Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2009
‎Adibidez: geure bizitzan helburuak jartzeak duen garrantzia ikusita, helburuak nola jarri azaltzen da, eta gurasoak erabakiko du zer lortzeko erabiliko duen metodologia hori.
‎Basfek argi eta garbi esan du zer lortu nahi duen lantegien itxierarekin: Horrela nabarmen handituko dugu lantegi horien gaitasuna [lanean jarraituko dutenena] eta hobetu egingo dugu kostuen egitura.
2012
‎Helburu didaktikoen araberako materialak erabili behar dira, hau da, hezitzaileak argi izan behar du zer lortu nahi duen txokoan erabiltzen dituen materialekin, gero, helburuak lortzeko balio izan dioten ala ez eta aldatu behar diren jakiteko. Hezitzaileak materialen aurkezpen sinplea eta azalekoa egingo du, haurrengan jakin mina eta esploratzeko gogoa pizteko.
‎Europako 30 herrialdetako hezkuntza ministerioek, eskolek, irakasleek eta ikertzaileek osatzen dute, eta eragile horiek elkarlanean aritzea sustatzen du, etorkizuneko gelaren ezaugarriak zehazteko. Future Classroom Lab en helburuak argi deskribatzen du zer lortu nahi den: “ikasgela konbentzionalak eta ikasteko beste espazio batzuk erraz berrantolatzeko modua ikusten laguntzea, irakaskuntza eta ikaskuntza estiloak aldatzen laguntzeko”.
2020
‎Baina" Burdinezko Anderea" ez da geldirik egon. Denetan oihukatu du zer lortu duen sozial alorrean: 40 miliun Brasildar atera ditu miseriatik.
2022
‎«Amei buruz baino gehiago, ama horien atzean dagoen pertsonari edo emakumeari buruzko narrazio batzuk direla esango nuke». Egoera edo hausnarketa jakin batetik abiatuta osatu ditu istorioak, eta argi izan du zer lortu nahi zuen: «Askotan, badirudi emakume bat ama denean ama besterik ez dela, hori dela haren izaera guztia.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia