Emaitzak: 8
2002 | ||
Baina aurreko lerroetan egin dugun deskribapenarekin motz geratuko ginateke Beluna Jazz eleberri gomendagarriak irakurlearengan eragin | ditzakeen emozioak deskribatzen. Izan ere, zenbait kritikarik esan duen bezala (J. | |
2009 | ||
Norabideratze afektiboaren ildoan doazen bitartekotza afektiboak, ostera, komunikazio egoerak sor | ditzakeen emozio ezkorretan oinarritzen dira, hala nola bihotz tasa, arnasketa edo izerdiaren handitzea. Hainbat autoreren esanetan (Gatchel eta Proctor, 1976; Cea eta Reyes, 2005), hauek guztiak kontrolatzeko arnasketaren kontrol teknika onuragarritzat jo izan da bihotz tasaren maiztasun eta herstura mailak jaisten baititu. | |
2010 | ||
Osagai emozionalari dagokionez, biktimarekin erlazionatuta dauden emozio asko agertzen dira, bai subjektu bai objektu. Horrela, kontuan hartzen dira, biktimak eduki | ditzakeen emozioak zein beraiengan eragin dezaketenak. Haiek lotuta daude indarkeriaren ondorio diren minarekin eta sufrimenduarekin, beldurrarekietnaizuarekin, etadefentsarikezarekin.Aldiberean, tristura, inpotentzia eta amorrua agertzen dira, indarkeria egoerak sortutako emozio gisa. | |
Halaber, nabarmena da biktimarekin erlazionatuta dauden emozio ugari agertzen direla, bai subjektu zein objektu (n= 109;% 87,2). Horrela, erreferentzia egiten diete biktimak eduki | ditzakeen emozioei. Hauek lotuta daude indarkeriaren ondoriodirenminetasufrimenduarekin (n= 28; %22, 4), belduretaizuarekin (n= 17; %13, 6) etadefentsarikezarekin (n= 17; %13, 6). Erabereantristura (n= 16;% 12,8), inpotentzia (n= 18;% 14,4) eta amorru egoerak (n= 15;% 12) agertzen dira eragiten duten emozio bezala. | |
2017 | ||
Portaerak, ideiak edo sentimenduak arrazoitze abstraktu batera daramatzan mekanismoa da. Hala, egoera kaltegarri batek sor | ditzakeen emozioak ezabatzen dira. Intelektualizazioa ezinbesteko defentsa mekanismoa da zauritutako pertsonak artatu behar dituzten osasun zerbitzuetako langileentzat, zauri larri bat edo haur batek jasaten duen minaren aurrean jarduteko. | |
2020 | ||
Itxialdiak sor | ditzakeen emozioak kudeatzeko zenbait aholku | |
" Gorputzarentzat soinketa zer, horixe da arimarentzat musika". Nik, beti musika hitzaren azpian uzten nuen honek, ordutik aurrera hartu nuen musikaren garrantziaren kontzientzia, beste ikuskera batez begiratzen hasi nintzaion, eragin | ditzakeen emozioei bidea uzten hasi nintzen. Horregatik sentitu naiz identifikatuta Letek aurikularretatik xuxurlatu didanean: | |
2021 | ||
Halaber, aisialdia ulertzeko indarrean dauden logikekin eta parametroekin oso lotuta dagoen zerbait dela dio GE2 k. Horrela, irakurtzea aisialdiarekin ere lotu litzateke, gustuz egiten den ekintza ludiko batekin, eta beste edozein jarduerak edo zaletasunek piztu | ditzakeen emozioak eragin ditzakeela literaturak ere. Baina, hori irakatsi egiten den zerbait da, eta etxean edota inguru hurbilean hasten eta eusten dena ere bai. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 8 (0,05) |
Lehen forma
ditzakeen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
Labayru | 2 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan emozio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan emozio bide | 1 (0,01) |
ezan emozio deskribatu | 1 (0,01) |
ezan emozio eragin | 1 (0,01) |
ezan emozio ezabatu | 1 (0,01) |
ezan emozio ezkor | 1 (0,01) |
ezan emozio kudeatu | 1 (0,01) |
ezan emozio zein | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |