Emaitzak: 4
2007 | ||
Eskolak eragin handia | du gizarte ezagutzaren garapenean. Alde batetik, haurrak eskolan ahaide ez diren haurrekin eta helduekin erlazionatzen ikasten du (Buchanan Barrow, 2005). | |
Bideoa ikusi eta gero, honako galdera honi erantzun: Zer da jolassinbolikoa eta zer eragin | du gizarte ezagutzaren garapenean? | |
Hala, seme alabek bereganatu ditzaketegurasoek beren herrialdearekiko eta beste herriekiko agertzen dituzten praktikaketa diskurtsoak. Halaber, gurasoek aukeratzen dute seme alaben eskola, eta horrekeragina | du gizarte ezagutzaren garapenean (ikus VI. kapitulua) eta bereziki nazioidentitatearen garapenean. Gainera, gurasoek aukeratzen dituzte, gisa berean, seme alaben eskolatik eta familiatik kanpoko testuinguruak (besteak beste, menditaldeak, aisialdirako taldeak eta antzekoak), eta horietan ere haurrek herrialdeeiburuzko ezagutzak eskuratu ditzakete. | |
Esku hartzeak izugarrizko garrantzia | du gizarte ezagutzaren garapenean, zenbaitarrazoi direla medio. Batetik, besteen ikuspegia hartzea, enpatia eta antzekogaitasun soziokognitiboen garapena bultzatzen dituelako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gizarte | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gizarte ezagutza | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |