Emaitzak: 8
2002 | ||
Pedagogiak dio haurra lehenago espresatzen dela kantuz hitzez baino; haurraren irudimen musikala lagungarri da bere izaera lantzeko eta musikaren izaera progresiboa lagun izaten | du haurrak bere bilakaera prozesuan zehar, haur hezkuntzatik hasi eta ikaskuntza maila altuenetaraino, une bakoitzeko gaitasun eta interes espezifikoen arabera egokituta. | |
2004 | ||
Haurrak harreman berak ote lituzke aita eta amarekin? Nork | du haurra bere sabelean egiten bederatzi hilabetez, gau eta egun bere sabelean erabiltzen. Bederatzi hilabete horiek ez dutela lotura berezi bat sortzen ama eta haurraren artean? | |
Bi ezaugarri horiek sustatuko duten balioztapen pertsonalak eramango | du haurra bere burua maitatzera eta, hedapenez, ingurukoak maitatzera. | |
2007 | ||
Behin eragiketa hori identifikatu ostean, Supernia eratzen hasten dahaurrarengan. Horren ondorioz, haurrak amarentzat desiragarri izateko nahiaerreprimitzen du, eta, hortik aurrera, Ni ideala Superniaren eraginpean garatuko da.Alegia, haurraren eta amaren arteko harremanari aita funtzioa eransten zaionez, bederen, bitartekotza familiarra, soziala eta kulturala sustatzen hasten dira, etahorrek bultzatuko | du haurrak bere idealak garatzera. Bestalde, sexu nortasunerakoeta harreman idealetarako gizarteak ezartzen dituen agindu eta debekuak aintzathartu behar ditu haurrak, eta, behin horiek identifikatuz gero, haurra generoenaraberako ideal sozialez jabetzen hasten da. | |
2008 | ||
– Bosgarren hilabeterako lortzen | du haurrak bere buruari eustea, eta sei hilabeterekin badu sostengurik gabe esertzeko gaitasuna. | |
2013 | ||
Azken horren helburua da etxean ez dauden elikagaien eskuragarritasuna mugatzea. Horrek aukera ematen | du haurrak bere elikadurarekiko independentzia izan dezan, eta mahaian murrizketak edo arau zorrotzak kontrajartzen zaizkio. Elikagai gatazkatsurik ez badugu, ez dugu zertan kontsumitu. | |
2015 | ||
Bolibarrek nabarmendu duenez, hasteko, batzuetan, pixoihala bustitu ondoren, oso baliagarria izaten da pixa egiteko. «Baliabide honek lagundu egiten | du haurrak bere behar fisiologikoak artilearekin erlazionatzen», dio. Gero, egunean zehar, galtzontzilo batzuk edo bragak jarriko dira pixoihalaren ordez, gainean noiz egin den jakinarazteko. | |
2016 | ||
Beraz, leku lasaia izango da eta gurasotxokotik gertu egongo da haiekin askariak edo jaialdiak egiteko aukera emanaz. Espazio honek baimendu behar | du haurrak berak era autonomoan mahaia ipintzea, gauzak jasotzea, azken finean imitatzea etxeetan eta familietan egiten dena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur bera | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |