2014
|
|
Jada aipatu ditu xerak euskara berriari integratua etapoxia, iparraldeko kantatu du, euskal herri guzientzat ari izana da, oraingoan salako ari izan behar du, zeren Anoetan nola BECeko plazan ari izan behar dira bertsolariak urbi et orbi, sekulan ahantzi gabe nork duen entzuten. Oraingoan urbi falta zaio, plaza egitea han berean, zirimola rekin gaian dago, eta erraten du ez dela fikzioa, bizi izan du gaia egiazki, antzezten
|
du
emozioa gertatzen balitzaio bezala hor berean, parabolak sakratuaren eremuan ezartzen du eta txaloak igortzen Felix zenari, hilak konbokatzen ditu, mintzo da diren eta izan eta izanen diren bertsolarien izenean. Hau da Brookek deitzen duen teatro sakratua, liturgia bat gure begien aitzinean sortzen ari baita.
|
2015
|
|
Hala esan
|
du
emozio puntu batekin denen aurrean. Euskal Herritik itzuli zenean, aitarekin kitxueraz mintzatzen hasi zen.
|
2021
|
|
Emozioez etengabe hitz egiten den arren, paradigma berriak kanpoan utzi
|
du
emozioen kudeaketa. Eskolek ez ohi dituzte emozio guztiak lantzen, inondik inora neurri berean, ezta modu egokian ere, eskolen helburua ez baita, esan bezala, ume eta gazteak gaitzea, kontrakoa baizik.
|
|
Alde batetik, zoriona eta alaitasuna —edo horien ilusio mota positibista bat— gainontzeko emozioei gailentzen zaie eduntainmentean, besterik ez balego bezala, askotan; beste alde batetik, eskola askok Gardner-en edo Goleman en irakaspenei jarraitzen dietela esan arren, oso gutxi dira emozioak kudeatzen erakusten duten eskolak. Kasu askotan, irakasleek teoria ezagutu arren, oso gutxitan jartzen dute praktikan, benetan horretan sinesten ez dutelako, denborarik aurkitzen ez dutelako, betikoa egitera ohiturik daudelako edo, besterik gabe, ez dutelako horretan sartu nahi — irakasleriak ere ez
|
du
emozioak kudeatzeko prestakuntza egokirik jaso; azkenik, paradigma berriak kale egiten du emozioak auto-estimuarekin lotzen saiatzean. Auto-estimu gutxi izatea kaltegarria izan daitekeela denok dakigun arren, kontrakoa ez da hobea, auto-estimua izugarri handitzeak ez baitakar ezer onik, arrakasta ez ziurtatzeaz aparte, espektatiba eta perspektiba erabat irrealak sortu daitezkeelako horrek dakarren larritasunarekin.
|
|
Alde batetik, zoriona eta alaitasuna —edo horien ilusio mota positibista bat— gainontzeko emozioei gailentzen zaie eduntainmentean, besterik ez balego bezala, askotan; beste alde batetik, eskola askok Gardner-en edo Goleman en irakaspenei jarraitzen dietela esan arren, oso gutxi dira emozioak kudeatzen erakusten duten eskolak. Kasu askotan, irakasleek teoria ezagutu arren, oso gutxitan jartzen dute praktikan, benetan horretan sinesten ez dutelako, denborarik aurkitzen ez dutelako, betikoa egitera ohiturik daudelako edo, besterik gabe, ez dutelako horretan sartu nahi — irakasleriak ere ez du emozioak kudeatzeko prestakuntza egokirik jaso; azkenik, paradigma berriak kale egiten
|
du
emozioak auto-estimuarekin lotzen saiatzean. Auto-estimu gutxi izatea kaltegarria izan daitekeela denok dakigun arren, kontrakoa ez da hobea, auto-estimua izugarri handitzeak ez baitakar ezer onik, arrakasta ez ziurtatzeaz aparte, espektatiba eta perspektiba erabat irrealak sortu daitezkeelako horrek dakarren larritasunarekin.
|
2022
|
|
Entzuleen arreta isila lortu du, baina haien gorputz hizkuntzak ez
|
du
emozio handiegirik adierazi. Itzala falta zaio ziurrenik.
|