2005
|
|
Txiklea zabaldu edo karamelu bat zurrupatzeak gutxitu egiten du bolantean lo geratzeko arriskua. Ekintza horiek “lagundu dezakete gidarien arreta eta pertzepzioa hobetzen muturreko neke egoeretan”, adierazi
|
du
Bide Segurtasuneko eta Trafiko Istripuetako Taldearen (GSVAT) azterketa batek. Ametsa biktimekiko trafiko istripuen lehen bost kausen artean dago.
|
2006
|
|
Gidatzeko azterketa teoriko berriak eragin handiagoa
|
du
bide segurtasunean
|
2008
|
|
Alacant Valentzia eta Bilbao Donostia ibilbideak dira arriskutsuenak atal honetan. Autobideko bazterbideak mantentzeak ere eragina
|
du
bide segurtasunean. Hala, behar bezain garbi ez badaude (Santiago A Coruña, Alacant Valentzia eta Santiago Compostelako Vigo), arrisku elementuak dira.
|
2009
|
|
Botikak hartuta gidatzeak duen arriskuaz ohartaraziko
|
du
Bide Segurtasuneko Planak
|
2010
|
|
Radar inhibitzaileak dituzten ibilgailuak gidatzeagatik 6.000 euroko zehapena jarriko da. Arau hauste oso larrien katalogo berri bat jaso da, hala nola obren seinalizazioa ez instalatzea edo gaizki egitea, eta horrek arrisku larria sortzen
|
du
bide segurtasunean. Debeku da radar inhibitzaileak edo trafikoa zaindu eta kontrolatzeko sistemen funtzionamendu egokia oztopatzeko bestelako mekanismoak instalatuta dituzten ibilgailuak gidatzea.
|
2011
|
|
Kreditu Ofizialeko Institutuaren (ICO) bidez eman ziren kredituak, eta Sustapen Ministerioak eman zuen planaren finantziazio osoaren zatirik handiena, 162,21 milioi eurotik gora. VIVE planaren helburua autobus parkea berritzea da, eta horrek eragin positiboa izango
|
du
bide segurtasunean eta berotegi efektuko gasen emisioak murriztean. Sustapen Ministerioak autobus eta autokar parkea berritzeko egindako plana aktibatzeko Betearazpen Zentralak ezarritako finantziazio baldintzek %0ko interesa ezartzen dute M2 ibilgailuen kostuaren lehenengo 70.000/ 77.000 euroetarako (zortzi plaza baino gehiago, gidaria kanpo, bost tonatik gorako gehieneko masa ez dutenak), eta M3 motako ibilgailuen lehenengo 130.000/ 143.000 euroetarako (zortzi plaza baino gehiago dituztenak, gidaria kanpo).
|
|
Real Automóvil Club de Españak (RACE) telefono mugikorretarako bide segurtasunari buruzko aplikazio integrala eta doakoa jarri du abian, erabiltzaileen prestakuntza hobetzeko, denbora errealean mugitzeko zerbitzu erabilgarriak eskaintzeko eta bidaia seguru bat egiteko behar den informazio guztia emateko. Elkarteak uste
|
du
bide segurtasunaren zerbitzurako teknologia mugikorra erabiltzeak %15 eta %20 bitartean murriztu ditzakeela zirkulazio istripuak datozen hamar urteetan. RACEren aplikazioak bide segurtasunari buruzko prestakuntza bideo batzuk biltzen ditu, laguntzeko elementuekin, hala nola kate bat jartzea elurrerako edo gurpil bat azkar eta seguru ordezkatzea.
|
2016
|
|
EiTBk eginkizun hezitzailea betetzen
|
du
bide segurtasunari dagokionez. Istripu asko ekidin litezke, zirkulazio kodea zorrotz beteko balitz.
|
|
Bide segurtasun ikastaldia Azaroaren 17an, ostegunez, Idekia elkarteak antolatzen
|
du
bide segurtasunari sentsibilizatze ikastaldi bat. Huntan parte hartuko dute" Generations Mouvement" elkarteak eta jendarme motodunek.
|
|
Tokia beiratzeko telefonoa: 05 59 29 96 44 Azaroaren 17an, ostegunez, Idekia elkarteak antolatuko
|
du
bide segurtasunari sentsibilizatze ikastaldi bat. Bi gertakari hauek xehekiago aipatuko ditut ondoko astetan.
|