarraian, bakardadeak pertsonen osasun egoeran | duen eragina deskribatzen da. | |
Joera hori nabarmenagoa da gizonen artean emakumeen artean baino, Oviedoko Unibertsitatearen azterketa baten arabera. Bakarka jaten dutenen ohiturak eta portaera horrek haurrengan eta nerabeengan | duen eragina deskribatzen dira hurrengo erreportajean. Bakarrik jan arren, hobeto elikatzeko aholkuak ere ematen dira, eta jaki sozialenak zein diren azaltzen da. | |
2022 | ||
Gizarte zientzietan hizkuntza ez da bereziki giza portaera azaltzeko aldagai garrantzitsu edo funtsezkotzat hartzen; kasurik onenean, komunikaziorako tresna erraza da. Bestalde, Ricentok (2006) adierazten du soziolinguista eta hizkuntzalari aplikatuek prestakuntza gutxi dutela gizarte zientzietan eta, batzuetan, portaeratan hizkuntzak | duen eragina deskribatzen edo azaltzen dituzten eredu formalak edo analisi enpirikoak mugatzailetzat hartzen dituzte. Beraz, etorkizuneko ikasketa eta ikerketa arloak, Gazzolak eta Wickströmek (2016) dioten bezala, diziplinartekoa izan behar du. | |
Lan honen helburu nagusia COVID agatik Zainketa Intentsiboetako Unitatean (ZIU) ospitaleratutako pazienteetan adinak hilkortasun eta erikortasunean | duen eragina deskribatzea da. | |
Lan honen helburu nagusia COVID agatik Zainketa Intentsiboetako Unitatean (ZIU) ospitaleratutako pazienteetan adinak hilkortasun eta erikortasunean | duen eragina deskribatzea da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
duen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Osagaiz | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragin deskribatu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |