Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 44

2000
‎Gure Irratiak, entzute eremu nagusia Lapurdin du (48.000 euskal hiztun baino gehiagorekin), eta24.000 entzule ditu Ipar Euskal Herrian, hauetarik 22.000 Lapurdin; hau %44, 4 da.Xiberoko Botzak, aldiz, 9.000 entzule ditu bakarrik; hau da, euskal hiztunen %1240 41.Azken inkesta honen arazoa da, euskal entzuleak bakarrik hartzen dituela kontuan; baina jada zehaztu dugun bezala, Irulegiko Irratiak eta Xiberoko Botzak badituztezenbait emankizun, inkesta, elkarrizketa... frantsesez. Gainera, musika emankizunbatzuk, batez ere euskal rockarenak, euskaldunak ez diren gazteek ere entzuten dituzte.Euskal irrati soziatiboen iraunkortasuna eta indarra, emankizunen ekoizpen kostuamurriztea lortzen duen beren arteko lankidetza estuaz gain, dituzten elkartasun etasostengu sareetatik datoz: entzuleria, Euskal Kultur eta Kirol Elkarteak, Euskal Kultura Institutua, Euskal Presoen aldeko Sostengu Elkartea42, mugaz gaindiko hedabideak... Batez ere,, entzuleriaren diru-laguntza erregular eta harrigarriak dira finantzamenduiturri nagusi eta berezienak?.
‎Mapak ez du existitzen dena bakarrik irudikatzen; lurralde propioaren pertzeptzio sakonaren etorkizuneko proiekzioa ere irudikatzen du, eta ezagutza politikoinplizitua erreibindikatzen du. Horra hor, esate baterako, munduan ezaguna den kasubat aipatzearren, Kurdistan herriak publiko egiten duen bere ametsezko mapa, berenmugak irmo mantendu gura dituzten bost estaturen gainetik eraikitako erreibindikazioidealean.
‎Laborategi egoera honetan, estres arinean murgiltzen da haurra. Honi eskerbeha dezakegu haurrak nola antolatzen duen bere portaera atxikimendu irudiarekiko, zein den irudi horrek ingurua esploratzeko ematen dion segurtasun maila, ezezagunekin harremanetan jartzeko, eta haurra nola portatzen denatxikimendu irudiak alde egiten duenean eta itzultzen denean. Egoera honenarabera, haurrak hiru talde nagusietan banatu izan dira:
‎Mendebaldeko kostaldean Familia Terapia Bateson eta beretaldearekin eta MRIrekin identifikatu zen bezala, Estatu Batuetako EkialdekoKostaldean, Ackerman eta bere institutua Familia Terapiaren sinonimo izan zirenluzaroan (Hoffman, 1981). Ackerman oso garaiz hasi zen tratamendu familiarreanpentsatzen, eta 1937an argitaratu zuen familia unitate bio sozio emozional gisahartzen duen bere artikulu bat (Ackerman, 1937).
‎–Munduaz dugun ikuskera, dugun hizkuntzak noraiño mugatzen eta baldintzen digun, orain ikasi duguneurtzen... Pertsonak munduaz mamituko duen bere ideia gintzan, funtsez, ingurutikhartu ditugun mintzaira moldeek eta estrukturekprestatzen dute? (1966a, 429).
‎Esentzia, hain zuzen, bera bezalako euskarri naturalari loturiko izakia bada ere, beraez bezalakoa den euskarriari, morfema bati, loturik baino ez da kultura munduan errealaizatera iritsiko. Zeren adimenak esentzia banaezina omen duen bere euskarri naturaletikbereiztea lortzen baitu, baita esentziari berezko existentzia enpirikoa eskuratzea ere, berau pentsatutako, idatzitako nahiz esandako mintzo edo izen batez gauzatuz.Existentzia enpiriko hori, adiera bihurturiko esentziak berezkoa duena, bere askatasunbereizi edo bakartu propioa ere bada. Izen nahiz mintzoan gauzaturiko adiera ezbaitago, gaurgero, zein bere euskarri naturalari loturiko esentziak determinatzen dituennahitaezkotasunari atxikia.
‎–Betiko biribilketa amaigabea da. Inoiz ez dugu jakingo zeinek egiten duen bere nahia arinago; ez dugu jakingo, entzuleriak zerbitzu jakin bat eskatzen dion irrati estazioari egiten ote dion, aurretik eragin diolako, edo estazioak zerbitzu hori ematen ote dion manipulatzeko inolako asmorik gabe, entzuleriak jaso nahi duena horixe dela uste duelako.
2001
‎– Aktore bakoitzak badaki zein duen bere rola eta nola jokatu. Gidoi honekseguritatea ematen die aktoreei.
‎Euskaraz ekoizten denean, edo munduko beste hizkuntzaperiferiko batean?, literatura euskal literatura da. Garbi dago, Bernardo Atxagaren pixkanakako unibertsalizatzeak8 euskal esparru literarioak duen bere buruarenpertzepzioa aldatu duela.
2002
‎Horregatik, mugaren bi aldean dauden herrietara heltzeko asmoa gauzatzeko, bi elkarte arduratuko dira emisoraren kudeaketaz: Pausu izenekoa Irunen, eta Entzun Ikus. Gure Irratia kudeatzen duen bera. Hendaian.
‎Setoain soinujolea egin zen emanaldien kargu. Horrek utzi eta gero, Martin Juanenak hartu zuen ardura, gaur egun emisora gidatzen duen bera. Emisora Lekunberriko kon
2004
‎Kooperatiba barneko kide bakoitzak duen bere bazkide izaera une baterako utziz, euretako bakoitza bertako langile bat, hots, bere lana ekartzen duen pertsona delagertatzen zaigu. Bazkideen ikuspuntutik denok gaude ordezkatuak KontseiluErrektorean baina hori besterik ez balego, benetan txikia izango litzateke gure partaidetza entrepresan, arazo arruntei dagokienez, behinik behin.
2005
‎Tradizioaren eraikuntzaren atzean sarritan botereen arteko lehia da ezkutatzen dena. Zentzu horretan, botere gehien duen taldeak tradizioaz duen bere ikuspegia gailentzea lortzen du. Iraganeko zenbait elementu jakin aukeratzen dira, baina azkeneko emaitza etahelburuak guztiz berriak izaten dira, eta beti interes zehatz batzuk daude historiareneta tradizioaren irakurketa honetan.
‎Grafiko honetan ikusten den bezala, komunikazioa landuz langileriakerakundearen helburuak errazago onartzeko aukera du, argiago ikusiko du norabideratu behar duen bere lana, parte hartze handiagoa izango du eta, azken finean, bere lanean gehiago inplikatuko da.
‎Uharte arkuetako lurrazalaren batez besteko lodiera 25 km-koa da, lurrazal ozeaniko arrunta baino nabarmenki lodiagoa. Hala ere, lurralde horietan lodiera oso aldakorra da; non lurrazal ozeanikoak berehala berreskuratzen duen bere lodiera arrunta uharte arkuko ardatzaren bi aldeetarantz. Uharte arku gazteetako lurrazal ozeanikoa meheagoa izan ohi da.
2006
‎Lanaldiaren murrizketa hau langileeneskubide indibiduala da, emakumea nahiz gizona izan. ...naren ondorioz enpresa bereko bi langile edo gehiagok eskubide hau sortukobalute, enpresariak mugak jar diezaizkioke eskubide honen aldibereko erabilerari, enpresaren funtzionamenduan oinarritutako arrazoiak emanez (LE 37.5 art.). Langileak erabakiko du lanaldiaren murrizketaren iraupena, kontuan izanda, enpresariari hamabost eguneko aurrerapenarekin esan behar diola zein egunetanberreskuratu nahi duen bere betiko lanaldia. (LE 35.6 art.)
‎Lehenbizi eta behin UEUri lan hau egiteko eman ziguten 2003ko Unibertsitateko Ikasmaterialaren Sorkuntza Sustatzeko Poltsarengatik. Hori dela eta, eskerrak eman nahi dizkiegu bereziki Gidor Bilbaori Poltsaren arduradun gisa izan duen bere pazientzia handiarengatik, atzerapenak atzerapen gugan eta gure lanean sinetsi duelako beti; Nekane Intxaurtza eta Karmele Artetxeri lan honen ardura ere bazutelako, eta UEUko beste langile guztiei. Horrez gain, materialak aurkitzen eskaini digun laguntza eskergagatik eta gure lanaren gorabeherak jasan behar izan dituelako Jon Andoni Fernandez de Larrea jaunari; bere gomendioengatik eta laguntzagatik Ernesto Pastor-i (berak ere jasan baitu gure lanaren eragina) eta Juan José Larreari bere ohar zehatz eta zorrotzengatik, hirurak Erdi Aroaren Historian espezialistak; eta, azkenik, David Martínez Izquierdo arkeologoari informazioa aurkitzen emandako laguntzagatik eta bere adiskidetasunagatik.
‎Hala, hedapen kontratuan, edozein subjektuk izan dezake gizarte mailako hedabide batean tarte bat, hor publizitate mezu bat jarri eta hedatu dadin. Ildo horretatik, PLOren 19 artikuluko «publizitario» adjektiboak ez dio erreferentzia egiten mezua igortzen duen subjektuari, hedaturiko komunikazioaren talde izaerari eta negozioak sustatzeko duen bere konbentzigarritasunari baizik.
2007
‎termino zientifikoak, aurrerapauso teknikoak... Azaldu egin behar dira eta horrek sekulako balioadu, batez ere, publiko hartzaileak ulertu behar duenean, egin den aurkikuntzaedo delako abantaila horrek zer suposatuko duen bere eguneroko bizitzan, zertan eragingo dion.
‎b. Subjektu pasiboak Nafarroan egiten baditu eragiketa guztiak eta aurreko urtealdian sei milioi euro baino gehiago egin bazituen, berdin izanez non duen bere helbide fiskala.
‎Ukabilez emandako kolpea ezin da deskribatu esku irekiz emandako kolpea adierazteko hitz berberaz, eta armaren batez emandako kolpeak eta zigorraz edo makilaz emandako kolpeak izen ezberdinak eskatzen dituzte. Karl von den Steinenek, Brasil erdialdeko tribu indio batek mintzatzen duen bakairi hizkuntzari buruzko bere deskribapenean kontatzen du, nola papagaien eta palmondoen espezie bakoitzak duen bere izena, «papagaia» edo «palmondoa» generoak adierazteko hitzik ez dagoen bitartean. Berak baieztatzen duenez, hain daude atxikita bakairiak kontzeptu partikular ugariei, non ez baitiete arretarik egiten horien ezaugarri agizkoei.
‎Azken batean dialogoak, hots, pentsamendua egiten duen berak, gauzatzen du objektibitatea: izpiritu eta materiaren dialogoak, begiak eta belarriaren arteko dialogoak, gizon emakumearen dialogo isilak bere buruarekin, ni eta hi artekoak, belaunaldien, nazioen, hizkuntzen artekoak, gizadia eta munduaren arteko dialogoak.
‎Hitz batean nik bildua dudan munduaren ezagutza edo irudia, enea soil da: hitz hori entzuleari esaten badiot, hotsak ez dio trasmititzen nire (munduaren) irudia, baizik eta eragiten dio kilikadura bat, piz dezan gogoan, berak hots horrekin josten duen bere irudia; eta (esangura «berdinean») erantzuten didalarik, egokitasuna berretsia da ene irudiarena berearekin (hein batean). Monologoan pentsamendu/ ideia subjektibo hutsa zena, ene mihian hots artikulatu bihurturik, lagun hurkoarengandik ulertua eta onartua izan den hots/ ideia bezala itzultzen zait, hau da, egiaztatua, objektibatua.
‎Baina zer da mundu ikuskera, zer ulertzen dute batak eta besteak berba horrekin? Edonola ere, haren ustez, mundu ikuskeraren auzi horretan, marxismoak garai batean ukan duen bere burua ulertzeko modu dena, dabilela jokoan (munduaren eta historiaren ikuskera zientifiko objektibo bakarra, etab.), erakusten du Ereñok.
‎Hizkuntza baten onura eta eskasiez hitz egiten bada, ez da hartu behar neurritzat, nor edo nor, agian ez hartan bakarrik eskolatua, trebe izan litekeena espresatzeko. Edozein hizkuntza da, izpirituaren gainean duen bere eragipen boteretsu eta biziaren arren, haatik tresna hil eta pasibo bat aldi berean, eta euren baitan guztiek daukate disposizio bat, baliamendu zuzenerako bakarrik ez, baino beteginenerako ere. Bere formazioa beste hizkuntza batzuetan erdietsi duen batek, ikasten badu hizkuntzaren bat gutxiago betegina, eta maisutzen bada hartan, beronen bitartez ahal izango du halatan produzitu emaitza bat, berez hari arrotza zaiona, eta zeharraldatuko du horrela haren baitara ikuskera bat, [hizkuntza] haren eraginpean soil bizi den nazioak duena baino.
‎Baina gero, hizkuntzaren beraren ikerketaz gain, hizkuntza horretako gizonemakumea dago, eta galdera, gizon emakume horrengan bere hizkuntzak zer sustatzen, pitzarazten duen bere baitako indar propioz: horretan igarriko baitira haren onura eta eskasiak.
‎Gizakiaren aiurri fisikoa eta morala bereizten dira: lehena da naturak zer egiten duen gizakiaz, bigarrena gizakiak zer egiten duen bere buruaz777 Lehenak mendua, tenperamentua biltzen ditu, sentimenduak, etab. (gizakia hor pasiboa da, dio Kant-ek; aktiboa natura da haren gainean); bigarrenak, maxima moralak, subjektuak bere arrazoimena dela medio berak aurreidazten dizkionak aldaezinki
2008
‎Giza irudiaren marrazkiak osatu fitxetan. Haurrak egiten duen giza irudiaren marrazkiaren bidez jakiten dugu haurrak nola hautematen eta sentitzen duen bere gorputza.
2009
‎Argi dago kazetaritzako beste arloetan pentsaezina dela horrela jokatzea; esaterako, politika arloan alderdien buruzagiez hitz egitean edo gobernu baten lanaaztertzean. Kasu horietan, hedabide bakoitzak argi du zein den bere soka eta betebeharreko morrontza, eta kazetariak badaki zein den bere enpresak duen ildoeditoriala eta nondik jo behar duen bere lana betetzeko orduan. Kirol kazetaritzakbesteek ez duten freskotasuna eskaintzen du, eta kazetariak askoz ere askeago dirairitziak eta berriak lantzeko garaian.
‎Tuenti, beraz, euskararako jauzia egiten, baina bada sorreratik euskaraz sorturiko nerabeentzako sare sozial bat ere: Zugaz.com, 2009an sortua137 Hona zelan aurkezten duen bere burua webgunean138: «Zure lagunekin egoteko eta lagun berriak egiteko webgune aproposa duzu hau.
‎Bertako zerbitzariak goraka egingo du izen hierarkian, ea izena ebazteko dagokion zerbitzari baten IP helbidea duen bere cachean, hortik bilaketa hasteko. Adibidez, www.kirola.nireherria.eu baldin bada egindako galdera, eta 3 urratsean kirola.nireherria.eu domeinuari dagokion NS erregistroa ez duela egiaztatuta, nireherria.eu domeinuari dagokion NS erregistroa cachean duen begiratuko du.
‎Era berean, kriptografia asimetrikoan, jasotakoa ongi deszifratzen badugu gure solaskidearen gako publikoarekin, ez dago zalantzarik: mezua berak zifratu du, berak soilik ezagutzen duen bere gako ezkutua erabiliz. Horrelako zifratzean oinarritutako kautotzeak ez du inongo protokolorik behar bi aldeak identifikatzeko, eta zuzenean has daitezke informazioa elkarri bidaltzen.
‎Edozein bit multzo 7 biteko ASCII formatura bihurtzeko MIMEk onartzen duen kodetzeko teknika estandarretako bat da Base64 Hartzaileak base64 deskodeketa ezarriko dio mezuaren edukiari, JPEG irudi bat lortzeko. MIME bertsio desberdinak daudenez, hartzaileak jakin behar du igorleak zein erabili duen bere mezua osatzean. Horretarako dago MIME Version eremua goiburukoan.
2010
‎Eta azkenik, Boliviako herrialdeak azken garapen planean jaso duen bere historiaren laburpenaren sarrera jasoko dugu, herrialde askorentzat ispilua, eta aurrekoataletan jorratu ditugun gaien adibide garbia delako. Interesa duenak testu osoatopa dezake hurrengo web orrian:
‎LPLk gatazka kolektiboko demanda aurkezteko legitimazio aktiboa arautzen du berariaz, eta enpresa edo eremu beheragoko eta enpresaz gaindiko liskarrak desberdintzen ditu. Lehenengoetan legitimatuta daude enpresaburuak eta legezko ordezkaritza organoak (enpresa batzordeak eta langileen delegatuak) edo ordezkaritza sindikaleko organoak, eta bigarrenetan, sindikatuak eta enpresaburu elkarteak, betiere haien jardun eremua gatazkak hartzen duen bera edo zabalagoa bada (LPLren 152 art.). Beraz, gatazkaren eremuaren eta prozesuan diharduen subjektu kolektiboaren ordezkaritza gaitasunaren arteko egokitzapen edo korrespondentzia printzipioa aplikatzen da314 LPL ez da mintzo legitimazio pasiboari buruz, baina, logikoki, hura gatazkaren eremuaren eta demandatzailearen arabera finkatuko da.
‎Formulazio hau defendatzen du Silguero Estagnan, J. k, La tutela jurisdiccional de los intereses colectivos a través de la legitimación de los grupos, Dykinson, Madril, 1995, 67 or. Akzioa, op.cit estatuaren kontrako eskubide subjektibo bezala ulertzea kritikatzen du Ortells Ramos, M. k, Introducción al Derecho Procesal., 110 eta 111 or., akzioa estatuaren eta herritarraren arteko interes gatazka berekin dakarren eskubide bezala ulertzea kritikatu du zehazki, eta funtzio jurisdikzionalaren bitartez justizia egitea estatuaren beraren interesa ere badela argudiatu du. Egile horren esanetan, herritarrak, urratutako bere eskubide edo interesaren babes judiziala eskatuz estatuarengana jotzen duenean, estatuari ustezko urraketak mehatxatu duen bere agintea sendotzeko aukera ematen dio. Horrela, norbanakoak, bere interes indibidualaren asetzea eskatzean, zuzenbide objektiboaren jardueran laguntzen duen bitartean, estatuak legea berrezartzen du, era berean norbanakoaren eskubide subjektiboa defendatuz.
2011
‎Erabiltzaileen adikzioari buruz hitz egiten dute autore askok komunikazioaren eta informazioaren gizartea deskribatzean. Portaera adiktiboa ez dago bakarrik lotuta erabileraren maiztasunarekin, ezpada erabilera horrek zenbateraino hartzen duen bere mendean erabiltzailea, subjektua; zenbateraino egiten zaion subjektuari derrigorrezkoa erabilera, eta zenbateraino behar duen delako subjektu batek teknologia komunikatiboen esparru zabal eta ireki hori bere eguneroko jarduerak antolatzeko eta bizitzeko.
‎Galdetuta herritarrak modurik ba ote duen bere albistea aireratzeko, bere iruzkina egiteko hedabideetan, era guztietako iritziak daude.
2012
‎Euskal Estatu baten itzalpean, eta hezkuntza sistema nazionala helburuhartuta, zalantza barik, sakondu egin da delako eztabaidan. Erabaki beharkoda, besteak beste, zer nolako lotura egongo den sare desberdinen artean, nolakoestatusa izango duen bertako irakasleriak, zelako zeresana izango duten gurasoeketa ikasleek hezkuntzaren norabidean... argi izanda azken ardura etorkizunekoadministrazio nazionalak izan behar duela. Hortaz, hezkuntza ez da kontu pribatuhuts bat, zenbait ikuspegi liberalek planteatzen duten moduan, ezta arduraadministratibo huts bat ere, herritarren borondatea kontuan hartu barik garatzendena, alegia.
‎Unibertsaltasun inperialista etahispaniar honi, apologistek beste unibertsaltasun zaharrago bat kontrajarriko diote; hots, unibertsaltasun hispaniarra baino «unibertsalagoa» den beste unibertsaltasunbat: euskalduna, zeinak zuzenean Bibliako uholde ondoan, Babelen, duen bere jatorrilehena. Euskara, euskal unibertsaltasun «unibertsalago» horren berme izango da, baina betiere unibertsaltasun hori aldarrikatzeko euskara erabiltzen ez den, saihestenden, heinean.
‎Hala, hedapen kontratuan, edozein subjektuk izan dezake gizarte mailako hedabide batean tarte bat, hor publizitate mezu bat jarri eta hedatu dadin. Ildo horretatik, PLOren 17 artikuluko «publizitario» adjektiboak ez dio erreferentzia egiten mezua igortzen duen subjektuari, hedaturiko komunikazioaren talde izaerari eta negozioak sustatzeko duen bere konbentzigarritasunari baizik.
2014
‎Hortxe dago narrazio honen inflexio puntua. Emakumeak jarraian galdetzendio seme aberatsik duen berarekin ezkontzeko eta taxilariak esaten dio bera ez delahorrelakoa, argi dagoela rol bat antzezten ari dela. Une horretantxe erabakitzen dutaxilariak emakumearen ausardia, antzezpena zigortzea.
2015
‎Bestetik, Ekonomia Ekologikoaren (EE) finkatzea berantiarra da oso, nahiz eta haren printzipioen lehen zantzuak aspaldikoak izan, naturaren ekonomiarekin lotzen baitira. Hala ere, EE ez da 1970eko hamarkada arte sendotasunez plazaratuko mundu akademikoan, nahiz eta harrezkero bide azkarra ezagutu duen bere finkatze prozesuan.
‎Hori dela-eta, ikus entzunezko lengoaia berri baten sintaxia aurkitu behar du transmedia narratibak (transmedia storytellling) (Jenkins, 2006; Scolari, 2013; besteak beste). Hemen ikuspuntua eta denbora elementu gakoak dira, ikusleak berak erabakitzen duelako zenbat denbora iraungo duen «emanaldiak» edo zer ikuspuntu hartuko duen bere ibilbidean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia