Emaitzak: 11
2004 | ||
Gaurdaino ordea, kasu hori ez zaiola gertatu jakinarazi digu. Honela deskribatzen | du bere ikasleen perfila: " Ikasle gehienak Reno ingurukoak edo euskal diaspora dagoen lekuren batekoak izan ohi dira. | |
2007 | ||
Halaber, adorea izan behar dute onartzeko ez direla ezinbestekoak; izan ere, irakasle onak lortzen | du bere ikasleak beraren menpe ez egotea. | |
2009 | ||
Bere ama biologikoa galdutako denbora berreskuratzen saiatuko da. Bien bitartean Aprilek babesa aurkituko | du bere ikasleetako baten aitaren besoetan. Hala ere, segituan ohartuko da zerbait ezagutzera ematea ez dela nahikoa bizitzak planteatzen dituen misterioak argitzeko. | |
2010 | ||
Lilik ez du gehiago bakerik. Sobera denbora eta indar ematen | du bere ikasleen arrangurak entzuteko, goizetik berandu arte. | |
2011 | ||
Hango ahuldadeak eta hemengo ezintasunak bi mundu dira, ordea. Bateko eta besteko egoera soziolinguistiko hain diferenteak kontuan hartuta, Donostiako eskolak hainbateko (hor ere ez erabateko) ahalmena | du bertako ikasleak gaztelaniaz alfabetatzeko: ikasle horiek euskara aldetik maila berera eramateko ahalmen txikiagoa du, ordea. | |
2016 | ||
Nola diren gauzak, kamarada. Justu momentu klabe horretan harmailetan Mamerto esnatu egin da, eta oihu hipopotamikoa jaurti | du bere ikaslea suspertzeko: | |
Perdomo Lópezek ahozko tradizioa jorratzeko irakasleentzako gomendio batzuk proposatzen ditu: eskolak folklorea babestu behar du; irakaslearen funtzioa da ahozko tradiziozko testuak biltzea eta transmititzea; irakaslearen helburua izan behar | du bere ikasleen interesa piztea; ahozko tradizioa literaturara hurbiltzeko modu egokia ez delako ideiarekin apurtzea; ikasleen lengoaia aberastea, komunikazio egoerak sortuz. | |
" Irakaslearen eginbeharra antolamendu pedagogikoa eta ikasleen segurtasuna bateratzea da. Irakasleak | du bere ikasleen ardura." | |
" irakaslearen eginbeharra antolamendu pedagogikoa eta ikasleen segurtasuna bateratzea da. irakasleak | du bere ikasleen ardura (kode zibileko 1 384 art.)" | |
2018 | ||
Aurrerago azalduko den modura, Finlandiako ikastetxeek ez dute curriculum bateraturik, aldiz, ikastetxe bakoitzak horixe lantzen | du bere ikasleekin: ulermena. | |
2022 | ||
Unaik, behin berriz hitz beste, zerbait esan | du bere ikasleez –soinketa irakaslea da institutu batean–, eta mutilak irekitako bidetik etorri dira Nahiaren gimnasioko zenbait bezerori buruzko kontuak. Eliptikoan denbora kaloria galerarekin nahasten zuen gizaseme bielorrusiarrarena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 11 (0,07) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Ikas | 2 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan bera | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan bera ikasle | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |