Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 40

2008
‎Katixaren gain zeuden etxeko lan guziak. Ordu baten astirik ez du ez etxekandereak. Bittor semearen falta gorria sendi da etxean.
‎Pentsa molde garbiak ez du ez eztulik Uros gaude Piarre zurea entzunik Ez uste izan hemen badela ahulik Azkarragoko baten meneko dagonik Berdintasun gogoak gaguzka bildurik!
2009
‎Aire freskua eskaintzen zian. Ohartua izango zen sobera direktoki presatzen ziala. Nik, oh, bai, bai, zertako. Holako xantza dela lanetik gelditzia pentsatzen baldinba duzu, beharbada erran nahi du ez zarela gustoz ari.
2010
‎Mozten du ez bakarrik ekintza baina ekintza eta ekintzailea zeren ekintza eta ekintzailea bat baitira.
2012
‎Gerlaren ingurune politikoa egokitzera jo du, eta sarraski giroa justifikatzeko nazionalismo espainol erradikalenean finkatzen da. ETAren helburu politikoa, burujabetasuna, euskal nazionalismo osoarena izanik, Gobernuak argi utzi du ez gerlan ez eta bakean ere ez duela amore emango. Hots, prietas las filas! 142
2014
‎Ohointza ere bai. Horrek ez du ez bata ez bestea justifikatzen.
‎Telefonoaren beharra sortzeko nahiko publizitatea egin dute, hor sartzen den dirua beste nonbait eskas izanez, leher eginen badute ere. Gure ekonomia sistemak du ez leher egin behar. Gu bizi gareno!
‎bai, zinez nahi luke hango eliza" bereber" bizi dadien, kultura, langile eta diru aldetik. Eta zinez sofritzen du ez direlakotz oraino horretan.
2016
‎Ondotik, Jendartearen Antolamendua paragrafoan azaltzen dut, baita liburuan zehar horren frogak ekartzen. Berrikitan bere gain hartu duenak teoria horren parte bat, idatziz agotak kaietak zirela, agerian uste du ez duela gaia ezagutzen. Bizkitartean," hipotesi berria" berak ikertu eta aurkitu balu bezala aurkeztua izan da Iparraldean azken denboretan.
‎Ameriketan egin zuten beren bizia ahal zuten bezala. Aski gazterik hiltzeak erakusten du ez zela erreza izan. Etxeko gazteenak izanez Euskal Herrian ez ziren ezkontzen, ez baitzuten doterik ukanen.
‎" Agota denak buria apal, eta, dizu begia beti lurrian sarturik, gaizki eginak bezala". Mutikoak azpimarratzen du ez dela agota, neskak bere alde egiten du erranez ez dituela agoten beharriak. Artzainak uste du aitak akats hori botatzen diola etxe apalago batekoa delako:
‎Hori onartu baldin bazuen erosleak erran nahi du ez zuela beste ahalik bizitegi baten lortzeko Baigorrin. Deia erran dugu bezala ez zen lurrik eskuratzen ahal edo etxe berririk eraikitzen ahal, noblek aldiz eremu zabalak zituzten eskuetan.
‎Ondoko mendeko akta gehienetan, denak frantsesez direnak, gauza bera agertzen da. Mintzaira arazoekin zerbait ikusteko ote du ez izenpetzeak edo benetan ez zakiten Ameztoiko nagusiek, orduko herritar anitzek bezala?
2017
‎Autopsiak argi utzi du ezen Barnean neukan maitasun guztia ukaiteko Gorputz makal hau txikiegia zela
‎Lekornekoak aipatu du zenbat esperantza duen Garroko proiektuan, baratzegintza eta laborantza biologikoaren entseguleku eta erakusleiho izan behar duen etxalde hortan. Baionako baratzezainak aitortu du ez duela mementokotz ikusten nun diren baratze lanari lotu nahi duten gazteak. , gure ikuspegitik, kostalde huntako herrialdek behar lukete berehala arduratu lanborantzarentzat lur eremuen begiratzeaz, eta lehenbailehen gogoetatu baratzegintzaren sustatzeaz.
‎Torturaren pean, sorgina bizitzen da drogarenpean bezala, infernuan balitz bezala. Aitortzen du ez ezik inkisidoreak entzun nahi duena baina ere bere arimaren deabruek imajinatzen dutena. Torturaren pean, sorginak, gezur zentzugabe eta handienak, esaten ahal ditu. Jadanik irakurri dut hori.
2018
‎Maite duen bere familia pobreaz lotsarik gabe mintzatzen da. Aurpegi azala horixka du, gorputza idor, urrezko eskutokia duen makila eramaten du, zernahi kafe edo pattar edaten du, eten gabe hara honaka aritzen da eta pipatzen du ez aspertzeko.
2021
‎Egun batez, Xuberoko adiskide batek erran zidan: " Onartzea eboluzioa ez dela sekulan gelditzen gure bizian, erran nahi du ez zirela haur ttipi baten arrozoinamendu batekin bizitzen. Aldaketa baten ondotik bakea ezagutzen dugu, bainan badakigu behin behinekoa dela bakarrik eta dugula denborarekin berriz kanbiatu.
‎Badakit zenbait lekutan beste egiteko manerak ari direla muntatzen. Bainan iduri du ez dela hain errex holako antolaketa baten pentsatzea. Xaharrak, xaharrekin eta kitto!
‎Hala ere, iturri beretik abiatzen diren hiru kronologia horien azterketak, akatsen errepikapenak ere frogatzen du jatorri bakarra dutelaerakusten du ez dutela batere fidagarritasunik. (.) Gainera, 1994ko liburuak, kronologiarekin batera, narrazio bat egiten du, eta horretan esplizituki ukatzen da atentatu hori ETAren lana izan zela.
‎66 Handik bi hilabetera, Durangon eta Monzon ondoan, deserriratu batzuek >iritzi ofiziala= berretsi zuten: Adeserriratzea hausteak esan nahi du ez dugula onartu irtenbide hori@. espainiarrari dei eginen diote? [...] Ala, zer uste du, bada, EAJk?
‎ETAk zehazten du ez zutela hil miñoia izateagatik, baizik eta miñoien barnean jarrera atzerakoiak begiratzeagatik, eta guardia zibil eta polizia nazionaleko agenteak sarrarazten zituelako.
‎Joseba Urrusolok publikoki errana du ez zela ados izan elkarrizketak haustearekin, eta bera eta bere komandoaren disidentzia 1989an hasi zela.
‎" ETAk jakinarazten du ez duela inolako su etenik emango Espainiako botere faktikoek KAS alternatibaren arabera negoziatzeko borondatea erakusten ez duten bitartean; alternatiba horretan amnistia, autodeterminazioa eta Euskaditik segurtasun indarren ateratzea sartzen dira". 159
‎" Ertzaintza herritarrak kontrolatzeko eta zanpatzeko tresna bilakatu da. ETAk argi utzi nahi du ez duela desberdintasunik egingo torturatzaileen artean, espainol edo euskaldun izan, guardia zibil edo zipaioen uniformea jantzita".
‎" Autogobernurako bidea, ez bada demokratikoa, ez gaitu inora eramango; baketsua izango da edo egundo ez ditu lortuko gehiengoak, behar dugun gizarte babesa. Ondorioz, ETAk jakin behar du ez daukala lekurik, ez dugula behar, oztopo bat dela etorkizunerako bidean".
‎" HBk ez du ez apuntatzen ez tiro egiten, ideia politikoak defendatzen ditu eta errespetu hori Udal honetako talde guztiei eskatzen diegu, gure eragingarri politikoa errespeta diezaguten. Erran dezagun gurea ez dela inoiz inolako zoritxarrengatik poztu, ezin garela poztu Tomas Caballero lankidearen heriotzagatik, inola ere ez.
‎" ETAk berriro erakutsi du ez duela batere asmorik gatazka honi elkarrizketa bidezko irtenbidea bilatzeko, eta horrek mina eta sufrimendua besterik ez du eragiten. Ez dakigu zein izan den euskal herritar honen ‘delitua’, baina batzuentzat edozein justifikazio nahikoa izango da, beti bezala".
2022
‎ETAri? Baina horren aitortzeko irrika, tirria edo gutiziarik ez du ez EAJak, ez ETAk...
‎" laster ministro baten emaztea izanen zara"! Historiak erakutsi du ez zela batere hori gertatu, Euskadiko boteretik baztertuak izan baitzineten. Nahiz eta badirudien zuen gudurik gabe, ez zela demokraziarik izanen Espainian, frankismoak jarraituko baitzuen Carreroren agindupean.
‎Arabiarrak berak dira bonbak. Hori du ez konprenitzen jendeak. Familia bakoitzak sei zazpi haur, hamalau urte bete orduko karriketan troie, alfer eta emateko lanik ez.
‎Hori ez dut nahi. Hitzeman du ez girela ibaitik pasatuko. Ez dakit igerika.
‎Arrantzariak hunki du eta leka kendu larrutik. Orain xantza handia du ez badu leher egiten!
2023
‎...medes hil zuten; geroxeago erromatarrek Grezia hil zuten, alemanek Frantzia hilen zuten bezala Ingalaterra hor egon ez balitz; 228 zientzia greziarra desagertu egin zen osoki; zibilizazio erromatarrean zientzia horretatik deus ez zen gelditu; horren oroitzapena Erdi Aroari transmititua izan bazitzaion, pentsamolde gnostikoari esker egin zen, ingurune iniziatikoetan; eta kasu zehatz horretan, iduri du ez zela kontserbatze bat baizik izan, ez eta jarraipen sortzaile bat, salbu beharbada alkimian zeinetik hain guti ezagutzen baitugu.
‎Jainkoaren Erromatar kontzepzioari doakion Probidentziaren kontzepzioa da Jainkoaren esku hartze pertsonal bat unibertsoan baliabide jakin batzuk doitzeko helburu partikularrak lortze aldera; izan ere, kontzepzio horretan sinesten da munduaren ordenak, bere gisara abandonatua bada eta Jainkoaren esku hartze berezirik gabe halako toki batean, halako unean, halako helbururako, orduan Jainkoaren nahiari egoki izan ez lekizkiokeen ondorioak sorraraz litzakeela; kontzepzio horretan onartzen da, beraz, Jainkoak interbentzio partikularrak praktikatzen dituela; baina onartzen da kausalitatearen jokoa zuzentzeko Jainkoaren esku hartze beroriek kausalitatearen mendean daudela. Bestela esanda, Jainkoak munduaren ordena bortxatzen du ez bertan sorrarazi nahi duena sorrarazteko, baizik eta sorrarazi nahi duena ondorio gisa sortuko duten kausak sortzeko.249
‎171 Azkenean estatuari buruzko obedientzia justifikatzen du ez estatuak lukeen agintzeko eskubide baten bitartez baizik eta beharrezkoa baita aberriaren onerako
‎Alta, horretaz aparte, iduri du ez dagoela hauturik zorigaitz mota desberdinen eta denak kasik berdin lazgarrien artean baizik.
‎Ingurumen biziki desberdinen eraginen arteko trukaketak ez dira ingurumen naturalaren baitan erroztatua izaitea baino gutiago baitezpadakoak; baina, komunitate jakin batek kanpotikako eragina jaso behar du ez ekarpen huts34 gisa baina soilik bere bizi propioa biziagoa egiten duen ekarpen pizgarri gisa; komunitatea kanpotikako eraginekin elikatu behar da, baina soilik hauek digerituak izanez geroztik; eta komunitatea osatzen duten gizakiek ez dituzte eragin horiek jaso behar komunitatearen bitartez baizik35; egiazko pintura bat museo batean sartzen delarik, bere originaltasuna ez da gehiago agertzen... Berdin izan behar da munduko populu eta giza komunitate askotarikoentzat.
‎Iduri du ez direla bi edo hiru urte baino aitzinago pentsatzeko gai; dudarik gabe, jaidura sekretu batek oparaziko zieten haien lantegietan deserrotutako eta inolako begirunerako pretentsiorik gabeko izaki talde maluros bat; nagusiek ez zekiten, esklaboen otzantasuna jende libreena baino handiagoa bada, aldiz haien jazarpena askoz ikaragarriagoa dela; alta horren esperientzia egin zuten, baina ulertu gabe...
‎Sentimendu horren erabateko gabezia gertatu ohi da gizaki langabetuaren kasuan; eta berdin da gizaki hori jateko, beztitzeko eta aterbea izaiteko lagundua bada ere; izan ere, sentitzen du ez dela gehiago ezer jarduera ekonomikoan; ondorioz, jarduera politikoan bere bozka papera kutxan sartzeak ez du beretzat gehiago zentzurik; eta espezializazio gabeko langilearen egoera ez da doi bat hobea baizik.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia