Emaitzak: 7
2009 | ||
Espainiako Trantsizioaren paradoxa eta argi ilunen aurrean gaude. Ikuspegi juridiko soil batetik, frankismoan onartutako ehunka lege ditugu, eta horrek ez | du haien konstituzionaltasuna kentzen. Denboraren poderioz eta behar berrietara egokituz, edo Konstituzioaren kontrakoak izateagatik, lege hoiek aldatzen joan dira, osotasunean ala artikuluka. | |
2011 | ||
Besteen asmo onak ezagutu ordez, haien iruzkin edo kritika arruntak distortsionatu egiten ditu eta bere kontra esanak balira bezala interpretatu. Etsaitzat edo mehatxu iturritzat hartzen ditu besteak eta jarrera zelataria hartzen | du haienganako. Besteen errukiaren eta altruismoaren aurrean fidagaitz jartzen da, pertsona arteko leialtasunaren sentimendu gutxi baitu. | |
2013 | ||
Hiltzeko prozesuaren eredu biografikoaren aldeko pertsonek honela jokatzen dute: jarrera indibidualagoa erakusten dute, prozesuaren kudeaketan arrisku eta erantzukizun handiagoak hartzen dituzte beren gain, eta sentimendu erlijiosoak eragin txikiagoa | du haiengan, batzuetan batere ez; erabaki estrategiko eta ekonomikoak (non bizi, nola egokitu etxea mendekotasun aldirako?) hartzearen aldeko jarrera agertzen dute, hiltzeko prozesua aldez aurretik eraikiz, eta, era horretan, besteenganako gure mendekotasunaren eragina ahalik eta gehien txikituz edo murriztuz; modu pertsonalagoan kontrolatzen dute gaixotasunaren eta mendekotasunaren kudeaketa; lehen... | |
2015 | ||
Erregistroak aztertu eta indarreko araudira egokituta daudela egiaztatu ondoren, gorde egingo dira. Dokumentuen publizitateari dagokionez, edozein pertsonak lortu ahal izango | du haiei buruzko informazioa; izan ere, sei urtez Fundazioen Erregistro horretan gordeta egon dute (7 taula ikusi). | |
Baina zer diote emakume preso ohiek espetxean egindako jarduera fisikoaren inguruan? Zein eragin | du haiengan kartzelan egindako jarduera fisikoak. Zergatik parte hartzen dute horrelako jardueretan? | |
2017 | ||
EAEko 1.820 ikasleren erantzunak kontuan hartuta (LHkoak eta DBHkoak), txostenaren ondorio bat honako hau da: «Esan behar dugu, horrenbestez, ikasleen erdiak baldintzarik gabe onartzen dituela etorkinak;% 12k argi eta garbi arbuiatzen ditu;% 17k ez | du haiekin gelan egon nahi, baina bai jolasean; eta% 14k ez du eragozpenik etorkinak gelan egon daitezen, baina ez ditu onartzen adiskide taldean» (Arartekoa, 2009: 141). | |
2023 | ||
Partaideen ahotsen arabera, garapen jasangarrirako hezkuntza proiektu honetan parte hartzeak eragina izan | du haiengan, bai pertsonalki baita profesionalki ere. Maila pertsonalean, sei hilabetez bizi izandako diziplinarteko eta eleaniztasuneko esperientziaren ondorioz, beldurra alde batera utzi eta beren burua ezagutarazteko aukera izan dutela diote. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan haiek | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haiek gela | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |