2012
|
|
Gogobetetze maila > 1 Bezeroa pozik dago. Zer baliagarritasun praktiko
|
du
bezeroen gogobetetze maila horrela baloratzeak. Enpresaren ikuspegitik, honako hau:
|
|
Soluzioa?? Enpresa bakoitzak bere irizpideen arabera antolatzen
|
du
bezeroaren arretarako zerbitzua. Nolanahi ere, ikuspegi teorikotik, kasu bakoitzerako antolakuntzarik egokiena hau dela ondoriozta daiteke:
|
|
Hortaz, enpresak eduki behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak enpresari modu aktiboan erantzutera bultzatu behar
|
du
bezeroa.
|
|
Enpresetako prozesuen artean, kexak kudatzeko prozesuan du garrantzirik handiena akatsik ez egiteak; izan ere, prozesu hori egiteko moduak zuzeneko eragina
|
du
bezeroen gogobetetze mailan, eta, hortaz, bezeroak leialtzeko aukeran.
|
|
Erantzun iezaiezu honako galdera hauei: a) Zer egin
|
du
bezero horrek, iradokizun bat, kexa bat edo erreklamazio bat, b) Zer printzipiok arautu behar dute bezeroaren arretarako zerbitzuaren jarduna?
|
|
Enpresa bakoitzak egoki irizten dion moduan egiten
|
du
bezeroaren arretarako zerbitzuen programa. Dena den, programa gehienek honako zerbitzu karta hau dute:
|
|
Komunikazio sistemak irisgarria izan behar
|
du
bezeroarentzat. Horregatik, hainbat bide ireki behar dira:
|
|
Ematen zaion arreta azkarra, egokia eta eraginkorra dela hauteman behar
|
du
bezeroak.
|
|
Pertsonaren bizi estiloak haren bizimodua islatzen du, eta honaino azaldu ditugun barne faktore guztiek baldintzatzen dute. Hortaz, bizi estiloak eragin handia
|
du
bezeroaren portaeran.
|
|
Bezero leiala eta ez errentagarria. Enpresak ahalegin berezia egin behar
|
du
bezeroak maizago erostea edo enpresaren beste produktu batzuk erostea lortzeko, bezeroa errentagarria izatea lortze aldera.
|
|
DHCP zerbitzua, beste hainbat zerbitzu bezala, bezero zerbitzari ereduari jarraitzen dion zerbitzu bat da, zeinetan zerbitzari bati bezero desberdinek eskaerak egiten dizkioten. Kasu honetan, lehen aipatu bezala, TCP/IP konfigurazio eskaera (edo konfigurazioa berritzeko eskaera) egiten
|
du
bezeroak, eta zerbitzariak hori eskaintzen dio. Bezero zerbitzari elkarrizketarako erabiltzen dituen atakak 67 eta 68 (UDP) zenbakidunak dira.
|
|
Automatikoa: bezero batek eskaera bat egiten duenean, IP helbide bat esleitzen zaio, eta IP helbide berarekin jarraitzen
|
du
bezeroak konexioa askatu arte. Bezero kopurua asko aldatzen ez denean erabiltzen da normalean, eta bezero kopurua eta zerbitzariak kudeatzen duen helbide kopurua antzerakoa denean.
|
2013
|
|
Konpetentzien definizioa eta mailakatzeaKonpetentzien definizioa eta mailakatzeaDefinizioaMailakBezeroari lagundu nahi izatea, hark premia eta itxaropen guztiak ase ditzan.1 Bezeroa artatzen du laguntza behar duenean.2 Hurbileko jarrera
|
du
bezeroarekin; ahalik eta informazio gehiena ematen saiatzen da.3 Enpatia du bezeroarekin, eta ezin duenean arazo bat konpondu, badaki zer langilerengana bideratu.4 Bezeroaren beharrekin identifikatzen da, eta abegitsu jokatzen du erakunde barnekoekin zein kanpokoekin; eskatu gabe laguntzen du.5 Oso ondo ezagutzen du erakundea, halako moldez, non bezeroari ia edozein gaitan lagundu baitiezaioke.... baxua, ertaina eta altua.
|
|
Konpetentzien definizioa eta mailakatzeaKonpetentzien definizioa eta mailakatzeaDefinizioaMailakBezeroari lagundu nahi izatea, hark premia eta itxaropen guztiak ase ditzan.1 Bezeroa artatzen du laguntza behar duenean.2 Hurbileko jarrera du bezeroarekin; ahalik eta informazio gehiena ematen saiatzen da.3 Enpatia
|
du
bezeroarekin, eta ezin duenean arazo bat konpondu, badaki zer langilerengana bideratu.4 Bezeroaren beharrekin identifikatzen da, eta abegitsu jokatzen du erakunde barnekoekin zein kanpokoekin; eskatu gabe laguntzen du.5 Oso ondo ezagutzen du erakundea, halako moldez, non bezeroari ia edozein gaitan lagundu baitiezaioke.Ez da nahitaezkoa konpetentzia bakoitzaren lorpena bost mailatan bereiztea, ... baxua, ertaina eta altua.
|
|
Ven (etorri): Espainiako destino guztiei buruzko informazioa aurkituko
|
du
bezeroak, eta mapa ugari ikusteko edo bidaia proposamenak egiteko aukera du.
|
2016
|
|
Ingurumenaren Kudeaketa Sistema ISO 14001 nazioarteko arauaren arabera ezarriz gero, erakundeak gizarte mailan arduratsua dela erakutsiko du eta, horri esker, lehiakideengandik bereizi eta irudi positiboa indartuko
|
du
bezeroen eta kontsumitzaileen aurrean.
|
|
Produktu bati prezioa ezarri baino lehen, jakin behar da zer balio hautematen dion bezeroak eta zenbat ordaintzeko prest dagoen produktuaren truke. Halaber, prezioak produktuaren irudian dauka eragina; izan ere, prezio altuko produktua kalitatearekin erlazionatzen
|
du
bezeroak.
|
2017
|
|
5 Zergatik uste
|
du
bezeroak behar duela diseinu bat? (zer bilatzen duen, zer lortu nahi duen?)
|
|
Nolako feedbacka jaso du edo eman
|
du
bezeroak?
|
|
9·· Janzkiak saltzen dituen enpresa batek salerosketa kontratu bat egin
|
du
bezero batekin abenduaren 9an. Salgaiak abenduaren 14an entregatu dira.
|
2018
|
|
Makinak, ondoren, tiketaren kopia bat inprimatzea nahi dugun galdetzen du, eta balioztatzeko botoia sakatu behar da. Sinatutako tiketa aho hortzetako klinikak gorde behar
|
du
bezeroak PINa sartu badu sinatu gabe badago ere, tiketa gorde egin behar da, eta bigarren tiketa bezeroari eman behar zaio.
|
|
Saltzaileak prestatzen du kanbio letra, paper tinbredun berezian, eta erosleari aurkezten dio onarpena sinatu dezan. Horrekin, jarritako zenbatekoa berariaz adierazitako lekuan eta egunean?, ordaintzeko konpromisoa hartzen
|
du
bezeroak. Normalean, banku entitate bateko kontu korronte batean ordaintzeko izaten da letra; entitate hori hartzailea da.
|