2007
|
|
Lehenik eta behin, ikastetxe bakoitzean, hezkuntza erkidegoak erantzukizunez erabaki behar
|
du
zer balioren arabera hezi nahi dituen ikasleak. Balio horiekzein diren erabaki eta gero, ikastetxearen hezkuntza proiektuan sartu behar dira; hau da, ikastetxeak eskaintzen duen hezkuntzaren oinarrizko alderdiak, ikastetxearen helburu nagusiak, ikastetxeko osagaien egitura eta funtzionamendua etaantzeko edukiak jasotzen dituen proiektuan (Zabaltza, 1996).
|
|
Errendimenduaren balorazioak neurtzen
|
du
ZER balio eskaintzen duen langile bakoitzak.
|
2008
|
|
Bilatzaileek bilatzen ari garen gaiari buruzko informazio guztia ematen dute, eta saiatzen dira informazio aipagarriena hasieran jartzen. Erabiltzaile bakoitzak, gero, aukeratu egiten
|
du
zerk balio duen eta zerk ez. Adibidez, gerta daiteke iritzi orrialde batean informazio oso interesgarria egotea, eta merezi izatea iritzi hori irakurtzea, esaten duenarekin ados ez bagaude ere.
|
|
Ez nuke jakingo horrelakorik egiten, eta gainera informazio mordoa falta zait. Ez naiz aditu bat, gure prozesua âeta lagun on batzuenaâ besterik ez dut ezagutzen, nazio bakoitzak bere legeak zein xehetasunak ditu, eta Txinarako balio duenak ez
|
du
zertan balio Etiopiarako. Informazioa nahi duenak erakunde publikoetara jotzea dauka eta han jakinaraziko diote zer egin behar duen haur bat adoptatzeko.
|
2009
|
|
Bi audifono erosteak ez
|
du
zertan balio bat erosteak halako bi.
|
2011
|
|
Alabaina, giza metabolismoarentzat balio duenak ez
|
du
zertan balio beste espezieentzat. Ardien zelulak, hain zuzen, ez dira gai zisteina sintetizatzeko, ez metioninatik abiatuta, ezta beste molekula batetik abiatuta ere.
|
2012
|
|
Kudeaketa Elkarteak erabakitzen
|
du
zer baliotan inbertitu.
|
2013
|
|
Mikroorganismo horien kopurua eta aniztasuna aldatu egiten dira erditze motaren eta amaren pisuaren arabera. Artikulu honek azaltzen
|
du
zertarako balio duten amaren esnearen bakterioek eta zergatik diren hain garrantzitsuak haurrarentzat. Era berean, formula esneak amaren propietate berak zergatik ez dituen ere aztertzen du.
|
2014
|
|
Hala adierazten dute nazioarteko erakundeek, horiek kontserbatzearen garrantzia nabarmentzen baitute. Artikulu honek azaltzen
|
du
zertarako balio duten basoek.
|
2015
|
|
Neurketa guztiek, zehatzenak ere, zehazgabetasun edo ziurgabetasun bat dute beti. Zehazgabetasunak mugatu egiten
|
du
zer balioren artean egon behar duen benetako balioak.
|
2017
|
|
Balio naturala eta kulturala duen finka baten jabearen eta erakunde baten arteko borondatezko akordio honek, elkarte edo udal batek bezala, ondare hori kontserbatu eta leheneratu egiten du. Artikulu honek adierazten
|
du
zertarako balio duen lurraldearen babesak, munduko eta Espainiako adibideak eta herritarrek nola lagun dezaketen ingurumena babesteko figura hori orokortzen.
|
2019
|
|
Ez nuke jakingo horrelakorik egiten, eta gainera informazio mordoa falta zait. Ez naiz aditu bat, gure prozesua eta lagun on batzuena besterik ez dut ezagutzen, nazio bakoitzak bere legeak zein zehetasunak ditu eta Txinarako balio duenak ez
|
du
zertan balio Etiopiarako. Informazioa nahi duenak erakunde publikoetara jotzea dauka eta han jakinaraziko diote zer egin behar duen haur bat adoptatzeko.
|
2021
|
|
Hori ere ulertu behar da. Estatuan gertatzen diren aliantzak, gero, esparru sindikalera eramaten saiatzen dira, baina politikan balio duenak ez
|
du
zertan balio izan sindikalismoan. Sindikalismoak espazio autonomo bat behar du.
|
2023
|
|
Edonola ere, funtsezkoa da lekuan lekuko formula bat bilatzea eta probatzea. Formula berberak ez
|
du
zertan balio herri guztietan, nahiz eta besteen esperientziatik izugarri ikasten den. Besteen funtzionamendua ezagutzearen garrantzia argi gelditzen da, adibidez, herri batean etxe bat sortu nahi dutenean.
|