Emaitzak: 5
2002 | ||
Nahaste hori areagotu egin daiteke gurasoek arreta behar adina ematen ez badiote; beraz, ezinbestekoa da lehenbailehen jakitea nola jokatu behar duten. Adituek aholkatzen diete gurasoei arau argiak har | ditzatela haurrek jakin dezaten zer espero den, eta zigor laburrek eraginkorrak izan daitezen aholkatzen badute, baztertu egiten dituzte fisikariak. Garrantzitsua da janari ordutegi egonkorrak, jarduerak, loa eta beste lan finko batzuk zehaztea, haurraren bizi erritmoa ez aldatzeko, giro ordenatua eta lasaia izateko. | |
2008 | ||
Bolumen altuan entzungailuak dituzten MP3 erreproduzitzaileetan musika entzuten duten pertsonen %5 eta %10 artean gorritu egingo dira gailu horiek egunean ordubetez baino gehiagoz erabiltzen badituzte bost urtez, Europako Batzordeak egindako azterketa zientifiko baten arabera. Horregatik, estatu kideei proposatuko zaie neurriak har | ditzatela haurrak eta nerabeak musika pertsonaleko erreproduzitzaileek eta antzeko ezaugarriak dituzten beste gailu batzuek igortzen duten zaratatik hobeto babesteko, Meglena Kuneva Kontsumitzaileen Babeserako Europako komisarioak iragarri duenez. Gaur egun, Europako araudi batek 100 dezibeliotara mugatzen du mp3ek emiti dezaketen zarata maila, baina arazo bat dago: | |
Egindako azterketek erakusten dutenez, prematuroen %13 ospitalizatzen dira urtero, VRSa kutsatuta. Espezialistek gomendatzen diete haurren guraso eta zaintzaileei, batez ere kontuan hartuta bronkiolitisa erraz zabaltzen dela ukipen bidez, higiene neurri batzuk ezar | ditzatela haurrak zaintzeko, hala nola eskuak ondo garbitzea umea ukitu aurretik, tabako kearen eraginpean ez egotea, ingurune itxiak eta haurrak beste haur txiki edo senide gaixoekin duen kontaktu fisikoa saihestea, eta erabili eta botatako zapi zaharrak berehala ukitzea. | |
2011 | ||
Nola jokatu haur hiperaktibo baten aurrean? Adituek gurasoei aholkatzen diete arau argi batzuk har | ditzatela haurrak jakin dezan zer espero duen beragandik, eta, zigor laburrak eraginkorrak izan daitezen gomendatu arren, fisikariek ez dute onartzen. Garrantzitsua da, halaber, janarien, jardueren, loaren eta bestelako lan finkoen ordutegi egonkorrak ezartzea, haurraren bizi erritmoa ez aldatzeko eta giro ordenatu eta lasaia bultzatzeko. | |
2019 | ||
2 Ez utzi haurrei inoiz aukeratzen. Ameriketako Pediatria Elkarteak familiei gomendatzen die kontuan har | ditzatela haurrek ohitura osasungarriak lantzeko dituzten lehentasunak; hau da, frutekin, barazkiekin, egoskariekin eta arrainekin maniobra tarte bat izateko aukera eman behar die, aurkezteko modua eta errezetak aldatuz, haurrek dieta osasungarri baten funtsezko taldeekiko jarrera desatsegina izan ez dezaten. Hori bai, nutrizionistek gogorarazten dute zenbait zaporetara ohitzeko prozesuak denbora behar duela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 5 (0,03) |
Lehen forma
ditzatela | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan haur | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan haur jakin | 2 (0,01) |
ezan haur ohitura | 1 (0,01) |
ezan haur zaindu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |