2004
|
|
Hobbesek egin zuen legez, Lockek giza kontratuarekin hasten du bere larta. Hobbesek ezbezala, Lockek ez
|
du
uste estatua giza irrazionaltasunaren ondorioa denik. Alderantziz, bere ustez, gizakia razionala dclako, natur estatuan hiritarrak, beren eskubideak babesteko, gobernu zibilabeharrezkoa dela konturatuko dira.
|
|
Bide horrek Schleiermacherengana eramango gaitu, geroxeago. Sakonean, erlijio sentimendua eragiteko garaian, argudio filosofikoetan ez
|
du
usteonik. Herderrek garbi crakutsi z.uen erlijioa gizaki osoari dagokion zerbait dda eta ez dagoela arrazoi hutsari lotua.
|
2005
|
|
Lakainketa espirala garapen determinatuarekin erlazionatu izan da sarri askotan, eta modu berean, lakainketa erradiala garapen indeterminatuarekin. Izatez, kontu horretaz lortu den datu mordoak egiaztatu egin
|
du
uste zabal hori, eta, dirudienez, salbuespen gutxi dago orokortasun horretatik urruntzen denik. Hori guztiori dela-eta, pentsatu izan da lakainketa ereduek ahaidetasun filogenetikoen gako posibleren bat adieraz dezaketela.
|
2006
|
|
68), baina zalantzak daude ferrerías de monte direlakoen berdinak ote ziren, hau da, haizeolak edo agorrolak ere deituak diren horien berdinak, hain zuzen. ...tik banatzeko, gero kolpatuz landu ahal izateko eta, horrela, eskoriak kendu eta bigarren lanketan goritu eta lingoteak egiteko271 Ola horiek haranetara eta erreka ondoetara hurbiltzen joan ziren, egur ikatza produzitzen zen lekuetara eta mea zegoen lekuetatik hurbil egoteko, eta geroago agertu ziren ur indarrez zebiltzan burdinolak edo zeharrolak XIII. mendetik aurrera272 Baina, J. A. Aspiazuk ez
|
du
uste ferrería masuquera hitzak esanahi hori zuenik, haizeola edo agorrolarena, alegia. Egile horrek dioenez, altzairua273 egiten zuten burdinolak ziren masuquerak eta haien maisuak maestros masuqueros deitzen ziren, olagizonak izan beharrean, behintzat berak Arrasaten XV. eta XVI. mendean ikertutakoaren arabera.
|
|
Teknikaren aurrerapenarekin batera arazo sozial tradizionaletako batzuk gainditzeko aukerak handiagoak dira, bai; baina, aldi berean, gizakien dominaziorako eta suntsipenerako gaitasunak areagotzen dira. Beraz, Weber-ek ez
|
du
uste, baikortasun ilustratuak egiten zuen moduan, aurrerapen teknikoak zuzen garamatzanik aurrerapen praktiko moralera.
|
|
Puntu honetan beste ñabardura garrantzitsu bat egin behar da. Izan ere, Weber-ek ez
|
du
uste ekonomia kapitalistak arrazionaltasun formalaren hedapena dakarrela-eta (arrazionaltasun materialaren kaltetan), ekonomia molde horrek inongo printzipio normatiborik kontuan hartzen ez duenik; hots, arrazionaltasun material oro desagertzen denik. Horrela balitz zelan esplikatu etika protestantearen inguruan egiten duen analisia?
|
|
analisiaren egilearen nortasuna, haren neutraltasuna, eta baldintza tekniko eta zientifikoak. Ikerketa osorik argitaratzen ez bada, zabaltzen ez den atalak ez
|
du
uste okerra sorraraziko; hau da, datuak ez dira manipulatuko; emaitzen hedapen partziala litzateke horren adibide esanguratsua, hots, iragarlearen produktuaren balioespen ona bakarrik zabaltzea emaitza txarrak aipatu gabe167.
|
2007
|
|
ciudadano vasco, citoyenbasque?) izateko, ehun euskalduneko 73k, 81ek, 79k (EAEn, Nafarroan, Iparraldean, hurrenez hurren) euskara ezinbestekotzat jotzen dute. Erdaldunetan, berriz, EAEn soilik 66k eta Nafarroan 51k
|
du
uste berbera. Euskal herritarra izateko ezdago derrigortasunik, borondatea nahikoa da, euskal herritarra izatea aukerakoa da, nonbait, nork bere burua irudikatzeko aukerako bide bat.
|
2011
|
|
Etahelburua egokia izan arren, zuzendaritza eszeptikoa da, seguruenik errealitateakbehartuta. Ez
|
du
uste halako proiektuak gauzatu daitezkeenik.
|
2012
|
|
279). Haatik, ez
|
du
uste epe labur edo ertainean halakorik lor daitekeenik; hori dela-eta, integrazioairtenbide ez errealistatzat hartzen du. Ondorioz, sistemaren jite demokratikoari eutsinahi izanez gero, aniztasuna kudeatzeko hiru irtenbide proposatzen ditu aukeran (Lijphart, 1977a:
|
|
Horren inguruan, Lijphart ek (1977: 44) zalantzan jartzen du autonomia emateak dinamika sezesionista indartzen duenik; aitzitik, hori hala balitz, ez
|
du
uste txarra edo desiraezinadenik. Eta gaineratzen du, burujabetzaren nahia ez dela desagertzen autonomiarikez badago.
|
|
analisiaren egilearen nortasuna, haren neutraltasuna, eta baldintza tekniko eta zientifikoak. Ikerketa osorik argitaratzen ez bada, zabaltzen ez den atalak ez
|
du
uste okerra sorraraziko; hau da, datuak ez dira manipulatuko; emaitzen hedapen partziala litzateke horren adibide esanguratsua, hots, iragarlearen produktuaren balioespen ona bakarrik zabaltzea emaitza txarrak aipatu gabe188.
|
2014
|
|
(6b) Ollanta Moises Humala teniente koronelak ez
|
du
uste bakarrik dagoenik(...)
|