2015
|
|
" Jainkoak ez dauka benedikatzerik kristautasun agor bat, espero dituen fruituak emaiten ez dizkion bat... Haren esperantzari erantzuten ez badiogu, bere salbamen egitasmoarentzat bide berriak urratzen jarraituko
|
du
Jainkoak, zuzentasun fruituak emango dituen beste jende batekin."
|
|
Aldaketa funtsezkoa galdatzen
|
du
Jainkoaren erregetzaren etorrerak. Jainkoaren erregetza mezutuz, esperantza piztu nahi du Jesusek eta guziak deitzen ditu pentsamoldea eta jokamoldea aldatzera.
|
2016
|
|
Erran dezagun, bestalde, Jainkoaren erreinatzeak alderdi pertsonala ere baduela. Gizakiek beren bizitzetan Jainkoaren ontasuna, urrikia, justizia eta adiskidetzea errepikatzen dituztenean erreinatzen
|
du
Jainkoak.
|
|
Ez dira beraz erranaldi zehatzzehatzak. Mintzaldia hasten
|
du
Jainkoaren erreinuak Biblian duen funtsezko lekua aipatuz. Jainkoaren erreinua guziz garrantzitsua da Itun (Testamentu) Zaharraren tradizioan, Jainkoaren salbamen asmoa eta herriaren esperantza adierazteko moldea baita.
|
|
Ildo hortarik, Jainkoaren erreinatzea liberaziotzat hartu behar da, ez karitatezko ekintzatzat soilik. Bestalde, alderdi historikoa du erreinatzeak; alabaina, zapalkuntza objektiboetarik askatzen
|
du
Jainkoak. Eta alderdi soziala ere badu; izan ere, liberazioa eta justizia herri batentzat dira.
|
|
Ez da hola. Berri Ona jakinarazteko, bakotxaren hizkuntza
|
du
Jainkoak hautatu. Molde hortan, bakotxak bere libertatean onartzen du edo botatzen.
|
|
Dolu 88 urte betetzeko eguna igurikatu
|
du
Jainkoak, bereganatzeko Jean Challet Suhartekoa. Osagarriaren partetik ez zen bulta huntan lagundua, bainan ezin hobeki inguratua izan da undar mementoraino bere esposaz eta zazpi haurrez.
|
|
Erosketak ez baitira bezperan egiten ahal? Bibliak galdetzen
|
du
Jainkoaren egunaren karietara, astoak ere pausuan egotea. Gure mundu zibilizatuan jendeak astoak baino gutiago dira.
|
|
gure jainko guziak: " Ez
|
du
Jainkoak kreatu gizakia baina gizakiak Jainkoa"...
|
2017
|
|
Zerk hunkitu duen barne barnean eta Bibliako zoin hitzek edo biziko zoin gertakarik hunkitu duten. Entzuten duen lagunak kasu emanen
|
du
Jainkoa nola mintzo den; lekuko bat bezala izanen da. Ez du bere ikusmoldea erranen, ez eta bere ideia.
|
2018
|
|
Aita Sainduaren Laudato si letran hau irakurtzen da: " Izakien interdependentzia nahi
|
du
Jainkoak... hainbat dibertsitatek eta desberdintasunek erran nahi dute izaki bat bakarrik ez dela aski beretzat ere, ezin direla izan elkarrekiko dependentzian baizik, batek bestea osatzeko eta elkar laguntzeko" (86)
|
|
Abuztuaren 20an Aita Sainduak gutun bat zabaldu
|
du
Jainkoaren populuari eta gutun hori girixtinoek errezebitu dute. Gehienetan Aita Sainduaren erranak, hitzaldiak eta predikuak, edo Elizaren bitartez, edo entziklika deitzen diren dokumentuen bitartez, edo heda komunikabideen bitartez, ezagutzen dira.
|
2021
|
|
" Zure nahia egin bedi zeruan bezala lurrean ere". Horrek erran nahi
|
du
Jainkoaren nahia egin dadila lur huntako gizon eta emazteen artean zeruan aingeruek eta sainduek egiten duten bezala. Jesusek nahi du beraz lurraren gainean zeruan bezala izan gaitezen eta hortakoz du pairatu Pasionea eta hortakoz da hil kurutzean, anitz sufriturik gure bekatuen erospenerako.
|
|
Bi mila urte hauetan miliarka giristinok errepikatu" Gure Aita" onartuko
|
du
Jainkoak, bai eta ere" Emaguzu egun huntako ogia". Miliar bat jende goserik dagola, bai, bainan hori gure buruzagiek partimenak gaizki kudeatzen dituztelakotz da.
|
|
gerlari edo/ eta miseriari ihes eginez etortzen zaizkigunen lagundu beharrak. Eta hor, jakinean ala ez, lehentasuna ez ote
|
du
Jainkoaren legeak, edo Antigonarenak. Jospin lehen ministro ohiak erran zuen Estatuak ez duela dena egiten ahal, eta ondorioz presidengorako xantzak galdu zituen.
|
2022
|
|
" Joaiten gaituk, haieri, itsasoan dabiltzan arrantzaleeri, Jainkoa eremaitera, bainan ohartzen nauk Jainkoa han zela jadanik gu harat hurbildu aitzin!". Horrek erran nahi
|
du
Jainkoak ez duela bere populua ahanzten, Izpiritua ari dela beti denetan! Paulok erraiten zuen harek zuela landarea lurrean emaiten eta ureztatzen.
|
|
Eta dudarik gabe hor ikusten da hobekienik erlisionearen eta fedearen arteko aldea. Erlisioneak joera
|
du
Jainkoaren lekuan jartzeko eta Jainkoaren aldeko menekotasun bera eskatzeko, fedea aldiz askatasun faktore delarik, Jainkoaren eta fededunaren artean subjektu harreman bat ezartzen duelako.
|