2000
|
|
Bizilekuari dagokionez, markatuagoa da ETB1en kasuan herri txiki eta ertainetanikus entzule direnen parte hartzea, hiriburuetan txikiagoa dena. Ikasketa mailarenarabera, ETB1ek markatuagoa
|
du
lehen mailako ikasketak dituztenen presentzia, unibertsitatekoak dauzkatenekin batera.
|
|
Klein-en fantasiak instrumentalizatzen
|
du
lehen mailako bulkaden sinbolizazioa eta gero berak sortzen ditu pentsamenduaren niaren funtzioak. Lehen mailakodesira eta irrikak eta subjektua kanpo munduarekin harremanetan jartzen dutenniaren funtzioak elkartzen ditu.
|
2002
|
|
datuen transmisioa, energiaren garraioa, autobideak eta trenbide sareak europarrak dira, eta, hortaz, beren garapena eragotz dezakeen edozein trabarikgabe egon behar dira. Garapen horrek, sektore publikoak sareen erregulazioa etaantolaketari ekitearekin abiatuko litzatekeena, erregulazioen, arau teknikoen, etaabarren homogeneizazioa eta harmonizazioa eskatzen
|
du
lehenik eta behin. Azpiegitura sare desberdinen harmonizazioa Europako Batasunaren erronka nagusienetako bat da.
|
|
Paz y medios de comunicacion en el Pais Vasco eta Kazetagintza etaBakea Euskal Herrian izenburukoak dira horiek. Petxo Idoiaga katedradunakematen
|
du
lehena; komunikazio honen egileak, berriz, bigarrena, irakasle biakelkarrekin ari dira lanean gorago aipatu dugun ikerketa proiektu horretan?. Hogeita hamar orduko ikastaro horien antolatzaileak EHUko Ikus entzunezkoKomunikazioa eta Kazetaritza Sailak dira, eta ikasturte honetan ere eskainiko dira.
|
|
Autore horren tesia mugatzen duten bi datak() arras esanguratsuakdira. Thompson ek aipatu zuen ekonomia moralaren suntsiketarekin zerikusi zuzena
|
du
lehenak. Bigarrenak, ordea, gerrate karlistekin du lotura estua.
|
|
Masa komunikazioaren esparruan garabidean dauden herriek Mendebaldean aurkitu ohi dituzte tresneria komunikatiboa eta eduki mediatikoa. Paradoxikoa bada ere, Hirugarren Munduak oso gutxi erosten dio Hirugarren Munduari; nahiago
|
du
Lehen Munduaren faszinazioa, nahiago du haren inperialismoa liluragarria.
|
2005
|
|
1 Garapen normala. Itsas barraskilo honek lakainketa espirala erakusten du, eta lobulu polar nabarmena edukitzen
|
du
lehen eta bigarren zatiketetan. Horrela izanik, D zelulak jasotzen du lobuluko plasma.
|
2006
|
|
Jakina, hori egiten
|
du
lehen pertsonan egoera zehatza oso gertu bizitakobatek, testu ia erabat autobiografikoetan. Aurreraxeago, honela irakurtzen dugu: De Gaullek ez du kontzentrazio eremuei buruz hitz egiten, harrigarria da zerpuntutaraino ez duen haiei buruz hitz egiten, zer puntutaraino igartzen zaion ez duelaherriaren oinazea garaipenean txertatzeko asmorik, eta dena, berari dagokion rolakpisua gal ez dezan.
|
2007
|
|
Osotasuna bera hobeto ulertzeko egiten da hala. Horretarako, analisiak arazoaren deskonposizioa bideratzen
|
du
lehen urratsean, osagaiak eta barne muinak banan banan ikusi ahal izateko. Ondoren, sintesia egiten da, perspektiba berri baten arabera berriro bilduz osagaiak.
|
|
Definizioak harreman zuzenean jartzen ditu definitutakoa (objektua) eta definitzailea (azalpena), identifikatu egiten
|
du
lehena (objektua) bigarrenarekin (azalpenarekin).
|
|
Pentsakeraren eta hizketaren arteko edo fusioa baieztatzen
|
du
lehenak, bigarrena, oso bestela, bi gertakarien arteko etena eta bereizketaren aldekoa delarik. Bere ikuspegitik begiratuz bi jarrera horiek ezeztatu egiten ditu Vigotski k, hizketazko pentsakera baten izatea baieztatuz eta pentsakeratik eta hizketatik ezberdina dela argituz1385.
|
|
Hala, bada, kortesia japoniarrak zerikusirik ez du, hi, zu ala berori erabiltzeagaz. Are, kortesia japoniarrak ez
|
du
lehen lehenik kortesiarekin batere zerikusten, izan liteke oso adeigabea ere (eta hizkuntzak, kortesia formak bezalaxe, deskortesia formak dauzka). Japonieran kortesiazko moldeek egundoko garrantzia dute, baina ez japoniarrak jende bereziki adeitsua direlako, ezpada bai, pertsonarentzat kontzepturik ez duelako hizkuntza japoniarrak gramatikan.
|
2008
|
|
Bizkaiko Foru Artxibategian aurkitutako dokumentu baten arabera, hiru gerrillarik sekulako sarraskia burutu zuten Eibarren, herri guztiaren sopinkutasunarekin, gainera. Idatzia, Thouvenot jeneralak Eibarko biztanleei bereziki zuzendutako ofizio bat da, eta merezi
|
du
lehen zatia transkribatzea:
|
|
Bestalde, bizi zikloaren ikuspegiak ekarpen garrantzitsuak egin dizkio pertsonen bizitza osoan zehar gertatzen den garapenaren azterketari, eta, horren ondorioz, gainditu egin
|
du
lehen aldien eremua, orain dela gutxi arte garapenaren psikologiak oinarri izan duen eremua, hain zuzen. Horregatik, tarte garrantzitsua emango zaio
|
|
– Hitz baten letra isiltzen badu, letra osoa bistaratu behar
|
du
lehenik; gero, hatzez errepasatuko ditu hitzaren letra guztiak, batez ere isiltzen duen letra; ondoren, letra eraiki edo idatziko du.
|
2009
|
|
Teklatu bidez jasotako izena aurretik existitzen bada %urtebetetze egituran, mezu bat pantailaratuko du abisu emanez, bestela urtemuga dataz galdetu eta sarrera berria gehituko
|
du
lehen egiten zuen moduan.
|
|
Funtzio honek array bat behar
|
du
lehen parametro gisa, eta $karKop gakotik abiatuta, $Zerrenda{ $karKop} luzera horretako hitzen array erreferentzia da, eta @{ $Zerrenda{ $karKop}}, berriz, array osoa.
|
2010
|
|
Merkataritzatrukeen eskualdekatze hau 3.6 taulan islatzen da: eskualde bakoitzak merkataritzan duen ehunekoak nabarmen baiesten
|
du
lehen aipatutako kontzentrazio geografikoa. Areago, hiru ardatz nagusi horietan sortzen diren fluxuen nondik norakonagusia eskualdearen baitakoa da.
|
2011
|
|
Auzi honetan, Fishmanek iritziz, zenbaitek pentsatuko
|
du
lehen mailara iristea ez dela bere horretan helburu bat, baizik eta bitarteko bat, hizkuntza txikiaren aldeko saioetan etengabe murgiltzeko arrazoia. Batzuek eta besteek hizkuntza indarberritzearen lehen maila honen inguruan izan ditzaketen eztabaida eta auziak onuragarriak izan daitezke hizkuntza txikiarentzat, Fishmanen ustez.
|
2012
|
|
Nafarroan ere euskarak proportzio gero eta handiagoa
|
du
Lehen Hezkuntzan: 1996/ 97 ikasturtean, ereduko ikasleak% 19,9 ziren eta 2006/ 07an% 28,8 Beredua ia ez da existitzen. A eredua, eremu ez euskaldunean hezkuntza publikoakeuskaraz eskaintzen duen aukera bakarra?
|
|
Sumak justizia eta oreka goiburu izanik, produkzio harreman herritarrak defendatuz, antropozentrismotik bioaniztasunera pasatzea
|
du
lehen erronka. Horrekin batera gizarte berria ikuspegi hegemonikoaren kontra arituz, baldintza material eta sinbolikoak berrinterpretatuz, araudi berria ezarriz eta kontzeptu neoliberaletatik bereiziz burutu nahi da.
|
2014
|
|
Azterbide honek (26) ko esaldietako perpaus nagusian argumentu inplizitu batpostulatzen du: osagarri zuzen bat (26a) n eta zehar osagarri bat (26b) n3 Argumentuinplizitu horrek PRO kontrolatzen
|
du
lehenean eta bigarren mailako predikazioajasaten du bigarrenean. Lehena bereziki interesgarria zaigu guri.
|
|
Ondorioz, genero ikuspegia aztertzeak horixe behar
|
du
lehen urrats, isildutakoahots horiek ikusgarri egitea, ahotsa gorpuztea. Baina, ikusgarritasun hori aldarrikatuondoren, beharrezkoa da bestelako gogoetak ere egitea, musikaren esparruaegituratzeko erabili ohi diren gizarte diskurtsoak azaleratzeko, eta auzitan jartzeko.Eta saio gutxi egin dira emakume horiek isiltasunera edo ikusezintasunera zerkeraman dituen aztertzeko, eta diskurtso edo praktika kultural horien logika salatzeko, baita iraultzeko ere.
|
|
Bestetik, amatasuna eta amaren gorputza, idealizazioetatik urruti, subjektufemeninoaren eszisio erradikalaren locus tzat aurkezten
|
du
lehen aldiz, «amatasunak»berekin eta inguruan dituen subjektua, hizkuntza, emakumea kontzeptu erlazionatueta banaezinak interrelazioan aurkeztu eta jarriz. Modu horretara, etorkizuneanetorriko ziren amatasunari buruzko planteamendu berriei, afera bere konplexutasunpsikiko eta sozialetan aurkeztu ahal izateko espazio alternatibo bat irekiz (Zerilli, 1992:
|
|
2,5 zentimetro inguruko izakia da; haren ezaugarriak giza itxurakoak dira jada; buruak gorputzaren erdia du gutxi gorabehera; begiak, belarriak, hatzak eta eskuak bereizten dira; barneko egiturak eratuta daude, eta funtzionamenduan, jada: bihotzak odola ponpatzen
|
du
lehen hilabetearen amaieratik aurrera, eta nerbio sistema kanpoko estimuluekiko sentikortasuna erakusten hasten da.
|
2015
|
|
Lan honetan Aisiazko Ikaskuntzen eta Ikus entzulerien Ikerketaren alorretara ekarpena eginnahi izan da denboraren zenbaketaz eta hedabidearen eduki testualaren azterketaz haratagodoan ikus entzuleen telebistarekiko aisiazko harremanen azterketaren bidez. Horretarakotelebista haren ikus entzuleen aisiazko esperientziarekin hartuemanean dagoen entitate konplexueta dimentsio anitzekoa bezala ulertu eta esploratu da, komunikaziorako teknologia bereiziedo aisiazko jarduera zehatz bainoago. . Telebistak jada ez
|
du
lehen zuen esanahi bera? (Shimpach, 2010: 1), eta, hartara, haren ikus entzuleriek ere ez lukete esangura bera izan behar.XX. mendeko parametro nagusiak denbora eta espazioa izan badira, XXI. mendeko euskalikus entzuleriaren ikerketek norbanako eta komunitateen esperientzia hartu luketeardatz.
|