Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2004
‎Gaurdaino ordea, kasu hori ez zaiola gertatu jakinarazi digu. Honela deskribatzen du bere ikasleen perfila: " Ikasle gehienak Reno ingurukoak edo euskal diaspora dagoen lekuren batekoak izan ohi dira.
2007
‎Halaber, adorea izan behar dute onartzeko ez direla ezinbestekoak; izan ere, irakasle onak lortzen du bere ikasleak beraren menpe ez egotea.
2009
‎Bere ama biologikoa galdutako denbora berreskuratzen saiatuko da. Bien bitartean Aprilek babesa aurkituko du bere ikasleetako baten aitaren besoetan. Hala ere, segituan ohartuko da zerbait ezagutzera ematea ez dela nahikoa bizitzak planteatzen dituen misterioak argitzeko.
2010
‎Lilik ez du gehiago bakerik. Sobera denbora eta indar ematen du bere ikasleen arrangurak entzuteko, goizetik berandu arte.
2011
‎Hango ahuldadeak eta hemengo ezintasunak bi mundu dira, ordea. Bateko eta besteko egoera soziolinguistiko hain diferenteak kontuan hartuta, Donostiako eskolak hainbateko (hor ere ez erabateko) ahalmena du bertako ikasleak gaztelaniaz alfabetatzeko: ikasle horiek euskara aldetik maila berera eramateko ahalmen txikiagoa du, ordea.
2016
‎Nola diren gauzak, kamarada. Justu momentu klabe horretan harmailetan Mamerto esnatu egin da, eta oihu hipopotamikoa jaurti du bere ikaslea suspertzeko:
‎Perdomo Lópezek ahozko tradizioa jorratzeko irakasleentzako gomendio batzuk proposatzen ditu: eskolak folklorea babestu behar du; irakaslearen funtzioa da ahozko tradiziozko testuak biltzea eta transmititzea; irakaslearen helburua izan behar du bere ikasleen interesa piztea; ahozko tradizioa literaturara hurbiltzeko modu egokia ez delako ideiarekin apurtzea; ikasleen lengoaia aberastea, komunikazio egoerak sortuz.
‎" Irakaslearen eginbeharra antolamendu pedagogikoa eta ikasleen segurtasuna bateratzea da. Irakasleak du bere ikasleen ardura."
‎" irakaslearen eginbeharra antolamendu pedagogikoa eta ikasleen segurtasuna bateratzea da. irakasleak du bere ikasleen ardura (kode zibileko 1 384 art.)"
2018
‎Aurrerago azalduko den modura, Finlandiako ikastetxeek ez dute curriculum bateraturik, aldiz, ikastetxe bakoitzak horixe lantzen du bere ikasleekin: ulermena.
2022
‎Unaik, behin berriz hitz beste, zerbait esan du bere ikasleez –soinketa irakaslea da institutu batean–, eta mutilak irekitako bidetik etorri dira Nahiaren gimnasioko zenbait bezerori buruzko kontuak. Eliptikoan denbora kaloria galerarekin nahasten zuen gizaseme bielorrusiarrarena.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia