Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 50

2008
‎Honelako ondorio batek, zentzu batean zein bestean, tratatuetan jasotako terminoen azterketa eskatzen du, baina Auzitegi Gorenak lehen ikusi ditugun terminoei ez die aipamenik zuzentzen, haien eduki konkretuak sententzia honen objektua gainditzen duela esateko ez bada. Horrela, bada, zaila da ulertzea nola irits daitekeen ondorioztatzera azken tratatu honen kasuan, facilidades?
2009
‎Oro har, publikoak ez diren euskarazko hedabideetan ari diren lan-taldeak txikiak dira eta egitasmoen tamainak bertan diharduten profesionalen lan baldintzetan erabateko eragina duela esan daiteke. Eusko Jaurlaritzak aztertu dituen hedabide gehienetan, langile kopuru horrek ez baitu ahalbidetzen langile ordezkaririk aukeratu ahal izatea, ezta enpresa komitea izendatzerik ere.
‎Elkarlanetik: «AHTk N1eko eta A8ko trafiko astunaren gehiengoa bereganatuko duela dio. Argudio hau gezur hutsa da.
‎AHTren proiektuak kaltetuko dituen udalerrietan bizi direnen gehiengo zabalak proiektu honekin zerikusia duten gaien inguruan informazio gutxi edo informaziorik ez duela dio(% 33k eta% 42k, hurrenez hurren). Aitzitik, bostetik batek soilik(% 21) dio informazio zerbait duela eta berrogeita hamarretik batek(% 2) informazio asko duela.
2010
‎Eragile kultural horren garrantzia atzemangarria da harreman esparru zabalagoan, baita komunitatearekiko ordezkatzen dituen balio oinarrietan ere. Txapeldun kontsakratuak, bere osoan, ikonoaren izaera metaforiko iragankorra bereganatzen duela esan liteke, une batez bada ere, izaera liminalaren ezaugarrien baitaratzaile, balio horiek errealitatea adierazteko duen sintesi gaitasunean kondentsatzen baititu: subjektu estetiko/ etiko eraberritua, «taldearen aurrean eraldatua baina berdina» (Turner, 1988).
‎Horrela, bada, Hymesek 1972an gaitasuna gizakiak izan ditzakeen gaitasunen kontzepturik orokorrena dela adierazten du eta gramatikaren ezagutzaz gain, inguru soziokulturalak ere garrantzia duela dio. Era berean, hizkuntza eredua ekintza komunikatiboek eta ingurukoak zehaztu behar dutela gaineratzen du.
2011
‎Prozesu horiek guztiak hitz batera biltzeko, Scott Lash ek «informazionalizazioa» darabil (2002). Ekonomia, eta harekin mundua, informazionalizatzen ari dela dioenean, gutxi asko, produktu materialen hegemoniarenak egin duela esan nahi du; oraingo aberastasuna ez dago «berdina metatzean», ezberdina norberarentzat erregistratzean baizik. Edozer dela ere, kontua beti izango da zer edo zertan berezia izatea.
‎Anaren berezko izatearen berri berak margotzen dituen koadroetan ikusten da, alaitasuna eta bizitasuna transmititzen baitute, haren oraina dira, ez iragana. Horregatik, Justinek bere subkontzientea liberatzeko sakontasun handiagoarekin margotu behar duela esaten dionean, Anaren erantzuna honakoa da: «Yo pinto para olvidarme, para salirme, no quiero profundidad».
2012
‎Gazteen mintzoari buruz ari denean (2010: 121), aldakortasun handia sumatzen duela dio. Soziolinguistikako ikerketa sakonaren falta azpimarratzen duen arren, haren esanetan, badirudi gipuzkoar ereduek gero eta indar handiagoa dutela Araitz Betelun.
‎363) dioen legez, Grezian antzeman daitezke funtzio horren lehenengo zantzuak. Gainera, nahiz eta ideiarik zabalduena izan identitateek eragiten dituztela hizkuntzak eta hizkuntzek eta identitateek testuak, Greziako kasuak alderantzizko kausalitatea erakusten duela dio Even Zoharrek (id. 364), alegia, testuek eragin zutela modu zehatz bateko identitatea.
2013
‎Aldagai ez finantzarioen artean, EFQM ereduan oinarritutako kudeaketa kontrolerako sistemak hezkuntzaren kalitatearekin lotutako aldagai ukiezinak ere neur ditzake, modu kualitatibo batean bada ere. Ondorioz, hezkuntza erakundeak bezalako izaera soziala duten erakundeen kasuan (publikoak nahiz pribatuak), EFQM ereduak helburu sozialen eta ekonomikoen arteko oreka bermatzen duela esan genezake.
‎Akats ortografiko eta gramatikalei erreparatzeaz gain, hizkuntzaren funtzio komunikatzailea betetzen dela ziurtatu behar du hizkuntza arduradunak. Jakin behar du, batzuetan, euskaraz emandako esaldi biribilenak ez duela esan nahi testuinguruan baliagarria denik; esate baterako, kakofonikoa bada edo irudiekin ondo ez badator (dela neurriagatik, dela testuinguruagatik), zer edo zertan huts egiten duen testuak antzeman du, eta beste bat moldatzen jakin. Ezin da ahaztu entzuteko izango den produktu bat atontzen dela ikus entzunezko lanetan, eta ez irakurtzeko.
‎Itxaropen ezkutu horrek, baina, ez du eraginik ustekabeko amaieran. Exekutiboen bulegora igotzen da eskulangilea eta fabrika uzten duela esaten die amorruz. Peoiaren nagusitasuna agerian geratzen da orduan.
‎«Nire ustez, ez da ezer pasatzen kuleroak janzten edo garbiketa egiten laguntzen badizute, baina, betiere, zerbaiten trukean bada; aurrekoak ez du balio gero zurekin zer egin ez badakite, eguzki printza batekin goza ez badezakezu, irakurtzerik ez baduzu, musikarik entzun edo bestelakorik ezin egin baduzu? Hori horrela balitz, ez luke zentzurik, hobe desagertzea, baina gurpil aulkian dagoen pertsona, garbiketa egiten lagundu arren, ondoren lorategira eramaten badute, loreei erreparatu edo libururen bat irakurtzen badu edo dena delakoa, orduan oraindik ere merezi duela esango nuke».
‎% 53,6k liburuak irakurtzen ditu,% 87,9k eguneroko prentsa,% 47,7k aldizkariak, eta% 10,4k komikiak. Nolanahi ere,% 53,6 izango litzateke ohiko irakurlea, gutxienez hilabeteroko maiztasunez irakurtzen duela esaten duena(% 29,8k egunero edo ia egunero,% 17,1ek astean behin edo bitan, eta% 6,7k hilean behin edo beste). Literatura irakurtzen dute gehien, askogatik:
2014
‎– Kontseilu Errektorearen arduretako bat parte hartzea sustatzea izan dela uste dute eta muskulu hori sendo mantentzeko ahalegina egiten duela esatean ere, ados daude kide gehienak.
2015
‎Nik uste dut inguruko herrietakoak ere horrekin ohitu direla». Beraz lehentasuna beren webgunea sustatzeak duela dio.
‎Pirinioetako komunikabideetako arduradun eta langileekin egindako elkarrizketetatik garbi atera da lanaren antolaketak buruhauste handiak sortzen dituela. Beren hedabiderako sortutako edukiak klik baten bidez partekatzeak ez die kezkarik sortzen, baina plataformak hori baino zerbait gehiago izan duela diote, eta koordinazio bat dela. Denek kalkulatzen dute dedikazio zerbait ezarri diotela proiektuari.
‎Eskualde prentsak ehun sozialari eusten parte hartzen duela dio Ballarini k (2012), informazio zehatza eta praktikoa eskaintzen duelako. Ikerketa guztiak ez datoz bat, ordea, tokiko prentsaren eta komunitatearekiko atxikimenduaren arteko lotura baieztatzeko orduan.
‎Maialen Lujanbiok dramatikotasunerako joera hori kritikatu zuen Azpeitian (2012) eskainitako hitzaldi batean. Azken aldian bertsolaritza literaturizatzen ari dela ematen duela zioen berak, neurri luzeetarako joera dago eta publikoa hunkitzea malkoa eragitearekin nahastu izan da sarri. Ondorioz, drama izugarriak eraikitzen ditu bertsolariak, eta horrek sinesgarritasuna galtzea eragin dezake.
‎mutilen batek gai horrekin abestu balu, zeinen paperetik jardungo zukeen? Oro har bertsolariak bere generotik jarduten duela esan arren, ez da beti horrela, eta aipagarria da bi mutilek emakumeen rola hartzea prostituten paperetik aritzerakoan, gaiak horrela zehaztu ez arren. Hori aurrerago sakonduko dugu.
‎«Igor autobusean doala Maialen bere ondokoa telefonoz hizketan hasi da. Bikotekideak jo egiten duela eta gehiago ezin duela esanaz jardun da, negarrez hasi eta moztu duen arte. Musuzapia eskaini dio Igorrek».
‎Beraz, nola defini daitezke gizarte zerbitzuak? Doktrinaren barnean, bi korronte daude, hau da, alde batetik, gizarte zerbitzu kontzeptuak zentzu bikoitza duela diotenak, eta, bestetik, gizarte segurantzaren prestazioak direla diotenak.
2017
‎horietan guztietan da ageriko eta erakusgai. Halako tokitxoa erdietsi duela esan daiteke. Zinez habiatoki mugatua, sortzez baina, aldameneko hizkuntza juridiko ahaltsuaren itzulpenez bizi dena nagusiki, baina aldi berean, nortasun beregainekoa.
‎Arte sorkuntzan bertan parte hartzearen eta nolabait «eskuak bustitze»aren testuinguruan garbiro atzematen dugu artelan baten edota sorta zein segida baten «argitze»aren garrantziak ez duela esan nahi, halabeharrez, arteaz idazteko premia
‎Egile horrek bere liburu bilduman aipatzen du Eudal Carbonell en ustea, zeinak «gizakia kontraesan handi bat» sortu duela baitio, «primateen gorputzak eta garunak ia ez dute erlaziorik gaurko aurrerapen zientifiko eta teknologikoekin», baliabide eta teknologian garatu gara, baina oraindik ez dugu bere osotasunean lortu gizaki izatea, «humano» bezala ulertuta. Teknika teknologia zientziak eta gizarteratzeak espezie berri baterantz eramango gaituela aipatzen du, eta gure egin dezakegu premisa hori UEUren baitan, ezinbestekoa baitugu gure giza antolaketaren eredu berrietara so egitea, behatuz bideak norantz garamatzan eta oinarriak ezar ditzagun.
‎Kultura, jokabide eta lan ohitura bertsuek elkarlana nabarmen errazten dute, horregatik ahultzen da era nabarian distantziaren eragina, herrialde berberaren barnean diharduten erakundeen elkarlana aztertzen bada (Ponds, van Oort eta Frenken, 2007). Ikerketa batzuek Europan distantzia efektu hori ahultzen ari den frogak aurkitu dituzte, eta herrialdeen arteko integrazioak muga politikoen eragina distantzia geografikoaren atzetik utzi duela diote (Hoekman, Frenken eta Tijssen, 2010).
‎Nahiz eta 2014 urtetik aurrera lurralde horien ekoizpen zientifikoak behera egin duen (ikus 3 irudia), elkarlanak gora egiten jarraitu du, Akitania Espainia datuen salbuespenarekin. Akitania Espainia elkarlanak joera irregularra aurkezten du 2008 urtetik aurrera, baina ditugun datuen argitan geldotzeko joera nahiko argia erakusten duela esan genezake. Salbuespen horren arrazoiak ezin ditzakegu jakin lan honetan erabili ditugun datuetatik abiatuta, beste ikerketa batzuen eskutan uzten dugu fenomeno hori argitzea.
2018
‎Hori horrela, Tejerinak, Carbajok eta Martinezek (2012) bildutako datuetatik lokal bat izatearen grina adin txiki batetik agertzen dela ondoriozta dezakegu, errepikatzeko joera bat ezartzen delarik (argi ikusten da, nahiz eta errekurtso ekonomikorik ez izan, gazteak lokal batera sartzen direla, eta horrek fenomeno honen garrantzia azpimarratzen duela esan dezakegu).
‎Hori horrela, beste figura batzuez gain, lonjen fenomenoaren aurrean hezitzailearen funtzioak presente egon behar duela esatera ausartzen gara; izan ere, profesional horrek dituen gaitasun eta konpetentziak kontuan izanda, haren zereginak lonjetan baliotsuak eta beharrezkoak izan daitezkeela uste dugu.
‎Portaera oldarkorraren agerpenak bizi ziklo osoan zehar hauteman daitezke; izan ere, gizabakoen ontogenian egonkortasun maila bat duela esan daiteke (Harachi et al., 2006; Tremblay, Hartup, & Archer, 2005), haurrekin eta nerabeekin egindako ikerlan longitudinaletan aurkitu den bezala (Côte, Vaillancourt, Barker, Nagin y Tremblay, 2007; Underwood, Beron, y Rosen, 2009). Hala ere, agresibitate hori adierazteko formak heltzen garen bitartean aldatuz doaz (González Peña, Carrasco Ortiz, Gordillo Rodríguez, del Barrio Gándara eta Holgado Tello, 2011).
2019
‎(12) Bestetik, erdera ikastea oztopatzen duela esan duzu euskaraz ikasteak, baina euskerak ez dio erderari ezertan oztopatzen. (A15).
‎Poema bakarrizketa erakoa da, neskak lehen pertsonan hitz egiten du eta aitari zuzentzen zaio (bigarren pertsonan). Mehatxuzko tonu argia du poemak, aitak ezkondu ezean bere nahia beteko duela baitio neskak (Ma volonté feray), ezkontzea, alegia (ikus gorago ezkonduaditzaren adierei buruz esandakoa). Gure poemaren gai berbera du, baina formalki desberdina da:
‎Amaia Perez Orozcoren (2015) planteamenduari helduz, ekonomia feminista nola ulertzen duen aipatu beharra dago, kapitala bizitza gatazka bertan kokatzen baita. Ekonomia feministak analisiaren ardatza kapitalaren balorizazio prozesuetan jarri ordez, bizitzaren jasangarritasun prozesuan jartzen duela dio. Azken finean, soilik ekonomikoak izan daitezkeenak (ordainketen balantzaren garapena, berrikuntza teknologikoak, ekonomia librean oinarritutako tratatuak, makroproiektuak eta abar) egunerokotasunera ekartzean sortzen den analisia da, hots, horiek, subjektu bakoitzarengan nola eragiten duten ikustea, bizitzan zer eragin duten ikustea.
‎Aipatzen du zapalkuntza oso modu desberdinetara bizitzen dela jakin behar dela. Gainera, intersekzionalitateak zapalkuntza konplexua dela ulertzen duela dio eta, beraz, modu horretara erantzun behar zaiela; autore horren aportazioa intersekzionalitatearen baitan, opresioaren edo dominazioaren matrizea da, «Matrix of domination» izenez ezagutzen dena. Intersekzionalitatetik sortutako erreminta kontzeptual bezala ulertzen da eta, kontzeptu horrekin, gizarte batean dagoen boterearen antolakuntzari egiten dio erreferentzia eta dominazio dinamikoa erakutsi nahi du.
2020
‎a) Jarduteko gaitasunari begira, doktrinaren zati batek defendatzen du, adingabeek eskubide eta askatasunak egikaritzeko ahalmena baldin badute, horien egikaritza zuzena zaintzeko Administrazioak ere ahalmena izan duela (Martín Retortillo, 1976: 45 eta 46), baina doktrinaren beste zati batek, aldiz, esaten du eskubide baten egikaritza izateak ez duela esan nahi ulermen osoaren edukitza izatea (Rebollo, 1989: 645, 646 eta 647);
‎Arau hausteen zigorrak legeek soilik ezar ditzaketela eta ahalmen hori legegileak soilik eduki behar duela zioen Beccaria legelari eta filosofo frantsesak (Beccaria eta Arouet, 1998: 34).
‎Nola handitu daiteke bezeroek jasotako balioa? Orokorki esanda, autore horiek artistaren sormen askea eta kontsumitzailearen eta artelanaren arteko independentzia defendatzen dute, baina aldi berean azpimarratzen dute horrek ez duela esan nahi marketinak soilik produktuari bideratuta egon behar duenik. Marketinaren erabilerak kontsumitzaileen beharren eta integritate artistikoaren arteko oreka bat bilatu behar du.
‎Halaber, erantzun ezberdinen bat ere topa daiteke irakasleen artean eta bada ikertzeko tresna berririk jaso duela esan duen irakaslerik. Esaterako, liburutegiko zerbitzuen berri izateak ikertzeko lagundu duela esan du (I).
‎Halaber, erantzun ezberdinen bat ere topa daiteke irakasleen artean eta bada ikertzeko tresna berririk jaso duela esan duen irakaslerik. Esaterako, liburutegiko zerbitzuen berri izateak ikertzeko lagundu duela esan du (I).
‎Esaterako, aipatu dute egoera honek arazoak erlatibizatzen, enpatia izaten edo UPV/EHU bere osotasunean ezagutzen lagundu duela. Makulu bezala ere balio duela esan dute; azken finean, bakarrik ez sentitzeko eta ikuspuntu berriak topatzeko baliagarria egin zaie. Horrenbestez, bereziki esanguratsua da diziplina ezberdinetako irakasleen arteko harremana sustatzea elkarrizketatuek diotenaren arabera.
‎gaztelaniak eta frantsesak euskara zapaltzen dute; euskararen baitan, zutanoak hitanoa zapaltzen du. Hitanoaren kasuan ez litzateke zuzena tokak noka zapaldu duela esatea, baina hor ere beste faktore batzuen eraginez ahuldutakoa irten da galtzaile. Boteretsuak ahula, aberatsak txiroa, gehiengoak gutxiengoa, gizonezkoak emakumezkoa.
‎Amara Berri (17 eskola), Ikaskuntza Komunitateak (30 eskola), Proiektu bidezko ikaskuntza (1) eta sailkatzeko zailak diren 3 eskola (informaziorik ez). Argitu behar da gure erreferentzia markoan ez txertatu izanak ez duela esan nahi egiten duten berrikuntzaeta eraldaketa lana gutxiesten dugunik. Horretaz gain, kontsolidatuak egoteagatik ez ditugu baztertzen, lehenago aipatu dugun moduan desberdindu nahi izan ditugu hezkuntza proiektu alternatiboak eta pedagogia alternatiboaren kontzeptua bera.
2021
‎Hori da lanaren abiapuntua. Bertsoaren bereizgarri hori kontuan izanda eta taldeak nerabezaroan garrantzia handia hartzen duela dioten hainbat baieztapenekin (Oliva, Parra eta Sanchez Queija, 2004; Oliva eta Palacios, 2004; Orcasita eta Uribe, 2010), bertsoeskolen balio hezitzailea ikertu nahi izan dugu lan honen bidez.
‎Baina lexikoan oinarritu ordez, gramatika ezaugarrietan eginez eta egungo baliabide teknologikoak erabiliz; hots, ea gramatika ezaugarrietan ere ezaugarri bakoitzak" bere historia duen" ala ezaugarri batzuek baduten nola edo hala berdinak edo antzekoak izan litezkeen patroi geografikoak aztertzea. Hitz bakoitzak bere historia duela esatean arau fonologikoek ez dutela hitzetan eragiten ulertzen dugu, hitzak libre direla arauetatik, edo eremu bateko arau fonologikoek ez dutela zertan eragin hitzetan. Betiere, esaera hori" historia" hitzak duen zentzu edo esanahi nagusitik aldenduz eta portaera geolinguistiko propio bezala ulertuz.
‎Aldagai gramatikalen aldakortasun ereduen ezagutzan lehenengo urratsa da. Ikerketalerro honek arlo honetan aspaldidanik ezaguna den" hitz bakoitzak bere historia du" esaldiaren benetakotasuna aztertu nahi du; hau da, hitz bakoitzak bariazioeredu propioa duela esaten denean, ea gauza bera defendatu behar den aldagai gramatikalen kasuan ere. Edo, ostera, gramatika aldagaien artean jokabide geolinguistikoaren eredu berdinak dauden, lan honetan antzematen denez, eta metodo kuantitatiboak erabiliz eredu horiek ikusteko gai garen.
2023
‎Proiektuan parte hartzeak maila profesionalean ere eragina izan duela diote partaideek. Batetik, etorkizun profesionala zehazteko balio izan diela uste dute; izan ere, gradua amaitu ostean zer egin nahi duten edo zer bide hartu nahi duten erabakitzeko garaian proiektuan parte hartzeak lagundu diela diote.
‎Batetik, praktikak egiteko orduan esperientzia lortzen delako eta gizarte eragileekin kontaktuak egiteaz gain nola lan egiten duen ikasleak ezagutzeko aukera dutelako. Bestetik, proiektuan parte hartzean garatutako konpetentziak lana bilatzeko garaian ere laguntzen duela diote, eleaniztasunaren alderdiak hobeto komunikatzeko garaian laguntzen duela uste dute.
‎Politika liskartsua —contentious politics deritzona— politikagintza eredu jakin bat izendatzeko erabiltzen den kategoria kontzeptuala da. Bourdieuren champ kontzeptuaren esanahia abiapuntu hartuta (Bourdieu, 1991; 1999; Bourdieu eta Wacquant, 1992), politikagintzaren barruan politika liskartsuak esparru bereizia osatzen duela esan daiteke. Hau da, funtzionamendu arau jakinak dituen espazio sozial autonomoa da, barnean botere harremanen arabera egituraturik dagoena; gune horren parte direnak edo izan nahi dutenak bertan baliotsu jotzen diren baliabideak eskuratzeko lehiatzen dira.
‎1 Badiou k bizitza erretzea" berehalakoaren kultu nihilista" moduan definitzen du. Era berean, lotura egiten du" no future" lema ospetsuarekin, eta bide horrek ondorio iraunkorrik ez duela dio: " ez dago eraikuntzarik".
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia