Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 22

2012
‎Gogobetetze maila > 1 Bezeroa pozik dago. Zer baliagarritasun praktiko du bezeroen gogobetetze maila horrela baloratzeak. Enpresaren ikuspegitik, honako hau:
‎Soluzioa?? Enpresa bakoitzak bere irizpideen arabera antolatzen du bezeroaren arretarako zerbitzua. Nolanahi ere, ikuspegi teorikotik, kasu bakoitzerako antolakuntzarik egokiena hau dela ondoriozta daiteke:
‎Hortaz, enpresak eduki behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak enpresari modu aktiboan erantzutera bultzatu behar du bezeroa.
‎Enpresetako prozesuen artean, kexak kudatzeko prozesuan du garrantzirik handiena akatsik ez egiteak; izan ere, prozesu hori egiteko moduak zuzeneko eragina du bezeroen gogobetetze mailan, eta, hortaz, bezeroak leialtzeko aukeran.
‎Erantzun iezaiezu honako galdera hauei: a) Zer egin du bezero horrek, iradokizun bat, kexa bat edo erreklamazio bat, b) Zer printzipiok arautu behar dute bezeroaren arretarako zerbitzuaren jarduna?
‎Enpresa bakoitzak egoki irizten dion moduan egiten du bezeroaren arretarako zerbitzuen programa. Dena den, programa gehienek honako zerbitzu karta hau dute:
‎Komunikazio sistemak irisgarria izan behar du bezeroarentzat. Horregatik, hainbat bide ireki behar dira:
‎Ematen zaion arreta azkarra, egokia eta eraginkorra dela hauteman behar du bezeroak.
‎Pertsonaren bizi estiloak haren bizimodua islatzen du, eta honaino azaldu ditugun barne faktore guztiek baldintzatzen dute. Hortaz, bizi estiloak eragin handia du bezeroaren portaeran.
‎Bezero leiala eta ez errentagarria. Enpresak ahalegin berezia egin behar du bezeroak maizago erostea edo enpresaren beste produktu batzuk erostea lortzeko, bezeroa errentagarria izatea lortze aldera.
‎DHCP zerbitzua, beste hainbat zerbitzu bezala, bezero zerbitzari ereduari jarraitzen dion zerbitzu bat da, zeinetan zerbitzari bati bezero desberdinek eskaerak egiten dizkioten. Kasu honetan, lehen aipatu bezala, TCP/IP konfigurazio eskaera (edo konfigurazioa berritzeko eskaera) egiten du bezeroak, eta zerbitzariak hori eskaintzen dio. Bezero zerbitzari elkarrizketarako erabiltzen dituen atakak 67 eta 68 (UDP) zenbakidunak dira.
‎Automatikoa: bezero batek eskaera bat egiten duenean, IP helbide bat esleitzen zaio, eta IP helbide berarekin jarraitzen du bezeroak konexioa askatu arte. Bezero kopurua asko aldatzen ez denean erabiltzen da normalean, eta bezero kopurua eta zerbitzariak kudea­tzen duen helbide kopurua antzerakoa denean.
2013
‎Konpetentzien definizioa eta mailakatzeaKonpetentzien definizioa eta mailakatzeaDefinizioaMailakBezeroari lagundu nahi izatea, hark premia eta itxaropen guztiak ase ditzan.1 Bezeroa artatzen du laguntza behar due­nean.2 Hurbileko jarrera du bezeroarekin; ahalik eta informazio gehiena ematen saiatzen da.3 Enpatia du bezeroarekin, eta ezin duenean arazo bat konpondu, badaki zer langile­rengana bideratu.4 Bezeroaren beharrekin identifikatzen da, eta abegitsu jokatzen du erakunde barnekoekin zein kanpokoekin; eskatu gabe laguntzen du.5 Oso ondo ezagutzen du erakundea, halako moldez, non bezeroari ia edozein gaitan lagundu baitiezaioke.... baxua, ertaina eta altua.
‎Konpetentzien definizioa eta mailakatzeaKonpetentzien definizioa eta mailakatzeaDefinizioaMailakBezeroari lagundu nahi izatea, hark premia eta itxaropen guztiak ase ditzan.1 Bezeroa artatzen du laguntza behar due­nean.2 Hurbileko jarrera du bezeroarekin; ahalik eta informazio gehiena ematen saiatzen da.3 Enpatia du bezeroarekin, eta ezin duenean arazo bat konpondu, badaki zer langile­rengana bideratu.4 Bezeroaren beharrekin identifikatzen da, eta abegitsu jokatzen du erakunde barnekoekin zein kanpokoekin; eskatu gabe laguntzen du.5 Oso ondo ezagutzen du erakundea, halako moldez, non bezeroari ia edozein gaitan lagundu baitiezaioke.Ez da nahitaezkoa konpetentzia bakoitzaren lorpena bost mailatan bereiztea, ... baxua, ertaina eta altua.
‎Ven (etorri): Espainiako destino guztiei buruzko informazioa aurkituko du bezeroak, eta mapa ugari ikusteko edo bidaia proposamenak egiteko aukera du.
2016
‎Ingurumenaren Kudeaketa Sistema ISO 14001 nazioarteko arauaren arabera ezarriz gero, erakundeak gizarte mailan arduratsua dela erakutsiko du eta, horri esker, lehiakideengandik bereizi eta irudi positiboa indartuko du bezeroen eta kontsumitzaileen aurrean.
‎Produktu bati prezioa ezarri baino lehen, jakin behar da zer balio hautematen dion bezeroak eta zenbat ordaintzeko prest dagoen produktuaren truke. Halaber, prezioak produktuaren irudian dauka eragina; izan ere, prezio altuko produktua kalitatearekin erlazionatzen du bezeroak.
2017
‎5 Zergatik uste du bezeroak behar duela diseinu bat? (zer bilatzen duen, zer lortu nahi duen?)
‎Nolako feedbacka jaso du edo eman du bezeroak?
‎9·· Janzkiak saltzen dituen enpresa batek salerosketa kontratu bat egin du bezero batekin abenduaren 9an. Salgaiak abenduaren 14an entregatu dira.
2018
‎Makinak, ondoren, tiketaren kopia bat inprimatzea nahi dugun galdetzen du, eta balioztatzeko botoia sakatu behar da. Sinatutako tiketa aho hortzetako klinikak gorde behar du bezeroak PINa sartu badu sinatu gabe badago ere, tiketa gorde egin behar da, eta bigarren tiketa bezeroari eman behar zaio.
‎Saltzaileak prestatzen du kanbio letra, paper tinbredun berezian, eta erosleari aurkezten dio onarpena sinatu dezan. Horrekin, jarritako zenbatekoa berariaz adierazitako lekuan eta egunean?, ordaintzeko konpromisoa hartzen du bezeroak. Normalean, banku entitate bateko kontu korronte batean ordaintzeko izaten da letra; entitate hori hartzailea da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia